dinsdag 19 februari 2013

2 x Kunst


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo mijn weekend is daar

na drie nachtdiensten ben ik er ook wel aan toe

heb geen plannen gemaakt , laat het wat aan het weer over

natuurlijk wat HH en een boodschap

wil mijn fietsie ook weer gereed maken voor wat

langere tochtjes , alles ff nalopen en zeker ff schoonmaken

heb nog een standaard van een andere fiets

wil zien of ik die op 1 of andere wijze kan monteren

ach wie weet haal ik het fietsie wel naar hier binnen

goed licht en droog en warm

voor U heb ik wat Kunst

twee ppsjes vol van Kunst

wel heel verschillend

ik vond beide mooi

en U?

 photo VieDunn-Harr.jpg 

ff op alleen lezen klikken

mooi hé doet mij ook al
denken aan het voorjaar

de volgende is op zich geen
Kunst

maar als ik kijk naar hoe het is gemaakt

dan noem ik dat Kunst

  photo klederdracht-zeeland.jpg

fijne dag

 Photobucket

 Karel

18 opmerkingen:

  1. Ha niet mijn ding...al zijn het kunstwerkjes maar van de muziek bij de blommen genoten en daarom ook netjes de tijd uitgezeten hj
    Je bent niks van plan maar toch weer veel grijnzzz...mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karel ik vind toch altijd wel dat je oog hebt voor leuke gifjes, mooie afbeeldingen.

    De fiets kun je altijd binnen zetten, op een kleed, een oude doek, waarom niet?

    Kunst bekijken daar houd ik van dus voor mij het ideale logje.

    Karel ik ben een vroege vogel, een ochtend mens die wat blogt voor haar kinderen van bed afkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus je weekend is begonnen. Lekker hoor even een paar dagen bijkomen. Gewoon even lekker doen waar je zin in hebt en geen moeten. Ja het belooft niet echt super weer te worden geloof ik maar goed jij verveelt je niet. Wij gaan vandaag op stap.. zullen er dan ook niet zijn de hele dag. Half 10 ongeveer weg en naar ik hoop rond de klok van half 5 weer thuis. We gaan er een gezellige meiden dag van maken. De meiden even shoppen.. dan een broodje eten en vanmiddag naar de film.. En wie weet komen we nog wat kunstigs tegen hihihi. He Karel ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    zo de ,,kraker,,is ook van bed en zit aan de koffie
    zelf heeft ze er niet zoveel van gemerkt gelukkig
    maar ze moet me straks wel even helpen,het matras is niet te tillen
    ja de leugenbolle,daar hoorde ik als kind vaak de sterke verhalen van de ouderen onder ons
    had zelfs wel eens een nieuwtje voor mem
    zeggen ze dat vrouwen kunnen kletsen,nou de mannen deden er niet voor onder
    nee die mooie tijd is niet meer,we beleven het ook anders
    vooral nu wij bij de ouderen gaan horen hihi
    maar de fijne jeugdherrinneringen blijven
    nu liggen de dagjesmensen in de haven met hun boten,had je net buiten makkum ook geen jachthaven
    die ligt nu nog vol met boten,de haven was vroeger leeg
    zelfs de meeste vissersschepen lagen in harlingen in de winter
    alleen de ijsselmeer vissers lagen in de thuishaven
    en die zijn hier eigenlijk niet meer,ja een paar
    zo zie je alles verandert en niet altijd beter als toen
    ja wij vandaag op stap met z'n vieren
    gezellig een meidendag er van maken
    karel geniet jij van je ,,weekend,,
    wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij
    oja je bloemenpps vond ik ook ware kunst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu maak je het wel spannend...werkt gewoon haha
    Gelijk je reactie maar weg want anders klikt de rest ook niet hihi
    Kijk je let op haha...daar hadden we het over toch...denk ff testen grijnzzzz
    Oja mogge hadden we al dus nu wens ik je een fijne dag..mzl
    Je mag komen klikken whahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja een wondertje haha
    Nee geloof je gelijk als je zegt er was een error...ook dat kan gebeuren, maar gelukkig hoefde ik niks te veranderen en werkt het weer gewoon.
    Dus jij de fiets op en boodschapjes doen na je vele arbeid op je vrije dag haha...Je was er vroeg bij en kon de zussen nog uitzwaaien. Ben benieuwd welke het geworden is...Ushi lijkt me prachtig...maja ben dan ook een groot fan van Wendy...al vind ik haar in moordvrouw heel anders spelen. Vrouw met vele gezichten haha... De eerste keer dat ik haar ontmoette was in scheveningen op onze eerste meidendag...samen met ja hoe heet die blonde kerel ook alweer. Deden toen samen een programma met mensen op de straat. Kom er vast wel weer op maar nu ff niet haha...gaten in de vergiet....ja ook ik soms grijnzzzz
    Mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Mooie ppsjes en je achtergrond is weer anders.
    Met mijn kop in de wolken.En jij genieten van je vrije tijd.
    Chris Zeegers heet die blonde kerel..hahaha.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel bedoelde ik Gijs Staverman...die samen met Wendy mensen op straat opdrachten gaf en daar kon je vreselijk om lachen.
    Haha niks vragen zelf op zoek gaan...en het werkt.
    Dus jij nu aan je mak an tijd beginnen...nu ik zal eens wat foto's uit gaan zoeken en in een map plaatsen.
    Maar dan 1 map van alle kleinkids en niet teveel whahahaha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een ding is zeker je moet bij geavanceerd zoeken...en daar wat uitproberen...met de achtergrond van het blog...och heb je weer wat te doen...haha
    Kan toch niet dat het bij ons lukt en bij jou niet...s6 ermee
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Je blog lijktwel een toverbal.
    Deze is ook mooi en zonnig en duidelijk.
    Ik had het fout..hihi.
    Gijs inplaats Chris.
    Hier is het ook beginnen te regenen.
    Lekker binnenblijf weer.
    Smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha je denkt als het dan niet lukt dan gooien we het maar helemaal om hahaha...aanhouder wint hoor...always.
    Oja al op fb geweest...vond daar een aanbieding grijnzzzz
    bij onze Ollie. Maja jij staat in de makanmode...hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Tja mijn PC heeft weer eens kuren ,kon bij Nellie ook al de pps niet kijken .Wat een vrolijke achtergrond heb je weer!! Geniet van je vrije dagen
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lachen hoor jij geen interesse...snap ik ook wel wie wil die ouwe brol haha
    Ja moet wel op fb en weer genoeg gelachen vandaag.

    Mij lijkt dat je iedere keer hetzelfde doet.
    Nu ik heb travel en dan reizen...die is helemaal aan te passen met je klaproosachtergrond hihi
    Zo en nu de foto's plaatsen...vanaf de kerst, maar wel tijdelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb het op je messenger geplaatst wat je volgens mij vergeet...:)
    Ja anders wordt het hier zo breed uitgemeten.
    Je was bij de fotokes...ze staan weer.
    Heb het mailadres van fon niet meer...is denk ik verloren gegaan met messenger...pfftt nu dat weer whahaha
    Maar vertrouw erop dat jij het doorstuurd en kopie naar mij dan heb ik dat ook weer whahahaha....slapen pffttt moet je s'nachts doen....toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee ik ben niet lui en was druk met de foto's en volgende stap is freubels maken.... is ook alweer een tijd terug.
    Moet natuurlijk een nieuwe banner maken met 4 kleintjes grijnzzz
    Och zie wel...niet in slaap vallen hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha er valt niks te checken al wat er veranderd is is dat de zijbalk losgekoppeld is...
    Maar de foto's is gelukt en ook fon kan ze kijken...thx moatje
    Gelijk mijn adressen weer up to date hihi
    Nu jou blogger nog haha...samen doen?
    Of freubel je nog even door?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo jij geeft snel op en je klaprozen dan?
    Och deze is ook vrolijk haha
    Ja zag het dat je ze doorgezonden hebt...zei ik toch.
    Nu jij freubelen als je weer zin en tijd hebt...ook goed.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen