woensdag 27 februari 2013

aandacht geven en de dag genieten

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

en hoe was Uw woensdag

hier op wat boodschappen doen na

heerlijk rustig

maar er is al wat verandering merkbaar hoor

ik heb mijn fietsie naar de woonkamer gehaald

eerst op het balkon ff een soppie gegeven

nu ga ik het eens fijn vertroetelen met een zachte lap

hier en daar wat olie en zo wat

had nog een tas en een standaard van een andere fiets

maar helaas de maten zijn zo verschillend dat past niet

maar komt goed hoor , ik zal op tijd klaar zijn voor

mooie langere ritjes binnenkort

dus nu ff aandacht geven



 photo onderhoud.jpg

nu kunt U de hele dag aan

dus begroet de nieuwe dag

met een lach

 photo 2iw7ms4.gif

ff op alleen lezen klikken

 


 Photobucket

 Karel

 


17 opmerkingen:

  1. Ha aandacht geven kan ook bij catan spelen :)
    Zo jij hebt de modder ervanaf en nu ga je zelfs met de poetsdoek wrijven ???
    Een keer door de modder en je mag weer hj
    Zijn mooie ppsjes en weet je beide nieuw grijnzzzz...bij de laatste vind ik de slotwoorden wel goed bedacht...ze waren leuk om te kijken...dus ja je kan met een gerust geweten gaan slapen...trusten
    En voor Ko, fo, ka en co de lieve groetjes van Marleen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat ga ik nu ook doen...de binnenkant van de oogjes bekijken.
    Morgen komen Daan en de mams logeren tot zondag...dus worden vroege daagjes en de mams moet vrijdag nog werken dus wij oppassen
    Ja de papa gaat vliegen en tot zondag weg...dus wij vangen de papadag op met plezier hoor haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het belangrijkste eerst je fietsie een sopje geven en lekker oppoetsen. Wat sleutelen en jij bent straks klaar voor de mooie wegen van Nederland. Mijn vader (helaas overleden) mocht ook graag fietsen. En het is hier ook heerlijk fietsen in Friesland. Ben je hier ook wel eens in Friesland geweest Karel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    vraagje
    mijn start pagina is anders,staan onze namen er niet meer op
    kan ik dus niet op mijn blog komen
    wil graag weten hoe ik het weer zoals ik het anders had kan krijgen
    anders vandaag weer geen eitje van mij,zo vervelent
    kobie heeft jou op kunnen zoeken,dus vandaar hier mijn vraag
    zit hier nu een beedje boos te wezen,nog even en ik ben het zat
    gastenboek kan ik niets mee,zelfs niet openen
    zo zijn er wel meer dingen die zomaar anders moeten
    en je weet ik ga niets veranderen,gewoonweg omdat ik het niet durf
    hoop dat je me kan helpen
    groetjes en liefs van mij[paniekje]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Er ligt een klusje te wachten in Makkum,een boze Fon opvrolijken.
    Je fiets ook weer in orde zag ik op de foto behalve het wiel moet er nog op ander fiets het zo rottig.
    Je ppsjes zijn weer mooi met wijze spreuken.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Ja eerst nu maar even krabbelen. Ben vanmorgen bij Marten gewest en het ging vlotjes moet ik zeggen. Bij zus even een bakkie gedaan en de boodschapjes samen even gehaalt. Bij thuis komst hier eerst met de was aan de haal en de boel wat recht getrokken en een hapje gegeten. Jij verveelt je ook niet. Wel handig als je dat zo kan doen in huis n op het balkon.. In je hokje zal het wel niet erg warm zijn en ditis prettig werken zo. Kun je bij een graad of 22 en briesje in de rug wel weer op de fiets. Ritza is vanmorgen ook weer op de fiets gestapt naar school. Het wordt weer wat beter weer dus het kan weer. Ik ga nu snipperen en denk straks nog even bij zus langs te gaan want als jij har geen mail hebt gestuurt dan kan ze het berichtje ook niet lezen.. ze kan niet op het blog komen .. He Karel ik ga weer.. wens je een fijne verdere donderdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel...nee ze komen straks met de warme hap...na het werk en gelijk mee eten en dan blijven ze tot zondag...dus kleed blijft nog ffkes in de kast hihi...
    en jij weer plannen om de fiets op te gaan. Ja dat zat er aan te komen hè...maar om nu de km op de paaltjes te gaan lezen lijkt me maar niks hihi....mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus vandaag heeft de fiets een rustdag grijnzzz
    Jij niet want moet aan de wandel en dan nog sjouwen ook hihi
    Maar je hebt gelijk het is een stuk behaaglijker buiten en wordt nog beter na het weekend.
    Echt veel zon hebben we hier nog niet maar wel schone ramen om door te kijken hihi...en ja nog ff strijken en kan de plank weer de kast in...en kleed eruit haha...doei wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Toch aan de wandel..
    Hier is het nog steeds bewolkt en koud.
    Maar morgen is ons de zon beloofd.
    Fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben je verdwaald ???
    Kom je alvast smakelijk en fijne avond wensen..hier zo meteen drukte...maar wel leuke haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een fijne avond.
    Voor straks smakelijk.
    En lekker slapen.Doe ik ook.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha die karel
    ben er weer hoor en nog hartelijk bedankt hoor
    vandaag heel wat gesprekken gehad,,lopers,,werven hihi
    jammer dat je een week te vroeg komt,zou je met de bus mooi door de steegjes kunnen lopen
    ja kwam even bij zus een bakkie halen om op te warmen
    die heeft me even opgeschreven wat jij had gezegt wat ik moest doen
    ja bij mij onder reacties zetten had weinig zin,als je niet op je blog kan komen hihi
    karel wens je een fijne avond en straks lekker eten
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor had het toch echt over de wandelaar...:)
    Je was zo stil...ja op de mailbox na dan...maja daar kom ik maar af en toe...
    Smakelijk want je bent al aan het eten zo te lezen...nu ik mag de keuken in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hoor fon was 32 en jij maakte er nog eens 33 van pffttt
    whahahaha maar je bent zoals meestal ook weer de eerste...net als ik bij jou....
    Zo eten op alles opgeruimd, Daan naar bed en onze avond begint...
    Geniet ervan...of tuk je?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,
    ik zou net de pc afsluiten (wekker gaat weer om 5 uur brrrr......)toen ik je berichtje binnen zag komen. Morgen kom ik even bijlezen bij je maar wilde je toch nog even welterusten wensen hihi.....
    Mooi fietsie trouwens!!! Die zal heel lekker fietsen.
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei.... en dan vergeet ik helemaal te zeggen dat ik je advater prachtig vind!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha een reclame anoniempie?
    Nu die liet ik mooi in de spam zitten whahaha
    Ja idd ff bijkletsen en nu gaat ze slapen.
    Dus ik nog ff bijlezen en wie weet een spelletje nog grijnzzzz
    Jou avond bijna om...of een lange tuk gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen