woensdag 20 februari 2013

aftellen


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo mijn weekend ook weer
voorbij

nu ga ik aftellen naar de vakantie

ja vakantie echt waar

17 hele dagen vrij

wat denkt U ben ik blij

hihi

maar eerst nog 4 dagen werken dus

nu als U mee aftelt zijn die zo voorbij

dit waren de huishoudelijke mededelingen

...

geloof ! hoop !

ave Maria

ik ben niet zo'n gelovig mens

 ook niet liefhebber van die liedjes

maar dit vond ik prachtig

ik hoop U ook

 


 photo 285205_486690011394041_1006334105_n.jpg

en nog 3 te gaan

gaat snel hoor voor je het weet is de vakantie

weer voorbij

 Photobucket

 Karel


18 opmerkingen:

  1. En nu wel haha...maar de reactie staat nu op wp...daar moet je het mee doen tot morgen whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja kanhier beginnen over de sneeuw en het ijs dat ik in de powerpoint tegen kwam...brrr koud grijnzzzz
    Allé slapen jij!
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kon ook in breedbeeld maar dat wilde ik niet...ook een beetje eigenwijs.
    Net als zo een megascherm voor tv wil ik ook niet hihi
    En als je nu niet snel gaat slapen ga ik sneeuwballen gooien...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 17 dagen volledig vrij Karel dan heb je echt wel veel tijd om meerdere pps te maken. Het lijkt mij ook leuk om te doen. Als je zo het www doorgaat zie en lees je veel pps liefhebbers.

    Wat een ontzettende vrolijke achtergrond heb je nu. Doet me verlangen naar het voorjaar.

    De sneeuw en ijs mag voor mij wegblijven.

    Fijne dag Karel! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus echt vakantie.. jee wat zal je het druk krijgen hihihi. Ga je vast naar de sneeuw gna gna. Geintje. Je kan ook naar de woestijn gaan.. lekker warm.. groot strand dus een groot badlaken mee.. hihihi. Maar je mag eerst nog vier dagen aan het werk.. ja anders kun je nadien ook niet rusten natuurlijk. Jij gister flink aan de wandel geweest. nou ik niet hoor. Ja wandel regelmatig door het huis.. moet wel in beweging blijven. Vandaag maar weer even rustig aan hier. Fonnie gaat vandaag weer voor mij naar Marten. He ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge Karel,
    We zitten weer in de wolken..hahaha.
    Wat een schitterende pps,de foto's zijn zo mooi.Ave Maria heb ik snel uitgezet.
    Dat heb ik uitgezocht op mijn moeders crematie.Zonder muziek zeker de moeite waard.
    Heb je nog vakantie plannen?
    Maar eerst koffie.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen...een heel verhaal en foetsie...
    Oke daar gaan we weer hj
    Ben maar niet bang hoor er ligt hier geen sneeuw en ppsje nogmaals openen doen we niet grijnzzzzz.. En trouwens mag niet gooien van lukas whahahaha
    Jij al op weg naar de 1e van de 4...ja ik tel mee
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Je hebt plannen genoeg..hahaha..nog maar een week er tegen aan plakken.
    Heerlijk weer maar koud.Jij bent vast in je tuin aan de wandel.
    Ik ga zo..geen tuintje maar de suup.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel.. Hoe is het op schiphol? Hier viel en valt net wat sneeuw.. nee niet de moeite maar toch... Wat mijn rug betreft.. heb steeds al het gevoel gehad dat de diagnose die gesteld is niet goed is.. Verstijfde rugspieren.. Pijnstillers/spierverslappers hielpen niets.. ook de zwaardere niet.. klopt niet... Fon heeft vanmorgen mijn rug even gemasseerd.. geen stijve spier te ontdekken.. kan drukken wat ik wil.. voel geen pijn.. De huisarts heeft er ook alleen maar naar gekeken dus waar ze het op heeft gebasseerd.. Geen idee. Denk dat ik morgen maar weer even een afspraak ga maken maar dan bij een andere arts.. kijken wat die zegt. het klopt gewoon niet.
    Jij nog een paar uurtjes te gaan en dan ben je alweer een dagje dichter bij je vakantie.. He Karel we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha en ik maar denken dat je ergens op tuk zou liggen in een of ander hoekje hj
    Maar druk dus...ja had al ergens een balletje opgegooid maar heb jij niet nodig, je mag toch wel komen...in ieder geval een paar leuke daagjes in het vooruitzicht.
    Neem de massageolie maar mee anders moet je met de stofzuiger rond.
    En och die vissies vang je toch zelf...water zat grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond en is zo 9 uur....doei

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent niet aan de wandel maar werken.
    Ik was even de grote kluts kwijt..hihi.
    Fijne werkavond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. pffttt zat wel een hele werkdag tussen hj
    van half 8 tot bijna half 5 een flinke werkdag grijnzzz
    Nog ff en de 4 is een 3 geworden...de telling gaat maar sloom...
    Wie weet mag je ook een paar daagjes naar de ark om uitleg te geven...als je toch in de buurt bent haha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van wie krijg jij zulke vreemde mailtjes...rebbeltje was het niet hj
    Zo nog een uurtje te gaan en je kan gaan klikken grijnzzzz
    Boemel ze...
    Oja ik ben fon niet haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel
    Nu aftellen dus maar.De pps moet ik opslaan en weer afspelen op een andere manier .Wat er fout zit is weer niet duidelijk .Ave Maria is mooi ,maar het is voor mij begrafenis muziek ,ik word er zo triest van .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles zou moeten kloppen ,maar powerpoint vieuwer doet niets meer .Verwijderd ,nieuwe geinstalleerd .nope .Kan nu wel ppsjes bekijken maar dan via Open Offfice presentatie.dus eerst opslaan en dan kan ik kijken .Raar hoor.Mannetje kan ook nergens iets vinden wat er fout zit,is er uren mee druk geweest!

      Verwijderen
  15. Ha nee die ken ik niet maar staat ook ergens in mijn contactpersonen hj
    Zo je eerste werkdag zit er dus weer op...op naar de volgende kan je morgen om deze tijd zeggen de helft zit erop grijnzzzz
    Fijne avond al is het een korte...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja vind je blogger er picobello uitzien zo...alleen wat traag door het laden van de filmpjes...doei

      Verwijderen