vrijdag 1 februari 2013

bedankt lieve mensen , bedankt


goedendag lieve mensen

ouder dan gister nu ik merk
er niets van

maar wat ben ik verwend

kaarten overal in de bus in de mail in het GB

bij de krabbels en de kriebels

ja kriebels

dat zijn de berichtjes in FB

hihi

geintje maar echt de felicitaties kwamen

van alle kanten

ben gelukkig nog net niet dood geknuffeld hihi

anders had ik U ook niet kunnen bedanken

ja toch

nu weer over tot de orde van
de dag !

waarom ?

ik heb nog vrij

ik zal zien of ik u kan maken

wederom weer eens blij

ja mensen ik liep , al was
het digitaal , via streetview

langs een gracht en ik dacht

wat is Amsterdam toch een pracht

walst U ff mee

heerlijk

 Photobucket



ik liep ook nog wat rond in een Brabantse gemeente

helaas ik kon het daar niet verstaan

maar de mooie uitzichten lieten mij versteld staan

en ik ben toch wel wat gewend

ach kijkt U zelf maar ff

maar ik zeg U nu al

er is weinig brabants aan

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

maar U ziet wel ik zocht het
echt hoger op

om zodoende een beter overzicht te krijgen

helaas het mocht niet baten

hihi

ik heb nu al lol

weet U

ja sommigen

1 zeker

ik mocht graag walsen

nog wel ,maar niet meer uren achtereen

maar de muziek hoor ik nog graag hoor

doet mij terug denken

hihi

aan zeg al die mooie

apré ski

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken



en dan puur genieten

terug denkend aan

ja waar aan

Fon

vertel

hihi

lieve mensen

U ziet het U hoort het

ik hoop

de GEIN regeert

 

fijne dag

liefs

 Karel

17 opmerkingen:

  1. ik had zelfs mijn vrije dag tukkie
    maar red het er niet mee
    wens U allen een gezonde nachtrust

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo het bedankt is overgekomen en ja we moeten wel friendjes zijn hihi
    Kan niet anders...
    En versta jij geen brabants...is algemeen b(G)eschaafd nederlands hoor.
    Maar die torens zijn hier niet zo hoog...waar we vanaf blazen maar de vergezichten en mooie natuur hebben we toch wel.
    En het walsen wordt al duizelig alleen bij het denken eraan...en deed het HEEL graag.
    Zo nu ga ik de reacties bijhouden want FON komt vast heel veel vertellen grijnzzz
    Trustuhhhhhhhhhhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kent me niet maar ik ben een blogvriendin van Rebbeltje. Wilde in je gastenboek maar lukt niet om binnen te komen.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De gezegende leeftijd van 63 jaar bereikt. Geniet ervan, blijf positief en je word heel erg oud.

    Gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus je hebt een hele fijne verwenverjaardag gehad... Nou het is je gegeunt hoor. Ja en morgen krijg je ook nog eens een dikke smakkerd van je nichtjes hoor hihihihi. Maar dat duurt nog een dag en een nachtje dus nog even geduld. Eerst de zaterdag maar eens door... Ga zo de dag maar beginnen want er liggen nog een paar kleine klusjes die ik even aan kant wil hebben voor mijn mannetje thuis komt. Ga ik straks even zitten om te kijken wat je weer allemaal verborgen hebt.. Wens ik je nu eerst een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Zo,jij hebt nog wat tegoed,dikke smakkerds van de zusjes.Dan moet je wel een babyhuidje hebben en geen graatjes..hihi.
    Mooie ppsjes en zeker die met die platforms.Je moet geen hoogtevrees hebben zoals Kobie.
    Leuk toch..om het feestvarken te zijn.Het is je zeker van harte gegund.
    Zo..ik ga walsend de zaterdag in..hihi.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Nou je scheert je maar even hoor hihihi. Straks blijven we steken in jou baard van een week.. kan toch niet. Heb je ppsjes even bekeken.. Nee de tweede is echt niets voor mij. En het valt op.. de bodems zijn ook vaak nog open.. hoe erg is dat dan. Ik blijf wel met beide beentjes stevig op de grond als je het niet erg vind. Ja de schlagers is echt niets voor mij ... heb er niets mee. Al vond ik ooit het liedje Massupalapie of zo van Dennie Christiaan nog wel leuk hihihihi.. maar dat is lang geleden alweer. Ja dat jij uit je broek scheurde is ook al lang geleden maar ook ik was daar bij hoor.. Heb ik zelfs nog met je gedanst.. nou ja ik werd meer de zaal doorgetild hihihihi. Was met een krite avond.. Heeft Fon jou broek de volgende dag nog gemaakt. Neem aan dat je die niet meer hebt.. gna gna. He karel ik ga verder.. hier nog alles in rust. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wishing a good w/e, Mr. K and thanks for visiting my blog ... very much appreciated. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen karel
    je laatste pps zou ik uit moeten leggen waar je dat aan doet denken???
    ja aan wat we beide graag deden,DANSEN
    en dan jij uit je broek scheuren hahaha
    zelfs ko kan er over meepraten
    ja dat waren echt wel mooie tijden,stijldansen noemden ze dat
    nu doen ze hossen en springen,daar word je hondsmoe van hihi
    dus een verwen verjaardag gehad,allen je de beste wensen geven
    weer een jaartje meer,maar je voelt er niets van
    dus alleen een kwestie van getallen,zo denk ik er tenminste over
    ik ben gewoon dankbaar dat ik er weer een jaartje bij krijg
    karel zie je morgen
    maar voor nu een hele fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Wat is het koud buiten.Zo achter vensterglas had ik dat niet in de gaten.
    Met een dun jackje aan de boodschappen gedaan.Ik ben blij dat ik weer binnen ben.
    Ahaa...je bent uit je broek gescheurd..hihi..Lachen natuurlijk.
    Ga je logeren of zomaar een dagje?
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel...nou is dat alles een gescheurde broek?
    Dacht hier hele verhalen te krijgen van dingen die we nog niet weten whahaha
    Ja leuk hè...zo wordt het kringetje toch nog groter...
    Ze komt ook bij ollie en joten dus ook daar zal je haar tegenkomen.
    Nu de dag al half voorbij en moet nog steeds de broeken strijken hihi...maar voor het eten zijn ze weg, das zeker haha
    Ja straks wil ik wel een opgeruimde kamer hebben al zal het bij binnenkomst van marijn snel over zijn. Maar vind dat reuze gezellig speelgoed op de grond en de speelmat.
    Wens je een fijne zaterdag...en bereid je maar vast voor op kussen en knuffels van de zusjes hihi...Met hoeveel zijn julie morgen?
    Grtjes en fijne dag verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mini familiebijeenkomst, maar genoeg om eens lekker bij te kletsen.
    En denk je dat wij zitten te wachten op een baard van een week hihi
    Zal zo de mail induiken maar eerst nog mijn rondje verder...want ook op wp ff kijken.
    Dan even kijken hoeveel prijzen ik in de wacht gesleept heb grijnzzzz
    Denk zelf 3 maar is nog even kijken of het klopt whahahaha
    Wat ben ik goed whahahaha...denk dat de anderen blij zijn dat ik er morgen even niet ben...krijgen andere de kans...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van 2 is bekend ja, maar van eentje weet ik zeker dat ik die goed heb en wel de schouwburg tilburg.
    Maar dat is wachten op de volgende beker whahaha
    Ja maar een paar verschil hihi
    alleen ons gezinnetje telt er nu al 12 en over 2 maandjes 13.
    Vruchbare grond in brabant hihi
    En TUK je al?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee strijken en is zo april hahahaha...tuk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha je bent al aan het kijken of jullie morgen droog blijven...
    Zo en nu week ik me van de stoel en doe wat nuttigs hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal het morgen rustig zijn en co remi alleen hier...
    Tja dan alle tijd om te freubelen...en ach we komen ook weer terug is de bedoeling in ieder geval. Hier zijn ze weer weg en was even gezellig...marijn in de auto slapen is de bedoeling, maar of dat ook gaat lukken?
    Zal zo even badderen want morgenvroeg geen tijd voor hihi...ben al op tijd weg...en laat terug. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie PPS Karel met een heerlijke ronde wals.

    Fijn toch dat je zoveel reacties kreeg, want ook dat tovert een lach op je gezicht.

    Voor straks slaap lekker en droom lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha die koffie en krabbelen morgenvroeg haal ik niet...dus ben er gewoon niet hihi
    Weer eens wat anders dan anders whahahaha
    Ja de dames gaan al vroeg op pad en eerst een end rijden. Dus ontbijt en foetsie...
    Maar dat overleven jullie wel...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen