zaterdag 2 februari 2013

fijne zondag



goedendag lieve mensen

tijd voor wat gein

en tevens een wijze les

de pps zit onder de 1ste jonge dame

ik zal er weinig zijn vandaag
reis ff naar de

ZO Beemster net
naast Purmerend

je kan wel spreken over mijn werk terrrein

tussen 1966 en 1972

 



De grootste oorzaak van verkeersongevallen is?:



 PhotobucketPhotobucketPhotobucket


niet de regen



niet de gsm





niet de gps





niet de radio





niet het praten





niet het kijken naar de video in de auto




niet het wisselen van een cd, want...





de grootste oorzaak van ongevallen is......
 

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 Photobucket

 

 


de verkeerde keuze van schoenen


achter het stuur!!!


 




  


dacht wel dat je iets anders dacht!!!!

 

fijne dag

liefs

 Karel

7 opmerkingen:

  1. Maar 85 km hihi
    Nu ik moet rijden morgen en als het aan de andere ligt wordt er gewandeld bij droog weer dus neem wel platte stappers mee.
    Wilde al gaan zeggen zulke dingen let ik niet op maar de schoenen wel whahahaha...een tik die ik overgehouden heb van in het weekend in een schoenenzaak te werken.
    Nu maar hopen dat we zonder brokken te maken weer veilig thuis aankomen...of nemen we toch de trein whahaha...dan moeten we nog eerst met de auto. We zien wel maar ben eerder weg dan jij hihi half uurtje...slaap lekker en veel plezier morgen. Mijn blogjes staan om 12 uur ingepland dus hopelijk gaat alles goed hihi...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welke vreemden hj
    Zal no 30 open laten voor co...heeft ze toch nog wat te doen grijnzzz
    Zorg goed voor mijn voetjes hoor al zullen ze morgenavond wel pijnlijk aanvoelen.
    Och rustmomenten genoeg als je met 5 vrouwen op stap bent...al is het maar om een bakkie of eten. De oren draaien overuren en de monden staan niet stil...das nog een ding dat zeker is.
    Geniet jij maar fijn van je babykinnetje doen de anderen dat ook. Veel plezier...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Karel ik kan het niet laten om hier op te reageren. Ik houd zo van deze humor. Ook ik dacht natuurlijk iets anders. Ik sta er toch echt niet bij stil dat de ongevallen liggen aan de keuze van verkeerde schoenen. Ik heb goede schoenen dus als ik al een ongeluk krijg ligt het niet aan die keuze. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    dacht dat het aan de ogen zou liggen,nu heb nog gelijk ook
    welke man zou bij deze ,,plaatjes,,nu naar de schoenen kijken???
    op je pps vind ik de foutparkeerders wel mooi,maar moet er niet aan denken hoe de mensen uit de auto's zijn gekomen
    vandaag kan ik je weer persoonlijk even plagen,dus hou het hier maar kort
    zus en ik zorgen wel even voor extra verrassingen haha
    karel wens je goede reis en tot over een paar uurtjes
    lieve groet van mij en tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ed plagen,nou zal het proberen hoor
    bert is een beter ,,slachtoffer,,je moet zelf ook humor hebben hoor
    ja zus is vast aan het uitslapen
    of ze zit net te tyelen,dat kan ook nog
    jij je scheren,ik eerst nog een bakkie en dan in de kleren
    scheren doe ik niet,dus dat scheelt tijd haha
    he karel zie je laters

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel... Ja scheer jij je maar even want een baard van een week staat je niet.. hihihihi. Je bent pas 63 geworden en met baard lijk je gelijk al 64 ..dat moet je niet willen. Gna gna. Wordt vast een gezellige dag Karel hihihi. Ja heb even wat langer in bed gelegen.. lag nog wel lekker hoor vanmorgen. Maar goed we gaan straks op pad en treffen elkaar straks in voor ons onbekent gebied.. Zal er even om denken dat ik de goeie schoenen aan zal trekken hoor... hihihihi. He ik ga je een hele fijne zondag wensen en we zien elkaar laters vandaag. Tot dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Hier ben ik dan.Peeceetje had kuren.
    Jemig,je zal maar in een van die auto's zitten.Ik ga er straks op uit,naar boven het ij winkelcentrum.Ik zal ook de goede schoenen aantrekken.
    Heel veel plezier met de familie en de groetjes aan Ko en Fo.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen