zaterdag 16 februari 2013

geniet het weekend


goedendag lieve mensen

weekend

ja maar niet echt hier

ik werk wel hoor en wel nachts

en overdag wat HH - boodschap en slapen

ik wil U mee nemen naar een
mooi en kwetsbaar gebied

warm water dus doe zwembroek maar aan

en geniet



  photo Great_Barrier_Reef.jpg

of er zullen er zijn die
liever gaan shoppen

nu kijkt U hier eens naar

en check dan de zolder of kelder eens

wie weet hoeft U de deur niet eens uit

  photo Koffiemolen-ouderw1.png

zo nog een muziekje erbij

dan bent U allen ook weer blij

hoop ik dan maar

  photo thJukebox-1.gif

ff op alleen lezen klikken

fijn weekend

 Photobucket

 Karel

34 opmerkingen:

  1. Slaap ze zal ik tegen jou maar niet zeggen...komen brokken van :)
    En er zitten me teveel beesten in het water hihi, blijf wel op het strand...en antiek mooi om te zien bij anderen en als ik al wat had staat het nu bij de kids of kringloopwinkel.
    En die Nat King Cool kan daar wat mij betreft ook naar toe haha...me echt te oud die muziek.
    Ben dol op de oude muziek maar dit was ver voor mijn tijd. Slaap ze hj...ga ik zo doen.
    Geintje... jij trekt of duwt nog maar ffkes
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn badpak aan gedaan en ik ben meteen wezen kijken. Ik houd enorm veel van zwemmen en als ik de kans krijg om in het water te gaan doe ik het dan ook. Zwemmen geeft je dan ook een heerlijk gevoel van vrijheid. Ik heb genoten.

    Fijne zaterdag Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bikini aan en gelukkig ook de snorkel onder hand berijk
    bij de winkel voel ik me net een olifant,dus zou daar nooit binnen stappen haha
    muziek is het me nog te vroeg voor,bovendien ligt jes nog te slapen

    goedemorgen karel
    jij moet nogal thuis komen en ik ben al een paar uren op
    dus jij straks maar snel onder je dekbedje en goed slapen
    ga ik zo langzamerhand aan mijn HH taken beginnen
    wens je een hele fijne zaterdag toe
    lekker koese straks en tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja jij ligt al weer te slapen natuurlijk en ik zit ook nog steeds in pyama.. hoe erg is dat dan? Maar goed heb een goede nacht gedraait.. Jij hopelijk een beetje een rustige.. Ja mooi strand Karel maar om nou de voetjes daar in het water te steken wetende wat voor rare snuiters daar rond scharrelen.. Nee niets voor mij.. Zet er een strand shop tent neer en ik vermaak me wel hihihi. Ja het antiek winkeltje heeft wel wat.. maar ook niet echt mijn ding om daar nu wat te kopen.. Kijken wel.. Lijkt wel wat op het rommelwinkeltje van Malle Pietje uit Swiebertje.. Hihihi. He ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Ik hou liever droge voeten en ga winkelen in de antiekwinkeltjes.
    Ik hou er wel van en zeker in Engeland zijn de winkeltjes zo leuk.
    Jij ligt al lekker te slapen.
    Voor straks,smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moois weer vandaag.Prachtige foto's op die eerste en dan lekker de antiek winkel in ,nou daar kan ik me wel vermaken hoor !!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel jij alweer je mandje in en zo er weer uit hihi
    Ja iedereen voelt de ouderdom bij mij whahaha
    Jou schuld jij wilde geen sneeuw grijnzzzz
    Wens je een fijne dag zal er wel een worden met veel slaap
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Jij weer wakker.
    Ja..eten moet ook tussen de bedrijven door.
    Hoelang heb je de nachtdiensten?
    Slaap wederom lekker, strakjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mislukt dus tot half 7 slapen...och je hebt jezelf getroost met een lekker vissie.
    Jou dag ook weer goed haha
    Ja jij wilde geen sneeuw...maar komt toch nog vind het blogje te leuk om een jaar op de planken te laten liggen grijnzzzz
    Zit een mooie pps onder...dus moet wel whahahaha
    U2 A Nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo hier was het even de zoete inval...Daan met de papa en mama en dan is de middag om haha
    Maar wel leuk...zo onverwachts.
    Wat is het toch een vrolijk manneke en lacht altijd.
    Dus jij nog een beetje slapen voor je weer aan de slag moet...bekijk het zo, na deze ben je obver de helft hihi...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zag dat je boven water was hj maar je reageert iet dus nog niet echt wakker hj
    Je zegt het morgen al over de helft grijnzzzz
    Fijne werkavond en hou het droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was maar een woordje hoor ...wakker?
    En nee niks reactie dus je sliep nog whahahaha
    Geintje zag je online komen...dus de vraag...
    Zal je filmpje eens even kijken dan...was me niet eens opgevallen dat er een nieuwe bijstaat...werk ze....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bijna de moeite niet die 5 fotokes whahahaha
      En was jij niet te vangen met de camera...je ging zeker te snel.
      Doei

      Verwijderen
  13. O het filmpje is dus veel langer en ja komen goed over zowel hier als op wp...zet ze op groot formaat en dan is het leuk om te kijken. Maar om nu voor die reiger zover te gaan zitten er hier ook genoeg hihi
    Dus betti heeft wprust...
    En ja als je gaat duiken moet je wel beschermende kleding aan hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grapjas de avond is net begonnen...pffttt
    Al zou ik best kunnen slapen nu haha
    Doen we niet...ben jij zo alleen hj
    Boemel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oma's spreken altijd wijs hj
    En moeten we nu medelijden hebben...je duikt de nacht in met regenbroek en gaat een visje eten omdat je te vroeg op je werk bent...hoeveelste vis is dat dan vandaag grijnzzzz
    Smakelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet zo mopperen hoor hj
    What's up doc?
    Denk dat je een heel verhaal had en dat het weg is :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom je ff trusten wensen al is het dan pas over een uurtje of 6/7...
    Nu is het vroeg genoeg :)
    Trusten moatje...de broek nog droog?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weet je Karel. Als ik op de zolder ben weet ik altijd wel weer iets te vinden wat ik kan gebruiken. Dat vind mijn man niet zo leuk, het is al zo vol in huis zegt hij dan, hahaha.

    Fijne zondag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel en gelijk ook maar welterusten.. Ja dat gaat zo nu momenteel bij jou zo.. Hoeveel nachten mag je nog? Ik zal zo de dag eens rustig aan beginnen. Ja doe alles heel rustig aan en weet je.. Ik vind er niets aan.. Extra klusjes worden er al helemaal niet gedaan maar ik hoop het allemaal binnenkort zelf weer te kunnen doen.
    Ja gister weer in het weg restaurant gegeten en nee niet aan de nasi.. hihihihi. De piramide is niet meer het restaurant van hoe het was hoor.. Van eigenaar verandert en we komen er nooit meer. Dat was anders altijd ook zeer geslaagd.. Maar alle verandering is geen verbetering.. Jij gaat maar lekker slapen dan ga ik nog even verder. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. goedemorgen karel
    boemel je nu of snorkel je onder je dekbedje
    ik heb weer genoeg slaap gehad en mijn accu is overvol
    dus maar gelijk boven aan de gang geweest
    jes haar kamer moet nog,maar daar zal ik eerst even 2 gaatjes boren
    jes haar klerenkast hangt naar een kant,daardoor wil de deur niet goed dicht
    erger me er al tijden aan,dus nu even doorpakken
    daarna is de douche geen overbodige luxe,ik zweet als een otter
    karel ik ga weer aan de slag,koffiekop is leeg en mijn peukje opgerookt
    kom vast straks nog even langs,maar nu eerst hurry up
    wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha die Karel.. Nou om 10 uur lag jij lekker te slapen op 1 oor dat weet ik zeker... Denk dat je al weer bijna aan een bakkie toe bent hihihi. Ik ben wat aan het ompielen.. verder doe ik niet veel. Het is echt zondag rust dag.. Loop ik straks even naar zus voor een bakkie.. heb ik gelijk mijn frisse neus ook weer gehaalt. De enige waar nog erg veel beweging in zit is Domino.. Die heeft het op de heupen en vliegt hier door de kamer.. Jij slaapt nog maar even.. ga ik even verder met mijn krabbels.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha karel jij boeemelde naar huis of zou je in de spambox zitten hihi
    Zal zo eens kijken.
    De helft zit erop en nog 1 te gaan toch?
    zie je zijn zo maar weer voorbij grijnzzz
    Of moet je er nog 2?
    Och we merken het wel...wens je een fijne zondag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Niet meer doen hoor het beste paard van de stal vergeten haha
    Klopte je zat niet in de spam...tja dat denk je dan hè...
    Dus jij aan de nasi...smakelijk en trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. haha anders dan anders en gelijk aan de bel trekken.
    Onderweg naar huis vast je rondje doen en thuis gelijk slapen?
    Je plaatje geeft goed weer wat ik bedoelde haha
    En ja de lach kwam gelijk :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Karel,
    Mooie nieuwe fotootjes.
    Ik ben laat.De hele dag visite uit Brummen.Oude buurtjes en nu zijn ze even weg.
    Tijd voor een krabbeltje.
    Het is prachtig weer met veel zon maar toch koud.
    Ik maak er maar een plakkertje van voor ze weer terug zijn.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ha jij bellen...als ik opneem kost het je geld whahaha
    Dacht dat betti een foutje maakte en jij al sliep grijnzzzz
    Ja deze was het dus en je vind het nog leuk ook haha
    Moet niet gekker worden met jou...nog even en je WIL sneeuw...
    Nu op naar de laatste van de 3...u can do it whahaha
    Fijne avond tot je weg moet.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kijk en jij druk nog...maar waren er niet eens 30 en ik dacht plaats het toch heb jij ook wat nieuws om te kijken...
    Nu dan maar snel in de benen en aan de slag...want zonder brood naar je werk en in pyama is geen optie...of wel?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oke maak ik hier de 30 vol...bij mij lukt het niet of corry moet het nog zien hihi
    Zal je met rust laten anders kom je nooit van die stoel weg grijnzzzz
    Mzl 10/4

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha ik kijk daar altijd naar en zie dan of er nieuwe reacties zijn haha
    Dus moeten we wakker blijven tot half EEN ???
    Of is morgen ook goed grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. jk zal wel hj zijn en oke tot morgen dan hj
    Werk ze en lief zijn voor betti

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ha die laatste had je ook wel onder het vorige blogje kunnen zetten hj
    Dan had ik het tenminste niet gelezen grijnzzzz
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ojee belofte maakt schuld...ja als het niet nagekomen wordt dan hj
    Krantje lezen...ook leuk maar dan in de ochtend hahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen