donderdag 28 februari 2013

GENIETEN

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

zo lieve mensen ik geniet mijn vakantie

in alle rust vind het heerlijk tot nu toe

gistermiddag kwam de zon door

en ik dacht gelijk

§!"#$%&_()'?~>|^`±=:;,.-+´¨*<°/

nee niet omdat de zon scheen

maar tegen mezelf

dus uit het huispakkie aan de kleren en aan de wandel


 photo 487932_464353730286708_1403434035_n.jpg 


heerlijk hoor zo door bos en hei

muts ging zelfs af ook al zag ik hier en daar

zelfs nog wat sneeuw en ijs

het zonnetje deed zijn werk

ja en dan vandaag ik wil een stukje fietsen

gewoon ff het fietsie checken

maar ook mezelf en het gevoel oppakken

kent U het

 Naardermeer

nu daar rij ik ff omheen



  photo RondjeNaardermeer1-3-2013.png


ff op alleen lezen klikken

nu U ziet het puur genieten
dus

zal de bloemen en beesten als in de pps

nog niet treffen

maar de teksten zeker

geniet U mee


 Photobucket

 Karel

 

14 opmerkingen:

  1. Ha wilde al vragen ben je die allemaal tegen gekomen vandaag...en dan schrijf je het al...
    Mooie ppsjes en genieten doe je morgen nog maar een keer dan...ik met Daan en jij op de fiets voor een aardig blokje om...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zou de datum veranderen in 1 mrt...begin van de metereologische Lente...
    Nou ja mij gooien ze in de spam en die met een link mag wel pffttt
    Houden ze dan nooit op grijnzzzzz
    Nu ik wel en slapen nu...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijkheid om zo van fietsen te houden Karel. En weet je vanaf de fiets zie je ook de mooiste dingen voorbij gaan. In de auto sjees je er zo voorbij.

    Idd ik had het door dat je op wordpress hetzelfde hebt als hier in blogspot. Maar vond het wel leuk om te weten dat je daar ook een blog hebt.

    Karel voor volgende week hebben ze zachter weer voorspeld, goed dat nu je fiets klaar staat.

    Ot

    Heerlijk fietsen in Friesland vind je niet. Ikzelf woon in het zuidoosten van Friesland in een dorpje een half uur vanaf Heerenveen. En het is hier ook zalig fietsen. Zomers is het hier een topdrukte dan word er wat af gefietst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja de lente is dan nog niet begonnen maar de eerste dag van de eerste lente maand wel en de temperaturen gaan weer wat omhoog. We hebben nu ook wel lang genoeg weer in de kou gezeten.. dus van mij mag de zon wel weer wat vaker langs komen. Jij gister de hei weer even in en vandaag op de fiets... Ritza kwam gistermiddag wat stijf thuis.. ja de eerste rit op de fiets moest weer even wennen. Ik zal haar zo even roepen.. het eerste uur vrij dus ze kan vrijdags een uurtje langer liggen.. Ga ik de vrijdag zo ook beginnen en wens je een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Gisteren geen zon gezien alleen maar grijze wolken.
    Vandaag misschien.Het zou wel lekker zijn als jij een rondje Naardermeer gaat fietsen.Ik maak wel een rondje Cuyp..hihi.
    Maar eerst hier de boel goed recht trekken.
    Gisteren weinig gedaan.
    Maar eerst koffie.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps..vergeten te zeggen dat de ppsjes mooi zijn en vooral de bovenste.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel hier ook nattigheid, maar toch regent het nu niet meer...och een dagje later fietsen dan...dagen genoeg.
    Nu Daan slaapt even en kan ik me rondje maken.
    Wat een mooi voorfilmpje...haha leuker dan de hele film whahaha
    Die dieren geweldig...dat is nog eens wakker worden en begroet worden...nu ga ik je groeten en wens je een fijne dag...en wie weet is het vanmiddag wel droog.....doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha het zijn 10 filmpjes...de 3e en 4e zijn bekende...straks de rest nog even...4 is wel een heel mooie reclame voor ons kikkerlandje...
    Dus je gaat het erop wagen....maar dan met de fiets.
    Hopelijk houd je het droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dan is de rest gewoon bonus en 5e erg mooi om te kijken...toch maar eens allemaal bekijken hoor...dat wakker worden is op de zondagmorgen haha....moeten we nog even mee wachten.
    Fiets ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Jij weer druk in je hutje en het ziet er spic&span uit.
    Hier is het nu droog maar geen spatje zon te zien.
    Ga jij nog een rondje maken?
    Ik ben al geweest maar best nog koud,hoor.
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjissssssssssss..vergeet ik weer te zeggen dat het fimpje schattig is.
    Mijn kop is soms een vergiet.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ja dan is ze lief...hoe houd ze het vol de ene man eruit de andere erin :)
    Zonder rust tussendoor hihi
    Jij gaat je daar vast niet vervelen...
    Smakelijk en fijne avond in de modestand grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel,
    Je gaat maandag logeren bij je kleine nichtje.
    Dan begint echt de lente, de zon komt er bij en kun je heerlijk wandelen.Lekker uitwaaien.
    Fijne avond en smakelijk
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha je vergeet de poepluier tot aan de rug hihi
    Ja meneertje had het mooi voor elkaar en is nu gewassen en klaar om naar bed te gaan....zo meteen nog even de fles en dan slapen...en gelijk de mams ook en wij toch maar even naar de verjaardag...pfftttt
    Helemaal geen zin maar toch maar ff gaan.
    Wens je een fijne avond in de rustmode hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen