maandag 11 februari 2013

gewoon mooi


goedendag lieve mensen

wat een fijn weekend had ik

ik hoop U ook al weet ik dat Ko ziek was

we werden ook weer eens voorzien

van wat sneeuw een pracht gezicht

hier meest ergernis maar toch ook plezier

ik ben er niet op uit geweest maar genoot een rust weekend

wil U wat ander sneeuw en ijs laten zien

en neem U via een mooie foto mee naar

Antarctica

  photo S0014689.jpg

mooi en interessant

iets geheel anders en toch
ook weer niet

is ook deel van ons leven

net als het leven op de zuidpool

 photo plaatje_gedicht_animaatjes-5695999.jpg 

ff op alleen lezen klikken

ja toch

ik zal al om zeg 1015 uur de
deur uit

 en niet voor 2130 terug zijn



wens u allen een

fijne dag

 Photobucket

 Karel

15 opmerkingen:

  1. Een mooi contrast en wat een mooie ppsjes...niet dat ik bij de laatste mee ging zingen maar wel mooie tekst en plaatjes...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een rustig weekend is nooit verkeerd Karel. Al zullen we in het echt nooit naar Antartica gaan met de computer komen we tegenwoordig overal. Lekker genieten van mooie afbeeldingen voor je computer.

    Als je niet van zware kost houd wat begrijpelijk is surf je maar naar een lichter onderwerp, ik probeer altijd voor ieder wat wils.

    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    hihi lekker om in je pyama naar al die kou te kijken
    lijkt mij ook mooi om er eens rond te dolen,maar vind de winters hier al te koud
    dus een fijn weekend gehad,ja ik ook
    pittige gesprekken gehad gisteren,maar kan ook op de steun van de schoonfamilie rekenen
    dat extra steuntje in de rug kan ik wel gebruiken en doet me goed
    2 maal de soeppan op de tafel gehad en er is voor vandaag ook nog wat
    smaakte lekker,dus de pan raakt wel leeg
    gisteravond nog even bij zus geweest,even bijpraten
    gelukkig doen deze nieuwe pillen hun werk,als is de bijwerking miselijkheid en duizeligheid
    maar zus is weer wat mobieler,voor haar toch wel lekker
    maar ga straks even bij haar langs en wie weet de was ophangen of afhalen en de zuiger even over de vloer halen
    zus moet haar nog mar een paar dagen koest houden
    karel wens je een fijne maandag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Nou je leest het.. moet me koest houden en kruip daarom straks ook weer in mijn bankmandje hihihi. Nou ik hou me wel koest hoor. Ja ik kan me weer wat beter bewegen..echt door de bocht gaat niet hoor maar kan me weer wat redden.. De pillen doen goed hun werk al hebben ze de nare bijverschijnsel van misselijk en duizeligheid.. En daar heb ik zowel gister als vanmorgen last van gehad. Is maar even... ga ik even liggen trekt het bij en is het oke.. Jij een fijn winters weekend gehad bij de kachel hihihi. Nou vandaag tref je het ook niet want het is misschien droog en de meeste sneeuw weer verdwenen.. er staat ene ijzige oostenwind.. Dus je thermo ondergoed maar weer aan. Ik scharrel hier wel wat rond.. wat ik zelf kan doe ik even en de rest dat zien we wel. Ik moet eerst van de griep af dan kan ik verder... He karel.. ik ga weer.. een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goodmeurning Sarelke ; Enkel is het te hopen dat dit schitterend continent bespaard blijft van winstbejag ! Anartica is rijk aan ertsen en Olie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Karel
    Ja een hele mooie die eerste .Ook hier een redelijk rustig weekend.Gister wat hh gedaan ,dus vandag een snipperdag haha.Werk ze.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha harde werker...jij bent vast al volop bezig en ja wat ga ik doen...mijn rondje maken en naar een verjaardag is de dag ook weer vol hihi en zijn we tegelijkertijd weer thuis.

    Plaats ik een nieuw blogje zit jij nog onder de oude...en wat een rust onder de nieuwe whahaha...mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Net de foto's van Bonn bewonderd,wat heb je dat leuk gedaan.
    Zeker moeilijk om te doen.
    De ppsjes zijn weer prachtig.
    Niet aan de wandel,hoor.Veels te koud en te glad.
    Fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi
    gelukt Diana staat in de leeslijst...vertel je nog wel hoe ik het gedaan heb...en nu is dit boeffie ??? weg...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Net terug van weg geweest maar lekker vond ik het niet.
    Maar er moet toch eten op de tafel vanavond.
    Jij weer druk,toch geen vertragingen?
    Nog een fijne avond en smakelijk.
    Doeiii.doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha jawel hoor al ruim 2 uur...had het ingepland om half negen...denk kan karel het nog lezen voor hij weg moet hj
    Niet dus...maar goed ze zijn geduldig en blijven ook nu nog aan de toog zitten.
    Wij niet we zijn weer thuis en voorlopig blijft fat zo haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I'm not really sure what your blog says, Karel, my friend ... but I love the pic ... inviting you to my woods in AB ... we would have lot's of fun in the snow ... for sure ... don't forget this canadian cat now, eh? Always, c.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk toch gelijk wat te doen als je wel thuis bent hihi
    pfftttt taalfoutjes in de reacties...fat haha
    Nu ben weer bezig met blogjes inplannen...houd me van de straat hj
    Boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja internet en foto's
    Maar idd die paar die hier komen of op wp
    Vind het ook moeilijk met de boeffies maar heel af en toe kan ik het niet laten...
    Maar zo goed ingepakt als deze onherkenbaar...maar een leuke foto is het.
    Boemel ze en trusten? hj

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vooral die spreuk vind ik meesterlijk.
    Die ga ik de komende dagen ook maar eens toepassen hihi.....

    BeantwoordenVerwijderen