zaterdag 9 februari 2013

het slabbetje - zoek de verschillen




goedendag lieve mensen

weet U nog dat ik vorige week
een slabbetje kreeg

wat vliegt die tijd hé

ik had nog eens eerder zo'n slabbetje

heb gezocht gister en nee ik heb het niet meer

wel een foto waarop ik het draag

laat ik aan U om de verschillen te zien

de 1ste is op 3 februari genomen

de 2de zou ik nog eens op moeten zoeken



  photo 3februari20136.jpg

zo nu ff terug in de tijd

ja wat zo een lapje aan herinneringen kan teweeg

brengen

  photo Facesofthewintersport24.jpg

ja en natuurlijk zoek ik wat
ik vind

een passend pps voor beide

wat vind U

ik loop de komende dagen
tussen diensten

van 1200 - 2030 en donderdag tot 1930

dat ik ben niet veel aan de pc

ik hoop U doet het er mee

 

fijne dag

 Photobucket

 Karel

17 opmerkingen:

  1. Zo een verrassing de laatste is een nieuwe voor mij...en ja je kan aan de foto's zien wie ze echt nodig heeft bij het eten...anders krijg je ze niet in meervoud whahahaha
    Ook al zitten er dan wat jaartjes tussen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja het verschil nog...onder het feestbeest en boven de jaren van verstand gevonden?

      Verwijderen
  2. In ieder geval eentje en die blijft maar terug komen...hj
    Slaap lekker en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herken de slabbetjes en de bovenste pps is een mooie maar de onderste is nieuw voor mij hihi staat er toch...sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat slabbetje is duidelijk te klein voor je Karel, is erg grappig om te zien. De tweede foto een jongere jij. Mooi gebruind, lekker biertje, ook duidelijk weer een te klein slabbetje,hihi en ik heb het idee dat het op wintersportvakantie is. Joh wat kun je duidelijk zien dat je een zonnebril hebt gebruikt. Mijn man heeft dat ook zo vaak, zeg ik doe hem eens af dan kleurt je gezicht wat bij, maar nee hoor mijnheer eigenwijs houd toch de zonnebril op.

    Fijne zondag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Hier ook een dik pak sneeuw,ik wist niet wat ik zag.
    Ik weet niet of ze al gestrooid hebben op de middenweg maar het zal wel.
    Hahaha..de slabbetjes weten wat.Leuk dat je nog een oude foto gevonden hebt.
    Aan het kleurtje te zien zat je niet op nova zembla..hihi
    Mooie kunstige pps en de onderste is ook mooi.
    Hier alles nog in diepe rust.Poezen en neil slapen nog.
    Proost!
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    ik zit even mijn soep te voorproeven,wel lekker al zeg ik het zelf
    weer eens andere soepen bijelkaar gevoegt,ja dan moet je wel proeven
    dus jij zoekt wat je vind,ik vind bijna nooit wat ik zoek haha
    wat je onder de slabbetjes heb zal ik later even bekijken
    hier ben ik zover klaar met alles,dus maar even breien tot 11 uur
    tax aan koffie heb ik inmiddels al gehaalt,dus na 11 uur mag ik er nog eentje
    karel wens je een fijne zaterdag
    ik zal zo nog een keer sneeuw ruimen,alles is hier al wit
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Leuke foto's ,er zitten wat jaartjes tussen zo te zien.Maar de slabbertjes staan je schattig haha Mooie ppsjes ook weer
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Het is prachtig buiten en als je aan de wandel gaat vergeet niet om mooie foto's te maken.
    In je tuin moet het beeldschoon zijn.
    Koffie is op,alweer tijd voor de tweede ronde.
    Iedereen wakker en neil is bezig met de belastingpapieren..Jakkes!!!!
    Het moet toch gebeuren maar niet mijn favo klusje.
    Oja..wordt het niet tijd voor een fopspeentje..hihi..eentje die past bij de slabbertjes.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Jij inmiddels je tuin even in of toch maar thuis gebleven. Hier ook alles wit hoor.. vanmorgen heeft het flink gesneeuwt. Ik heb vanmorgen nog liggen slapen op de bank. Ja de oogjes zijn zwaar en ik ben moe. Moe van mezelf..Gelukkig werken deze pijnstillers wel al neem ik er liever twee dan drie op een dag. net maar weer eentje genomen en kan ik er weer een 8 uur tegen. Kan de volgende voor het slapen gaan. Ik hou het even kort want zit hier niet echt lekker... maar hebben jullie toch even een krabbel van me. He we horen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Toch aardig dat ik van jou om half acht nog even mocht slapen hihi
    Ja Daan en de mams zijn hier dus alles anders...en de paps is hier in het dorp met vrienden carnavallen...Dus ik mijn rondje nu ff beide slapen ze de mams en Daan hihi
    grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha niks nieuwe dingen en ook geen nieuwe reactie...zal het op wp zijn dan hihi
    Al in de spambox gekeken en ook daar niet...jij met je kijk maar bij de reactie haha
    Dus ik verwachte een nieuwe...zal zo op wp kijken, maar denk dat je het over je volgende blogje had...hihi
    Nu jij een hele week wegscheren en ik verder met me rondje.
    Zal zo meteen eens foto's uit gaan zoeken want loop daarmee achter en wil toch mathijs ook in een lijstje erbij hebben.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja is fijn om even mijn eigen ding te doen haha
    2000 dan zat ik er met mijn 2001 niet ver naast toch?
    Of was je dat alweer vergeten grijnzzzz
    Zo blogger gehad nu op naar wp...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja de rust is weer over en mag zo de keuken in om te koken...jij onder de rooie?
    Hoe dan ook fijne avond...
    Tja ben even wat anders doen hahaha nu eerst het speelkleeed op
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Karel,
    Jij toch lekker binnen gebleven,gelijk heb.
    Je eigen ding doen op je vrije dag.
    Neil is zoonlief naar spl aan het brengen.Bijna 3 weken blijft hij weg.
    Slaap lekker en smakelijk maar je hebt het al op.
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En weet je een schaterlach van het manneke en je voelt je rug of knien niet meer hihi
    O wat is Daan een vrolijk manneke...heerlijk.
    Jij uitgerust op naar je mandje whahahaha je zal eerst nog wel een tv avondje hebben...
    zo ik was weer bij raadplaatje en als ik het goed heb weer 2 binnengehaald grijnzzzz
    Zo leuk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is het proberen waard hihi
    En werkt echt grijnzzzz
    Nu weet ik ook waarom je de fiets met het voorwiel omhoog hebt staan...anders ziet ie niks whahahaha
    Zo komt ie nog eens ergens...net als de fietsen uitlaten achter op de auto hj
    Leuk je filmpje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen