zondag 3 februari 2013

het was een mooie zondag



goedendag lieve mensen

 
Simon's Cat in 'Double Touble' door SimonsCat

stomme reclame

maar ik vond het wel leuk

toen ik het gisterochtend zag

dacht ik aan Corry en Cato en Loesje

hihi

zo U wel weet was ik gister
een groot deel van de dag

niet thuis

maar had een fantastische tijd in ZO Beemster

voor wat fototjes klik op die mooie kop

 Photobucket

 

nu ik begon met een poesje

wil er mee eindigen ook

U moet maar niet lezen de tekst

maar genieten van de mooie poesjes

in deze pps

 Photobucket

rest mij U te vertellen dat
ik vanwege

nachtdiensten andere tijden aanwezig ben

als ik niet slaap haha

fijne dag

liefs

 Karel

14 opmerkingen:

  1. Haha leuk het filmpje.Ik hoop voor Corry dat het bij haar wat vreedzamer is met de katjes .Onder jouw snuit geen foto's te zien.Dus maar de andere poessies gekeken ,nee die heb ik liever niet in huis.Werk ze!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Karel je hebt Simon's cat in je blog gezet. Er zijn ook een aantal filmpjes van Simon's cat bij mij te zien.

    Het is toch zo leuk om naar deze kat te kijken. Wat een heerlijke humor waar ik niet genoeg van kan krijgen.

    Fijne maandag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That was cute ... I know about Simon, but haven't seen this clip yet ... Thanks, my friend :) Meouw, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Ik lig in een deuk hier..hahaha..Zo gaat het hier ook en de hele dag behalve als ze slapen.
    Jij een mooie dag achter de rug maar geen fotootjes te zien.
    Wel de pps bewonderd,die man durft.
    Proost.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij wat langer in bed denk ik of juist vroeg eruit om straks nog even te slapen dat kan ook. Ja je dagen worden weer even anders maar goed dat zal ook wel weer goed komen. Krijg als ik op jou klik een aanmeld ding van sky drive.. geen fotos dus. Moet me aanmelden. Ja wat was het gister gezellig he en de uurtjes waren zo maar voorbij. Ik ga de fotos laten ontwikkelen en jullie opsturen want heb niet ieders mail adres.. dus doe ik het maar zo. Ik ben wat later vanmorgen.. kom iets langer liggen.. Ritza is ziek en blijft thuis. Ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Moet ik nu echt gaan uitleggen hoe de thermometer werkt...hahaha..Miischien het plekje waar de zon moeilijk bij kan komen..hihi.
    Tweede ronde koffie en weer een was klaar.De bodem van de wasmand is in zicht.
    Mooi schortje..past goed bij je slabbertje.
    Fijne ochtend
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Ja hoor nu wilde het wel openen en heb gelijk even wat fotos opgeslagen.. mag wel he? Had jou foto met het schort al gezien vanmorgen. Via Ritza haar hyves hihihi. Staat je goed hoor Karel. Nuttig ook nu je zo vaak hachee staat te maken gna gna. Ja voor Mirjam was het echt een stuk moeilijker om wat te kopen want we kennen totaal hun smaak niet. ja en een geintje kun je van onze kant verwachten. Jij wat hh klusjes .. ik ben bijna klaar. Ga zo eerst even naar de suup... en zien we dan wel weer. Ritza ligt op de bank.. te snotteren en te hoesten. Lang niet fit hoor en blijft voorlopig lekker thuis. Eerst moet ze goed uitzieken. He karel ik ga weer.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen karel
    kan nog net
    ja heb de foto's opgeslagen die achter je baardkoppie staan haha
    kon de foto's niet openen die je gemailt hebt
    maar het is zus gelukt,dus zal het mij ook lukken
    ben nu klaar met mijn HH klussen en zit in een spik en span kamer
    waar al dat nare gedoe al niet goed voor is
    ik laat me echt niet op de kast jagen,door niemand
    maar het moet wel weer even verwerkt worden
    kan terug kijken op een reuze gezellige middag
    moeten we echt vaker doen
    karel wens je een fijne maandag toe
    en succes met je HH klusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier geen mogge meer maar een goeie middag hj
    Was bij de foto's en een ding is duidelijk het is een knoeifamilie kan niet anders grijnzzzz
    Leuk om te zien en denk dat het geintje van de zusjes was hihi
    Simons cat altijd goed voor een lach en wat een mooie beesten zijn het toch die leeuwen.
    Jij een fijne dag gehad zo te lezen ME TOO hj
    Ook vandaag wens ik je een fijne dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,.net je foto's bekeken en zonder problemen.
    Leuke kiekjes en je kan goed zien dat het je broers zijn.
    Allemaal knoeipotten die een slabber nodig hebben..hihi.
    Blijf maar lekker binnnen,de wind is koud.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo in de wandelgangen veel van jullie uitje mee gekregen en was dus een cadeautje van de zusjes. Haha de broers hebben de nichtjes nodig voor de gein? Of toch niet en zou het ook gezellig zijn zonder? Hoe dan ook dat zijn dagen met een gouden randje...en wat leuk om jou tussen die evenbeelden te zien...
    Oja was het kinnetje glad genoeg?
    Mak an en veel slapen voor de zware nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja je moet er maar op komen...heeft me wel een ideetje gegeven voor onze meidendag whahaha
    Leuk hoor een verlaat verjaardagcadeautje...ook daar moet je maar aan denken.
    Ja karel je mag weer in de voorzorg voor een goed uitgeslapen nachtje werken.
    Slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog meer nachtdiensten?
    Jeetje je gaat er nog aan wennen...
    Maar nu eerst deze maar overleven...oja geen wijntjeonder het werk mag niet op spl hihi
    Zag het op het nieuws wat voor een heisa dat geeft voor de stewardessen.
    Fijne avond nog en dan aan het werk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb uiteraard je foto's even bekeken Karel en
    ik zag jou (en andere) met een slabbetje om.
    Zal wel hilarisch geweest zijn hahahahaha.....

    BeantwoordenVerwijderen