zaterdag 9 februari 2013

ik wens U een zonnig en warm weekend - dan heb ik het ook hihi


goedendag lieve mensen

weekend en vrij

maar dat wist U al

ik neem het zo het komt en doe lekker mak an

van de week stond hier een
rode oortjes

ging over dynamiet en een kort lontje

ik wil er toch eens op terug komen

ben zelf tevreden hoor , maar wist U dat elders

die lontjes worden vereerd

nee ik ook niet , maar kijkt U maar

oja ik zal het melden

16+

hihi

  photo ijzeren-penis-festival.jpg

nu dat viel toch best mee

een ander mooi iets zijn de
mooie tuinen

ja die bij een ieder in de omgeving

duurt nog ff maar ik neem U vast mee

  photo wiedenhof3.jpg

ff op alleen lezen klikken



mooi hé doet zo fijn warm aan

en wat denkt U van het
plaatje hier onder

nu kijk en huiver

  photo Afbeelding1-30.jpg

erg hé en bedenk dat die lui

die dit voor U en mij bedenken hier zelf

niet aan mee werken

zo maar ff met een gouwe ouwe

afsluiten

  photo tube_radio.jpg

ff op alleen lezen klikken

fijn weekend

 Photobucket

 Karel

23 opmerkingen:

  1. Ha ik heet foetsie maar jij bent foetsie hj
    Ja heb alles al gezien dus geen verrassing bij de bovenste en de 2e 8 is meer dan 1000 die moet terug naar school grijnzzz
    Maar de tuinen zijn prachtig en de muziek ook...en ja dan de bezuinigingen. Hubby vraagt zich soms af waar hij de tijd vandaan haalde om te gaan werken hihi...zo je blijft weg dan hier nog maar een keer trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tuin daar zou ik graag willen wezen, lekker op het bankje en genieten van het zonnetje. Het opsnuiven van de geuren van de bloemen. Zalig.

    Als ik zo oud mag worden en met een loep de lettertjes moest vinden dan zou ik er toch voor gezorgd hebben dat ik blind kan typen.

    Fijn weekend Karel!

    Ot

    Inderdaad ik ben een vroege vogel, dan ben ik het meest produktief. En alles is bijgewerkt voordat mijn kinderen (10 en 13) van bed afkomen. Ik lig er in de avond dan ook niet laat in. Ik ben een ochtendmens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer onder je dekbed vandaan gekropen zag ik. Toen je naar buiten keek.. dacht je toen niet was ik maar even blijven liggen hihihi. Hier is het ook wat wit maar niet zoals bij jou daar. Het harkje heeft goed geslapen en pas goed 8 uur uit bed. Ja en niet alleen de rug is vervelend maar de griep heeft me voor de tweede maal gevelt.. En niet zo.n beetje ook. Gister de hele dag verder op de bank doorgebracht. De pijnstillers voor de rug doen veel meer dan alleen wat verlichting geven maar goed beter iets dan niets. Ja zal de komende dagen weer aan huis gekluisterd zijn.. voor twee weken terug heb ik 4 dagen binnen gezeten dus maar kijken.. He karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    je ppssen al bekeken vanmorgen
    dat van die eerste pps heb ik al eens gezien op tv
    van de tuinen an ik altijd wel van genieten,zo mooi
    maar het ondehouden is een dagtaak,geef mij mijn kleine tuintjes maar
    dus aan de hachee vandaag,smullen karel
    ja hier ligt ook wat sneeuw,dus koude voetjes toen ik floor eten gaf
    maar floor merkt niets van de kou,die heeft zich goed in het stro genestelt
    mijn en marten zijn was is weer gevouwen en staat klaar
    als ik zo naar boven ga zal ik de mijne even in de kasten doen
    bedden opmaken en ik heb mijn part HH wel weer gedaan
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Karel doe mij ook maar zo'n mooi tuintje,wat verlang ik naar wat warmte .Maar ja als ik zo naar buiten kijk brrr.En die loep heb ik nu al bijna nodig voor de heel kleine lettertjes .Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel jij wilde me wel heel vroeg mijn mandje uit hebben whahaha...nog nacht grijnzzzz
    Dat is het leuke van internet...ochtend mensen en nachtbrakers en toch kunnen ze samen hihi
    Nu gister was je slaapdag en vandaag een lange vrije dag...daarom sta je met de kippen op...
    je wil veel vrije tijd...kreeg gister ook leuke teksten binnen over gepensioneerd zijn.
    Bewaar ze wel tot jij mag whahahaha...
    Geniet je dag en mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik heb de piemels bekeken,met recht een tampeloeres..hihi.
    Geef mij dan toch maar het tuintje met een lekker zonnetje.
    Met een goed glas cognac zonder druppeltjes.Een pracht ppsje en zo waar.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha wilde ze voor jou pensionering bewaren, maar oke dan plaats ik ze binnenkort wel want voor mij dat duurt nog een eeuwigheid hihi, al geniet ik er wel al van en dat al jaren!
    Oneerlijk verdeeld hè...jij wil zo graag, maar werken is wel een leuke bezigheidstherapie en je komt onder de mensen.
    Zo dat zijn de voordelen maar kost zoveel vrije tijd hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoezo ik doe niks whahahaha
    Ja ga even kijken of ik weer in de prijzen ben gevallen bij de raadplaat hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zijn anders wel manieren om niet te huilen bij uien snijden...eet je alweer haché hj
    Nu in de gaten houden want er moet straks een nieuw blogje komen we zijn er weer bijna....bij de 30 grijnzzzz
    Mzl en bij het huilen niet met de vingers door de oogjes dat doet au hihi
    Doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog even de tijd de 30 is er nog niet hj
    Jij met je wieltjes...in de optocht zullen er genoeg te zien zijn...en de kauw vuutjes staan aan de kant...
    Nu hier geen haché daar wacht ik mee tot we een keer uitgenodigd worden bij FO grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha karel,
    De foto van je hachee zag er super heerlijk uit.
    Van de week ook maar eens maken.
    Hier alweer een dik pak sneeuw en sneeuwt nog steeds.
    Het wordt tijd voor het tuintje in de zon.
    mzl en smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet geloof ik de mailbox in hj...toch maar niet stel je voor ik krijg er ok spontaan zin in hahaha....en van jou komt er niks, je kan het alleen op.
    Smakelijk en fijne avond...
    Oja de slee is uitgeleend aan een heel lief meisje, jammer er ligt geen sneeuw whahaha
    Dan toch de wieltjes maar...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Is er ook niet maar wilde carnavalsmuziek uit de regio en de tekst vond ik wel bij de clown passen hj
    Ben je mee aan het lezen hihaho
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. haha er zijn er ook die de muziek verschrikkelijk vinden...joepie een blogje waar commentaar op komt hou ik wel van grijnzzzz
    Geniet je avond...is zo weer om en zeker als je met de fiets bent whahahah
    Doeiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Blijft opletten met mijn krabbels...ze verdwijnen zomaar ineens whahahaha
    Al was jij de laatste in de spam...hj
    Wie weet komen we elkaar nog eens tegen daar...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. :) een lachende smiley en soms komt ie er te staan en soms niet...in ieder geval op wp wel...
    Dus jij vind het wel gezellig samen in de spambox...jammer dan dat het 2 verschillende zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zolang die automatisch in de box verdwijnt zal het me worst wezen hj
    We zijn weer de enige aanwezigen hier...valt op whahaha
    Denk dat els van de raadplaat carnaval aan het vieren is...blijft zo stil daar.
    En nog wat uit te houden zonder tukkie?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Had ik dat ook niet staan ???
    Zal wel een andere zijn...maarmoet ik op wachten dus hj
    We zullen het wel zien...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha met zo een geheugen heb je dat niet nodig whahaha
    Mij hebben ze geleerd als niemand het ziet mag dat wel
    Mijn grote broers waren goeie leermeesters...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee je zei niet vals spelen...en ja dat slabbertje wist ik nog vandaar het geheugen hihi
    Kan dit niet makkelijker in de chat whahaha
    O nee jij moet tussendoor tv kijken das ook weer zo grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen