dinsdag 19 februari 2013

lachen en genieten


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

wat anders vandaag en toch
ook weer kunstig

al is het niet echt Kunst

wie bepaalt dat trouwens

ik ben blij dat smaken verschillen

wat denkt U

...


Echt goed!!  Een hanenkam


Waarschijnlijk heb je dit verhaal al eens gelezen

 maar het is zo goed !!


I
k
ging met mijn vader naar een inkoopcentrum om nieuwe schoenen te kopen.

Door het rondlopen kregen we honger en dorst en wij besloten om
iets te gaan eten.
 



I
k merkte dat hij een jonge vrouw die aan een andere tafel zat
voortdurend aan het aanstaren was.

Het meisje had haar haren in een hanenkamkapsel vorm gekapt en
het in verschillende

kleuren , groen , oranje , rood en blauw gekleurd.

 

  photo ATT000011122.jpg



Mijn vader kon zijn blik er niet van afhouden.





Het meisje merkte dit op en iedere keer als zij naar mijn vader
keek

merkte zij dat hij haar aansta
arde.
 




Toen ze dit beu werd, vroeg zij sarcastisch aan mijn vader :


„ Wat is het probleem oude man , nooit iets wilds gedaan in je
leven. ? “
 



D
aar ik mijn vader kende

 at ik snel mijn mond leeg, zodat ik bij zijn antwoord niet zou stikken.



Ik wist dat het to the point zou zijn.
 



M
et een uitgestreken gezicht antwoordde hij zonder met de ogen te
knipperen :
 





"Ik heb 1 keer drugs gebruikt en toen een pauw geneukt en



nu vraag ik mij af of jij daar het resultaat van bent".

 

ik heb natuurlijk een kleurrijke
pps verstopt in die lange manen

 

fijne dag

 Photobucket

 Karel

14 opmerkingen:

  1. Wat een dierenpracht en ach die hanekam mag er ook wel zijn...en ja verhaal was bekend maar blijft leuk.
    Mogge karel....je kan vooruit, overal blogjes behalve op kronkels...maar dat komt morgen wel...als we er weer zijn. Ook hier mogge karel hj...maar goed dat je de afkorting kent want messenger is niet meer whahaha...weg leuke icons. Moeten we nog wat op verzinnen hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je snapt toch niet dat ze zo'n kapsel mooi vinden, ik vind het zowiezo al een bizar iets, oeps mag niet oordelen ... Nah ja als ze het mooi vinden wie ben ik dan?

    De mop had ik nog niet eerder gelezen en ik vond het dan ook geweldig leuk,hihihi.

    Een fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ik vind het een geweldig antwoordt van de vader.. hihihihi.. Ja en als je er zo gekleurd opstaat dan trek je nu eenmaal de aandacht.. vind dan ook niet dat je daar kwaad om mag worden toch? Trouwens wel gezien dat de gorilla in je pps ook een kleine hanekam heeft? Zit alleen geen kleur in hihihi.
    Wij hebben gister een zeer geslaagde dag gehad.. De meiden hebben leuk gewinkelt en wat hebben we gelachen bij de film.. geweldig. Ja het was een hele leuke dag. Geen wanklank gehoort en zo hoort het ook. Was wel moe gisteravond hoor.. op tijd naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Vandaga maar weer even rustig aan en zie wel wat de dag komt brengen.. Ik wen sje een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Hahaha...een gouwe ouwe maar echt heel grappig.
    De pps is echt heel mooi,dieren vervelen nooit.
    Je blog is weer blauw,ik ben benieuwd als ik straks weer kom kijken wat voor kleur ie dan heeft.
    Mooi weer maar een koude wind.
    Fijne dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Nou hij is nog steeds blauw.. volgens mij als een strak blauwe lucht op een mooie lente dag.. dat is het nu nog niet. Frisjes buiten dat wel. Maar droog en dat scheelt de helft. Jij vast aan de wandel. Ik heb hier en daar even het een en ander rechte getrokken maar moet het weer bekopen met een zeer pijnlijke rug.. Wordt er niet goed van. Ritza is weer opgeknapt hoor.. gelukkig. Ja heeft nu soms nog erg last van het vrouwtje zijn hihihi. Ik denk dat ik zo maar even nar zus wandel voor een bakkie.. moet het nog even bekijken.. Jij geniet maar lekekr van je vrije uurtjes.. ga ik nu ook doen tot de keuken weer roept. He we horen weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo weer thuis en niks gemist haha
    Denk dat jou dagje weg anders word dan de onze...
    wij hebben gespeeld met Vera en de deugniet pakt opa's hand...lopen samen naar de keukenkastjes en zegt ze krentjes whahahaha...maar de mama zei NEE...weer iets de eerste keer haha
    Zo grappig dat ze het probeerde, maja die mamsen altijd weer dwars liggen hihi
    Mathijs lekker liggen slapen in mijn armen en o je raakt niet uitgekeken op dat snoetje...af en toe zomaar een lach van vredig liggen slapen. Die trekjes zijn zo mooi om te zien. Verder weer tot de orde van de dag...en mak an verder haha...grtjes en fijne dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Net weer thuis van een frisse wandeling over de markt.
    Voorlopig zijn de planken goed gevuld maar vanavond heb ik nog geen idee voor een warme maaltijd.
    Misschien laat ik wat aanrukken.
    Doe rustig aan.Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was erg koud uit de zon...en in de wind toch?
    Ja hoor deed op mijn gemakkie...weer de nieuwe foto's erbij geplaatst op skydrive...nu is het de moeite om nog een keer te kijken hihi
    En ik ja mag nu weer een nieuw blogje gaan plaatsen en ik maak nasi vanavond...snel, makkelijk en toch lekker haha
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Koud maar fijn om te wandelen dus..een goed besteedde vrije dag dan. Ja ik was bezig met foto's en is een leuk werkje...al is het uitzoeken best veel werk.
    Maar ze zitten weer in de goeie mappen...en een paar voor jullie om te kijken. Ha als ik ze allemaal zou plaatsen dan heb ik heel skydrive nodig hj
    Smakelijk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst deze verwijderen
    en dan een nieuwe uploaden..
    Zal bij mij eens kijken voor een andere...tuk ze hj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor werkt gewoon...samen doen als het niet lukt?

      Verwijderen
  11. whahaha ik zeg niks...want dit is lachen en genieten hj
    Deze is te druk voor transparant...waar zijn je klaprozen gebleven? Die paste mooi en was rustiger...
    Maar goed je weet nu hoe het moet whahahaha
    Gelukkig ben je niet eigenwijs grijnzzzzz
    Fijn de vaat en dromen van slapen...tja dangaat er wel eens wat mis hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een rust hier haha...zit in de wolken.
    Zie je nu het lukt wel als je maar geduld hebt hihi
    breedte aanpassen en het wit nog uit de oude blogjes halen en je bent klaar hj...leuk hè freubelen...vooral als het dan ook nog lukt.
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha zie het al jij wacht tot de kwartjes naar beneden vallen en weg wit grijnzzzzz
    Blijf lachen met jou...voor mijn scherm is het nu te breed past net niet...
    En nu zal ik niet meer moeien genoeg gedaan...voor vandaag dan whahahaha
    Slaap lekker en fijn weekend gehad?
    Vast wel...wandelen en 2x eten, slapen en weer slapen.
    Moet een topweekend geweest zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen