donderdag 14 februari 2013

mooi blijven lachen - doe zelfs ik



goedendag lieve mensen

ja ik was gister echt ff druk
op het werk

wat heet ff kon pas na een uur of vijf werken

ff eten

ach wij oudjes weten dat als het weer zo is

maar ja ik kon dus niet reageren op

Uw vele mooie en lieve reacties

omtrent dat vale tijn gedoe

nu dat gedoe is geweest

ik kom wel weer eens langs

  photo i_am_sorry_02.jpg

ff op alleen lezen klikken

U ziet het we blijven lachen

toch

doen hoor , zelfs ik en ik ga de nachtdienst

weer in

  photo sail2sunset.jpg

mooie afbeeldingen te over op
het web

hier een paar in een pps

fijne dag

 Photobucket

 Karel



23 opmerkingen:

  1. ja lieve mensen , ik was en ben druk , ik probeer U allen een krabbel terug te geven , zat er gister niet in
    vandaag nu ik zie het wel
    ik sluit af en ga slapen wens U een goede nacht
    enne mak an met me hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mak an toch hj
    Zo mak an dat ik niet eens bij de pc was...maar geeft niet want jij slaapt volgens mij al grijnzzzz....ik ga nog even de laatste reacties lezen en ook slapen.
    Leuke pps vooral de onderste...die marianne is niet zo mijn favoriet...dus wilde snel doorbladeren maja dat lukte dus niet whahahaha...sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karel ik doe ook altijd mijn best om elke dag mijn blogronde te doen. Meestentijds lukt het me wel maar ik kan me voorstellen dat anderen door omstandigheden niet altijd reacties kunnen achter laten. Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen, je bent niets verplicht. Het moet leuk blijven, verplichtingen hebben is zo saai.

    Als jij een dag zou overslaan of een ander doet dat dat gaat bij mij niet op de weegschaal. Een bepaald moment ken je je blogvrienden wel hoe ze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jee wat weer een leuke tijden.. Van lange dagen naar gelijk weer lange nachten.. Ja dan moet je nu wel heel snel omschakelen.. Ik ook hoor.. Van de dagelijkse dingen naar voorjaars vakantie.. Die is nu begonnen voor Ritza. vandaag al vrij van school. Heb gelijk een anderhalf uur langer in bed gelegen.. hihihi. Maar zal nu opschieten want straks komen de koffie drinkers weer en wil zus ook graag een bakkie. Maar kom later vandaag weer even langs want je hebt nog het een en ander verstopt.. Ik wens je nu vast een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Karel. Jij bent ook al weer druk geweest lees ik. Nou ik niet hoor. Nog steeds last van de rug al gaat het elke dag een beetje beter maar moet er gewoon erg om denken. Ritza heeft het pad voor even sneeuw vrij gemaakt.. kan ik ook nog lang niet doen. Ik heb alleen de boodschapjes nog maar gedaan en moet nog beginnen met de andere dingetjes. Heb hulp in huis dus als ze wil moet Ritza straks maar even de zuiger over de vloer halen dan ga ik me even met de was bezig houden.. Hier het zonnetje er ook bij.. het is heerlijk buiten nu.. He ik ga weer maar we horen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Je nichtje is zeker een lievrd om jouw boodschapje door te geven.
    Je hebt weel mooie foto's in het filmpje gezet.Een pracht gebied.
    De bovenste pps duurde wel erg lang..hahaha.Maar de onderste maakt weer veel goed.
    Weer de nachtdienst in,dat wordt weer omschakelen.
    Het was een gekkenhuis gisteren met de sneeuw en ijzel.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the cat pic ... we will always be friends ... language barrierre and all ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel hihi
    Ja zag dat je ging slapen...toch?
    Ja zat met krantje en daarna met koffiedrinkers...dus wat later.
    Tja gisteravond idd weinig aan de pc en jij op tijd je mandje in.
    Dan lopen we elkaar mis...maar geeft niet kan hier mijn ei kwijt en genoten van je filmpje.
    Ze hebben je mooie stukjes laten zien...ook stukken te voet zag ik...ja steil is ook niks voor mij whahaha...dan loop ik ook graag.
    Mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij slaap je nu al...want je ziet het cijfertje in je skype niet :)
    Zo ik ben weer bij en rondje gedraaid nu even wat leuks doen...
    En jij aan de kokkerel en daarna slapen...hopelijk lukt het.
    Mzl en fijne vrije dag...hoezo vrije dag whahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ook al staat die uit...cijfertje komt toch...
    lekker makkelijk. Maar ben altijd online dat zal het zijn.

    Kwam deze net tegen...
    De spreuk van de dag
    ~~Roses are Red,
    Apples are Fruity,
    Don't eat Lasagne,
    It might be Black Beauty.~~~ ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoezo eigenwijs manneke :)
    Slaap lekker...niet te lang haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Slaap lekker en smakelijk met of zonder een stukje paardenvlees.
    Wij aten het wel in het verleden,zeker paardenworst.
    Niks mis mee maar je moet wel weten wat je eet.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha niet de mijne maar een ander manneke hihi
    Als je nog tijd hebt...ik heb een heel leuk filmpje op mijn fb staan...echt lachen.
    En met een beetje geluk blijft het droog voor jou...moet je nu al weg?
    Hoe dan ook fijne werknacht. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha die karel
    jij al aan de boemel?????
    ik zal zo aan de afwas,maar wilde eerst even typelen
    jij naar je werk en ik zo weer aan het werk
    ja mijn bedje opmaken en de rommel even opruimen
    vanmiddag bezig geweest met de gordijntjes in de bijkeuken
    nou lukte allemaal wel,maar ging echt op zijn boemelgangetje
    heb even genoten van je mooie plaatjes
    nu zal ik aan de slag en als beloning straks een bakkie
    werk ze en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karel,

    wat weer een lieve plaatjes maar ook hele mooie!!
    Moet je ook het weekend werken?
    Ik wel en dan nog lange dagen ook bleh.....
    Anyway, je hebt weer een heerlijk blog neergezet met weer
    mooie series plaatjes.
    Groetsels, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jahaaaa... en inmiddels kijk ik uiteraard
    de PPS die eronder zit. Kan ze nu wel kijken dus :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb voor de verandering dus zowaar 2 dagdiensten!
    Werkse voor koemnde nacht en doe voorzichtig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahahahaha... heb nu alvast maar je laatste 2
    reacatie van een klein antwoordje voorzien.
    En je bent zowaar de eerste.
    Meestal begin ik bovenaan.
    Alhoewel... ze zeggen vaak dat
    je van onder af aan moet beginnen *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo druk hier :)
    Nu jij overbrugt die 10 minuten wel met krabbelen hj
    Zat flikken Maastricht te kijken.
    Nu de eerste van de 3 toch?
    Voor je het weet zijn ze weer om...werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja zag je net bij het filmpje...nu wij hebben lieve kleinkids whahaha
    Al moest ik gelijk denken aan onze middelste dochter...die heeft dat ook ooit gedaan.
    2 nieuwe net gekochte dure potjes...gemengd en zichzelf onder gesmeerd.
    Wij sliepen te lang hihi...daarom vond ik deze ook zo leuk om te zien.
    Heb zitten genieten van dat snoetje...
    En wat wil je sneeuw of sneeuw?
    Zal eens op de plank kijken grijnzzzz
    Doei moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij wil aan de slag...bij spl :)
    haha...dwaalde zomaar af en las bij Co een man zonder eetlust.
    Was jij vast niet hihi
    Nu op naar de plank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tja staat boven haar nieuwe blogje GEEN TREK...
    Kom je nog wel tegen...als je weer rondjes loopt whahaha
    Zo blogje staat...zomaar ineens een nieuw want ja jij wilde geen sneeuw en die stond klaar.
    Maar komt cast nog wel meer van dat wirtte goedje :)
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen