maandag 18 februari 2013

slaapdag - welterusten

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

slaapdag voor mij

ja de tijd die je op de vrije vrijdag kwijt bent

vind je op deze dag terug

al zal dat best erg persoonlijk zijn

nu ik zal wat slapen

en zie wel wat de dag me verder brengt

  photo Dromenvanmorgen.jpg

ff op alleen lezen klikken

ja en ik twijfel wat

volgens mij heb ik de volgende al eens getoond

staat ie in mijn lijst nog eens onder een andere naam

maar ik vind het passen bij vandaag

ik in ruste en de vogels toch al druk

let er maar eens op

  photo 118624280558023EB1.png

fijne dag

 Photobucket

 Karel

22 opmerkingen:

  1. Beide bekenden maar geeft niet ze zijn de moeite waard om nog eens te kijken.
    Zag je dat ik lig er zomaar een paar keer tussen.. Niet tussen de lakens maar de labradors...wat een scheetjes zijn het toch...nog mooier dan de schone slaper hj
    Zo dit is de laatste hoor...ik ga slapen...
    En morgen maar zien of ik internet heb want ze komen kastje slopen. Glasvezel aanleggen en ja dan moet het andere er even af...we wachten het af. Slaap lekker straks en niet de hele dag toch?...Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem jij maar genoeg slaap Karel wat zouden we zonder een goede nachtrust moeten. Of in jouw geval dagrust.

    En als iets mooi is dan zoals Rebbeltje het al schrijft is het zeker de moeite waard om twee keer te kijken. In mijn geval dus de eerste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    voor mij beide nieuw,maar ja ik heb tijden gehad dat ik de pps niet kon openen
    dat heb je toen voor mij gemaakt/herstelt
    ik vanmorgen weer vroeg uit de veren,geeft niet heb toch een mak an dag hihi
    jes helemaal trots op haar gitaar,zal vandaag vast menig maal wat te horen krijgen
    gelukkig zit er ook een uitknop op
    maar nu eerst maar aan de koffie
    karel wens je een fijne maandag toe
    nog maar even lekker koese
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij inmiddels onder je dekbed of ben je nog onderweg? Denk het eerste. Ik ben er vanmorgen mooi op tijd onderweg gekropen en ga de dag zo maar eens rustig aan beginnen. Vandaag maar weer eens zelf aan de slag en kijken hoe ver ik kom. De eerste pps is nieuw en wat een scheetjes zijn het he? De tweede heb je er nog niet zo heel lang geleden al eens opgehad dus dat klopt wel. Nu maar hopen dat ze je niet wakker fluiten.. hihihi. Jij slaapt nog maar even.. hoor je vast wel rammelen als je wakker bent.. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel,
    beide ppsjes zijn mooi.Leuk al die honden en vogeltjes.
    Misschien heb ik ze eerder gezien maar ik vergeet heel veel.
    Jij toe aan je welverdiende rust.
    Slaap lekker.Fijne maandag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute pic ... probably of you as a youngster, eh? Have a good week, my friend ... any spring flowers out yet in your neck of the woods?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die karel
    jij zal bijna thuis zijn nu
    niet omlanterefanteren maar gelijk onder je dekbedje
    zal wel niet,de pc zal wel aan gaan en maar lezen en nog eens lezen
    hier en daar een krabbel en dan op je kooi
    wens je daarom nogmaals een rustige maandag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel en mogge karel hihi
    Zal aan de oude kastjes zijn waar ze aan werken (lees spelen)
    Maar met een 2007 alles te openen...maar met alleen een powerpointvieuwer moet het ook lukken. Er zijn er die nog met xp werken.
    En ja dan wil het wel eens mis gaan haha
    Breek jij je kop daar maar niet over eenieder doet het met wat ze hebben...mzl
    En fijn weekend hihihohohaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Alweer uitgeslapen?
    Het zonnetje heeft je zeker wakker gemaakt.
    Smakelijk voor straks.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reacties
    1. Hey slaapkop...ik heb weer internet...jij ook hj?

      Verwijderen
  11. haha was geen schreeuwen was heel zachties roepen hj
    Je hebt wel lang geslapen zeg...nu maar zien of je de volgende nacht ook nog kan slapen.
    Je zal het wel nodig gehad hebben...dus de mailbox in en zitten op de plakstoel hj
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha je hebt je belofte gehouden :)
    Ja plaatje gelijk maar erbij geplaatst...
    En co heeft netjes de 30 van vorig blogje volgemaakt whahaha
    Smakelijk en fijne avond...was ik nog vergeten en al foetsie grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kan je goed tellen Sarelke
    De nasi opmaken en wij dan?
    Schnitzels met zigeunersaus piepers en boontjes...eens kijken of dat smaakt.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha die karel
    jij alweer je maagje vol??wij wel hoor
    suddervlees,bloemkool en aardappelen
    maar ja ik heb wat te veel bloemkool gegeten,moet even inbuiken
    marten vind bloemkool niet zo lekker,dus die kreeg een extra stukje vlees
    vanmorgen gezellig bij zus aan de slag gegaan
    eigenlijk vind zus het niet leuk,ze doet het liever zelf
    kan ik heel goed inkomen,ik zit net zo inelkaar
    maar ja zus moet echt haar rug nog wat ontzien
    voor morgen heeft zus alweer een plannetje,heel leuk met de meiden mee
    al denk ik dat zus haar rug wel gaat voelen
    zal eens gaan bedenken wat we er aan kunnen doen om dat te voorkomen
    zal wel weer lachen,gieren en brullen worden
    je leest het vast morgen wel
    karel wens je een rustige avond toe en straks lekker koese

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha laat dat nu hier ook alles zijn wat we over hebben en wat boontjes...
    En jij hebt zitten freubelen zie ik wel...prachtig zijn ze de klaprozen.
    Nu nog je blogachtergrond wat doorzichtiger kunnen we ook van de rest genieten hj
    Fijne avond...of ga je een tukkie doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook je blogachtergrond?
    Zou bij deze wel heel leuk zijn...maar komt goed zeg je dan toch?
    Weet je deze stoort niet zo als die andere die je had...
    Was net als bij ollie en die klopt ook niet.
    Maar alle tijd om aan te passen en je moet dan wel op publiceren klikken anders werkt het niet :)
    whahahahaha...je valt iedere keer weer in dezelfde valkuilen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu vervelen wat is dat eigenlijk...kom altijd tijd tekort.
    Wil zoveel doen en alles kost zoveel tijd...hj
    Jij voor de tv, nu ik gtst gekeken en dat was het weer voor vandaag. Neem het liever op en kijk wanneer ik dat zelf wil zonder reclames. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bij geavanceerd en dan tabbladachtergrond gedaan?
    Ha snel onder de reclame van 3 minuten ja dan krijg je niet zoveel voor elkaar hj
    Moet je de tijd voor nemen...net als voor slapen grijnzzzz
    Zal nieuw blogje plaatsen...zie een 30 staan whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha je gaat vroeg je mandje in...
      sry moest zijn achtergrond bij geavanceerd.
      s6 ermee enne trusten hj

      Verwijderen
    2. nog een aanvulling haha achtergrond plaatsen bij geavanceerd...en ja die moet dan transparant...
      Verder kijken dan je neus lang is haha
      Nu ik deed het na 3 keer pas goed hihi
      Sweet dreams en niet over transparantie :)

      Verwijderen
  19. Yep eigenwijs hj
    Slaap lekker en lang...mzl

    BeantwoordenVerwijderen