vrijdag 8 februari 2013

vrije vrijdg


goedendag lieve mensen

 en nu ben ik ff vrij
tot maandag 12:00 uur

en ga ik me toeleggen op een gezond weekend

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

  de vrijdag zal zijn
slapen

wat boodschapjes

wat HH

en wat de dag me verder brengt

ik moet wel omschakelen opdat ik de nachten weer slaap

had ik gister al iets met die
poesjes

U vond het prachtig en dat deed mij deugd

nu iets anders met poesjes

je kan het wel of niet mooi vinden

ik ben het er niet mee eens om de simpele reden

ze hebben er geen inspraak in

dus zeg ik beschilder je zelf maar

toch !


Photobucket


 

 

fijne dag

 Photobucket

 Karel

12 opmerkingen:

  1. Dit weekend zal ik de viewer installeren heb het nu nog wat druk met reacties en mijn eigen blog.

    Ik vind humor met dieren meestal het allermooiste. Ze zijn gewoon zichzelf en dat kun je van mensen niet zeggen.

    Geniet van je vrije dagen dan zal ook de creativiteit weer borrelen en worden we weer verrast met leuke logjes van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ga straks even kijken naar de poesjes hoor. Ja daar maak je zo wie zo twee al blij mee om naar te kijken.. Dus je nachtdiensten zitten er weer op. Nu een paar dagen om weer in het gewone ritme te komen en lekker even van je eigen tijd genieten. Jij gaat straks eerst maar even slapen. Ik ga zo de dag maar even beginnen en zie wel hoe ver ik hier kom. In ieder geval straks eerst even naar de suup.. tussen de middag de warme hap dus moet al in tijds de keuken in. Ik wens je een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel en als jij dit leest is het morgen voor je toch?
    Mogge karel hihi
    Je hebt me wat moois verstopt...en je plaatje alleen al geweldig whahaha
    Maar de gewone verzorging hoor die we allemaal opvolgen natuurlijk.
    Vooral de tekst van je bovenste plaatje...en dat onderste wie verzint zoiets doms pffttt.mzl en geniet je vrije dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja ik weet niet of die katten dat vreselijk vinden er zijn ergere dingen...toch?
    Mishandeling of is dit daar een soort van...haha dan zijn er ook mensen want kijk maar eens rond nu met deze dagen...Carnaval grijnzzzz
    Geniet je mooie vrije dag...heeft het duimen alsnog geholpen whahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Jij met je vrije weekend begonnen,lekker je eigen ding doen.
    Ik was er op uit en net voor een sneeuwbui weer binnen.
    Koud is het niet,de zon is best al warm.
    Ach gossie,Echt waanzin ten top.Je kat laten verven,gekke mensen heb je toch.
    Dan is de bovenste een stuk natuurlijker.Lieve en leuke foto's.
    Geniet van je vrije dagen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die karel even een krabbel,eigenlijk geen tijd
    lees je ppsjes later wel
    nu eerst een fijne middag en avond wensen
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je leest het waanzin haha
    Ja de ideale manier niks in huis en binnen blijven...kom net van de winkel en is ijzig koud met die wind...en dan zie je blote benen en andere vreemdsoortigen rond lopen...ja carnaval is volop begonnen. Smakelijk en fijne avond...of ga je nog slapen?
    Je hebt wat in te halen...maar beter niet om de nacht slapend door te komen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niks zo veranderlijk dan Sarelke hj
    Jij niks zonder dus...klopt je bovenste plaatje ook weer grijnzzzz
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal het je vrouwelijke kant zijn dan?
    Ja het weer moet ffkes zo blijven want we moeten er nog op uit...knuffelen hihi
    Smakelijk proost en fijne avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet te lang anders lig je de halve nacht wakker man...of zet je de wekker hj
    Ja zelfs ik ben er niet om te rammelen of geluid te maken...
    Ja niet elleen knuffelen hoor ook weer even de laatste fotokes inpalmen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    zo leuk ik de eerst pps vind,zo erg vind ik de tweede
    wie laat zijn of haar kat er zo bij lopen
    hier zo'n dag dat je beter op bed kan gaan hihi
    alles plakte me aan mijn handen
    klusjes van een paar minuten,had ik nu een uur werk mee
    ach houd me van de straat haha
    morgen hoop ik weer gewoon ijn ding te doen en wie weet bij zus even een handje helpen
    ze is een echt krebintje hoor,met veel pijn
    hoop dat ze zich morgen weer wat beter voelt
    he karel wens je nog een fijne avond en straks lekker koese

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Zo jij lekker genieten van een vrij weekend!!De eerste pps is erg leuk ,die tweede nou ja ik zie Mikki al gestippeld rondlopen .Het moet niet gekker worden toch? Geniet van je rije dagen
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen