donderdag 21 februari 2013

waar of niet waar ? - geniet de dag

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

weinig tijd

eigen schuld

moet ik de diensten lopen volgens rooster

wil ik niet - doe ik niet

kom zo doende niet bij een ieder

en ook minder bij een ander

maar als ander nu bij ieder komt

is het toch ook weer goed

toch ?

Karel je bent een ? laat maar

ik wil het niet weten

geniet de dag

 photo gedicht-4.jpg

 nu was ie mooi en waar

helaas zo hier en daar

 

 Photobucket

 Karel

  photo 12343.png

11 opmerkingen:

  1. Zit ik me hier op 4 platen te klikken en had kunnen weten dat 1 genoeg is...maja jij was aan het tellen dus dacht zijn er minstens 3 deze keer hj
    Slaap lekker en nee ik ga dan ook niet grijnzzz
    ...en ja mooie spreuken maar soms een brug te ver haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karel als je geen tijd hebt dan is het onmogelijk om steeds bij een ander een reactie achter te laten. Het hoeft echt niet op de weegschaal. Al reageer je niet (door omstandigheden) ik blijf toch wel komen hier hoor, je hebt altijd gezellige logjes.

    En dat gedicht is een pareltje. Haat en nijd mensen die elkaar niet in hun waarde laten. Als je er mee te maken krijgt Karel houd je er dan van verre afstand. Zulke mensen moet je negeren. Ik ga voor fijn bloggen, fijne mensen. Het leven is te kort om altijd maar nijd met elkaar te hebben. Het lost niets op en je word er droevig van. Ik ben liever blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. heb jij geen tijd.. ??? Nou nog even en je hebt 17 dagen de tijd om alles weer bij te werken hoor.. Ook hier mag je elke dag een uurtje achter de p.c en dat verdeelt over 4 keer een kwartier.. hihihihi geintje. Vandaag gaan de spullen van de logeerkamer naar zolder. Krijg ik hulp bij hoor. Kan ik de boel daar komende week weer even recht gaan trekken zodat je weer met fatsoen in het logeerbed kan rollen. Nu ga ik je eerst even ene hele fijne vrijdag wensen en ben er later weer om te kijken wat je weer allemaal hebt verstopt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    O jeetje,het is al middag.Tijd vliegt voorbij.
    De pps bekeken en het zijn waarheden als een koe..hihi.
    Maar wel aardig.
    Nog een paar daagjes en dan genieten van je vrije tijd.
    Waar alles mag en niets moet.
    Fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel...lief hoor dat ik nog even mocht blijven slapen hj
    Je bent ook zo vroeg...en ja ook wij gingen naar de beurs maar is alweer een aantal jaren terug de laatste keer...de reis te ver en wij gingen vanuit hier met de bus.
    Vol laden en rijden maar... Nu ben ik de ramen aan het wassen en tussendoor even een krabbel. De gordijnen zitten in de machine en de ramen moeten klaar zijn binnen voor de machine klaar is. Anders gaan die teveel kreukelen en moet ik ze strijken haha
    Niet dus ze gaan er nat weer voor en drogen wel. Zo snel verder hier...grtjes en fijne 2e werkdag hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha het haantje tussen de kakelende kippen whahaha
    Wat zal jij genieten of bent blij om uit te stappen grijnzzzz
    Weet je het lag dus niet aan je filmpjes is nog zo...wat dat nu weer is???
    Want volgens mij hebben we dezelfde nu...travel en reizen toch?
    Hoe dan ook mijn rondje zit erop en ga verder met mijn ramen...kunnen we in het weekend de sneeuw weer zien door het raam en naar buiten kijken.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,jij weer druk met vliegtuigen duwen en trekken.
    Ik "druk " met van alles en nog wat.
    Zit er peut in vliegtuigen?
    Nog een verdere fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha jij stoort je er niet aan je sluit je ervoor af dan???
    Was even buiten en brrr koud hoor...dus zoveel mogelijk in je trekkertje blijven.
    Blijf ik binnen en de ramen aan de buitenkant andere keer of zal zo meteen hubby heel lief aankijken...en vragen want ja anders snapt ie de hint niet hihi
    Hoe dan ook ze moeten ook buiten schoon anders ben ik er niks mee opgeschoten.
    Ga ook weer verder maar eerst nieuw blogje plaatsen ...doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel,
    Alvast een fijne avond en smakelijk voor straks.
    Ik ga de keuken in,neil komt wat vroeger thuis.
    Koud en moe..voor jou heel herkenbaar.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je bent weer boven water hj
    Ja deze is leuk maar kan je ook opslaan als en dan op wp gebruiken hoor grijnzzzzz
    Dacht dat de beurs al om 18.00uur gesloten werd.
    Weet ik veel was te druk vandaag met HH
    En jij wilde weer tussen de hennen zitten dan?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geen blogje meer met een 2 ???
    Je bent over de helft en goed gekeken of je ineke zag zitten hj
    Zag dat do en vrij idd tot 2200 uur open was...jij pech...niks te kakelen whahaha
    Slaap lekker moatje...trusten

    BeantwoordenVerwijderen