maandag 25 februari 2013

wat gein en een leuk fietsritje

 geintjes
uit de mailbox
...



Mijn knappe vriendin en ik waren al meer dan een
jaar met elkaar en we besloten het erop te wagen.



De huwelijksdatum werd vastgelegd maar er was 1 ding dat mij parten bleef
spelen: Haar bloedmooie jongere zusje.

Mijn toekomstige schoonzusje was 22, droeg ultrakorte minirokjes en liep
gewoonlijk zonder beha.



Als ze in mijn buurt was, gebeurde het regelmatig dat ze zich bukte en mij een
hemels zicht op haar boezem gunde.

Dat kon geen toeval zijn. Ze deed zoiets nooit bij anderen.

Op een dag belde het 'kleine zusje' om te vragen of ik even langs kon komen

om de huwelijksaankondigingen met haar door te nemen.

Ze was alleen thuis toen ik aankwam en fluisterde dat ze gevoelens en

verlangens voor mij koesterde die ze niet kon overwinnen.

Ze bekende mij dat ze 1 keer met mij seks wilde hebben

voor ik zou trouwen en ik haar zuster tot vrouw zou nemen.



Ze zei met hese stem: Ik ga naar boven, naar mijn kamer.

Als je nog een laatste wilde beurt wil, storm dan de trap op en neem me.

Ik stond als aan de grond genageld, kon mijn oren niet geloven, toen ik

haar heupwiegend de trap op zag gaan. Op de bovenste trede stroopte zehaar panty
af en gooide die mij toe. Ik stond een ogenblik perplex, draaide me dan om en
beende recht naar de voordeur.

Ik opende de deur en liep naar mijn auto, daar stond heel mijn schoonfamilie
verzameld.

Ze klapten allen in de handen. Met tranen in de ogen legde mijn schoonvader zijn
arm rond mij en sprak: Wij zijn zo blij dat je onze test hebt doorstaan, We
kunnen ons geen betere schoonzoon wensen!



Moraal van het verhaal;



 "Bewaar uw condooms altijd in uw auto" 

...

WAT LOOPT ER FOUT IN ONZE MAATSCHAPPIJ ?!

 

BOER JAN

Jan, een Vlaamse boer ergens in het noorden van het land, bekijkt zijn kudde, 
wanneer er plots een splinternieuwe BMW stopt in een wolk van stof.



De chauffeur,

een jongeman volledig Armani gekleed, met Gucci schoenen, Ray-Ban zonnebril en
een Yves St-Laurent das, steekt z'n hoofd door het raam en vraagt aan de boer :



"Als ik het juiste aantal van de koeien in uw kudde kan geven, krijg ik dan een
koe ?"



Hij bekijkt de man, zeer zeker een Yuppie,

bekijkt dan zijn kudde die vreedzaam





 

staat te grazen en antwoordt kalm :



" Ja, waarom niet ?"



De Yuppie parkeert zijn wagen,

neemt zijn Dell minicomputer,

sluit deze aan op zijn RAZR V3 mobiele telefoon,

surft op Internet en bereikt een NASA site en contacteert een GPS satelliet om
de juiste positie van de plaats te bekomen, geeft dan zijn coördinaten aan een
andere NASA satelliet die de sector opneemt op een ultra hoge resolutie foto.



Dan bereikt de jongeman een Adobe digitale foto site en stuurt het beeld naar
een analysesite in Hamburg, Duitsland.



Enkele seconden later, krijgt hij een bericht op zijn Palm Pilot, die hem zegt

dat het beeld geanalyseerd is en de gegevens werden opgeslagen.

Hij bereikt dan een MS - Q S L gegevensbank verbonden met een Excell
berekeningsblad via zijn blackberry en ontvangt enkele minuten later, het
antwoord.



Tenslotte, drukt hij een gekleurd rapport van 15 blz. met zijn HP laser
mini-printer, wendt zich naar de boer en zegt :



"Jij hebt exact 1586 koeien."



"Correct. OK je mag één van mijn koeien kiezen",zegt Jan.



Hij houdt de jonge Yuppie in het oog terwijl deze één van de dieren kiest

en ziet hem geamuseerd het dier in zijn koffer leggen.



Dan zegt Jan tegen de jongeman :

"Zeg! Als ik je  juist kan zeggen in welke sector je werkt, krijg ik dan mijn
koe terug ?"



De jongeman denkt een ogenblik na en zegt :

 "OK, waarom niet ?"



"Jij bent een lid van de Waalse regering" zegt Jan.



"Wow ! het is juist" zegt de Yuppie, "maar hoe heb je dat kunnen raden ?"



" Ik moest niet raden" zegt Jan .

"Je bent hierheen gekomen zonder dat iemand het je heeft gevraagd.

Je wilt worden betaald voor het antwoord op een vraag die ik niet had gesteld.

Jij hebt materiaal gebruikt dat miljoenen euros kost om mij te kunnen bewijzen
dat je intelligenter bent dan ik.





 

En je kent niks over het werk van eerlijke lui die jou je brood laten verdienen

en tenslotte. GE KENT GEEN KLOTEN VAN KOEIEN !



Wat hier voor je staat is een kudde SCHAPEN ! "



"En geeft mij nu mijnen hond terug !


 

 

 



19 opmerkingen:

  1. ha ja je weet dat dat anders is op de beide sites...maar je scroller is alleen maar een beetje te breed of je blog te smal haha...
    Beide bekende mopjes maar toch weer leuk om te lezen...de afloop vergeten grijnzzzz
    En je filmpje al gezien haha je weet wat ik daarvan zeg toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei de moppen vind ik geweldig. Maar de eerste mop is een echte topper Karel. Die moet ik echt onthouden, ik heb er heerlijk om gelachen.

    Fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karel,

      Het logje van de duif heeft niets te maken met bijgeloof. Het staat op zichzelf. Ik plaats elke dag drie berichten.

      Zo nu en dan zijn er storingen binnen blogspot en kan er geen reactie worden achtergelaten. Zet dan maar je reactie ergens anders neer zoals je al deed.

      Verwijderen
    2. Sorry Karel begreep het verkeerd. Of bijgeloof met geloof te maken heeft?

      Bijgeloof is geen geloof, het is geen godsdienst.

      Geloven dat bijvoorbeeld getallen een magische betekenis hebben. Geloven dat we door ons eigen handelen de elementen kunnen beheersen, het gaat altijd regenen wanneer mijn regenjas thuis ligt, dus door wat ik heb nagelaten is het gaan regenen.

      Bijgeloof is altijd irrationeel, niemand zal een rationele verklaring kunnen geven voor het feit dat een gebarsten spiegel ongeluk brengt. Maar dat geloven we wel.

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel.. Nou is dit fiets ritje niet wat voor jou in de zomer? Neem je gelijk je waterfiets mee hihihihi. Ja de tweede vrije dag alweer karel.. En je gister prima vermaakt in de keuken las ik. Alles weer op orde en bijgewerkt op de p.c.. kun je nu echt vakantie gaan houden.. hihihi. ik ga vandaag weer even aan de slag en doe dat net als gister gewoon rustig aan dat bevalt prima. Ja alles loopt achter hier dus er moet wel weer even het een en ander gebeuren hoor. Maar nu zo eerst even de broodtrommel en ontbijt voor Ritza klaar maken en dan zelf even poedelen en in de kleren.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Eerst even de foto's bekijken.Heerlijk tochtje en leuke foto's.
    De mopjes zijn ook weer goed voor een lach.
    Dag twee van je vakantie,nog plannetjes?
    Hier ben ik wat aan het ompielen zoals Kobie zou zeggen..hihi.
    Fijne dag en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Nee ging niet over mij toch was een constatering hj
    Och soms komen er vreemde dingen voorbij en moet je reageren haha
    En ja alles beter dan roddelen toch?
    Ziet er al beter uit buiten de troep zoals jij zegt verdwijnt langszaam en de regen maakt straks plaats voor de zon en dan kan je eindelijk naar buiten whahahha...ja vanaf morgen worden de temperaturen beter...toch nog lente!
    Vandaag plannen of neem je de dag zo die komt?
    Maak er een fijne vakantiedag van...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe maak jij fotoalbums in windows powerpoint haha
    En pdf kan je toch hetzelfde mee doen als met ppsjes...of denk ik nu te makkelijk? Hoe dan ook jij freubeld maar lekker ik strijk wel pffttttt
    Ja de bult wegwerken vandaag en de zolder heeft alweer nieuw hangen om de volgende bult te maken.
    Leuk bezig zijn is toch wat anders hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffttt heel verhaal en weg is het...denk dat ze nu hier bezig zijn whahahaha...
    Wijs besluit...zal de stoel vandaag wel plakken.
    Nu ik heb er een met wieltjes dus zo meteen de spurt erin en richting plank......en weer terug grijnzzz
    Aha dus het was microsoft powerpoint ipv windows powerpoint hj
    Ja wel op blijven letten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ik klikte op publiceren en weg was alles whahaha
    Ja ik let wel op...error pffttt
    Ja en dan heb je wat er stond niet gekopieerd en weg is het.
    Nu kopieer ik eerst en gebeurt er helemaal niks..whahaha
    Ga je al eten dan?
    En de plakstoel werkt hier ook aardig grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Je hebt gelijk om lekker te blijven plakken.
    Ik was voor de buuf boodschapjes aan het doen maar er was niks aan buiten.Naderhand nog voor mij naar de suup.
    Plak ze..hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent aan het snoepen geweest dan moet je nu vast uitbuiken onder de rooie hj
    Maar wel zorgen dat de wind eronderuit kan...anders val je flauw van de lucht grijnzzzz
    Zal stil worden pfftt nog stiller whahaha
    Tuk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo je ppsje gezien...niet allemaal gelezen want waren voor mij bekende blz van je website...
      Zo en nu je klaar bent kan je afdraaien naar mijn stekkie daar wacht de grote 0 hj
      Mzl

      Verwijderen
  11. Ha Karel,
    Je bent echt aan het genieten van je vrije tijd.
    Echt kater Kareltje,eten,slapen,een beetje klooien,eten en weer slapen.
    Gelijk heb je ,hoor.
    Nog een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha corry was je voor...ja dat krijg je van al dat slapen.
    En ik boffen omdat jij en corry langs komen. Ja hoor ik bof enorm met sommige blogmaatjes whahaaha
    Wens je een fijne mak an avond...en de strijk ligt er nog net zo als begin van de middag :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yep als ik morgen wel zin heb dan hj
    Och tijd aan mezelf en de dagindeling ook dus niks te klagen.
    Zo en nu eerst ff gtst kijken...mak an dus haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mak an dus want zat nog op de bank en ga weer terug ook...flim kijken die eigenlijk een andere was dan we dachten, maar wel grappig..dus ben weer ffkes foetsie hihi
    Doeiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Film is afgelopen hoor :)
    Was een mooie maar denk niet voor jou hihi
    Net 5 en ik heb genoten.
    Nu blogje hè, want je maakte zomaar de 30 vol en erover heen ook nog eens. Geniet je nog ???
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alweer in de spam...errugggggg
    Nu kan het nog want hij komt toch niet whahahaha
    Maar klopt draai het om en ze gaan over de ollanders wie of wat dat dan ook mogen zijn...grijnzzzz
    Slaap lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen