dinsdag 26 februari 2013

zo nu niet meer lui zijn

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

woensdag vandaag

gister dinsdag en hier in ieder geval

een verandering in het weer

kijkt U uit naar wat schilderwerk bij U thuis

aan of in huis

kijk hier eens voor wat aardige voorbeeldjes

  photo smartsite.jpg

mensen lief wat was ik gister
weer heerlijk lui

ik dacht heel even de zon komt door

ik pak de fiets en doe een boodschap

nu het bleef een gedachte

maar ik heb inmiddels een lijstje klaar

dus morgen niets geen gemaar en boodschappen doen

 

vreemde maar mooie en leuke platen

kwam iets tegen wat ik ondanks dat er nog wat sneeuw in zit

graag met U wil delen

 

  photo imagenes-asombrosas-01.jpg

zo toch best de moeite van
het kijken waard

trouwens ik heb gister nog wat gefreubeld

klikt U maar eens op mij rechtsboven

 


 Photobucket

 Karel

 


20 opmerkingen:

  1. Nu die muurschilder mag mijn binnenkant komen doen...geef de vrije hand.
    En wat sneeuw hihi...hopelijk was die wij hadden de laatste...en klikken op dat plaatje had ik al lang gedaan...dus ben klaar.
    Had jij bij mij op het plaatje geklikt?
    Sweet dreams en morgen schijnt de zon...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat zijn er toch ongelooflijke kunstenaars. Wat mooi daar op die muur geschildert. En die olifanten rots geloof toch echt niet dat het bestaat, een fotobewerking?

    En ga jij maar lekker boodschappen doen, de koelkast leeg is erg ongezellig en zorgt voor een hongerig gevoel.

    Fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Daar is vakantie toch voor.. om een beetje lui te zijn. Moest ik ook leren want ik sjeesde altijd gewoon door maar kan nu gaan zitten. Dus jij vandaag even naar de suup.. ja je moet wel blijven eten anders val je om.. Ik hou het vandaag ook wat rustiger.. eten weer even aanpassen vanwege een 10 minuten gesprek op school. Het weer wordt beter en vanaf volgende week zullen de temperaturen ook weer meer omhoog gaan.. Ga ik straks even kijken wat je allemaal hebt verstopt en ga ik jou ook even aanklikken hihihi. He karel ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lui zijn zorgt ervoor dat de batterijen weer opgeladen worden,dus doe zo verder.
    nog een fijne dag Karel !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    hihi ik een een zitkont,nou mooi niet dus
    de morgen besteed aan bloedprikken,koffie bij kobie drinken,het HH en boodschappen doen
    in de middag ritjes met de auto maken,ritza uit school en jes bij de bushalte gestrand in bolsward
    intussen pauze,maar net niet lang genoeg om te typelen
    had een kort blogje gemaakt,maar die is schijnbaar niet geplaatst
    denk dat ik publiseren niet heb ingeklikt
    vanmorgen dacht ik dat het al donderdag was,hoe wakker ben je dan
    jes weer naar haar stageplek en even uitgezwaait
    nu even reageren bij allen en dan de kleren aan
    mijn dagtaken even doen en dan ga ik voor simavi aan de slag
    karel jij lekker genieten van je vakantie
    wens je een hele fijne woensdag toe
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel,
    het is genieten op je blogger.
    Snoezig filmpje en twee prachtige ppsjes.
    Knap als je zo kan schilderen of fotograferen.
    Is de lijm opgelost..hihi.Geen plakstoel meer?
    Het is je vakantie,hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel...ja ik mag dat want de klok staat stil op kwart voor 12 hihi...dus jij komt schilderen :)
    Fijn en is vast goedkoper dan de schilder...weet je wat je krijgt er eten en slapen bij..we maken nog wel een afspraak.
    Zo en nu weer zonder gein...jij je boodschapjes doen en van de buitenlucht genieten. Veel minder koud en het gaat de goede kant op...
    Wat een lief poesje haha zat te wachten tot ze zich bovenop de appels zou storten...maar nee te spannend.
    Mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das wel een heel primitieve...was die van de foto hier niet beschikbaar ???
    Ja ik was al buiten en zakken gehaald op het gemeentehuis....is toch niks vergeleken bij wat er geweest is.
    Hier geen wind dus goed inpakken en nergens last van.
    Ha jij gaat je fiets zomer...(tasje voor de appel/banaan)klaar maken. En ja een standaard is wel handig...voor al de rustplekjes hihi....sleutel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat word inproviseren en met een beetje handigheid komt het vast goed haha maar niet met lege maag...smakelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In de vakantie mag je toch best een beetje lui zijn !Wat een leuk filmpje ,klein maf kattenbeest!!Tja de ppsjes ,manntje is gister heel lang bezig geweest met mijn pc ,nu kan ik ze helemaal niet meer bekijken whahaha.Dus mag hij weer opnieuw beginnen ,of pc naar buiten kiepen kan ook natuurlijk .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel.. Ik heb me net rot zitten lachen om dat poezenbeest.. wat een geweldig filmpje.. Lijkt wel horror.. Oren plat op de kop en een hoge rug.. geweldig. En dat vanwege wat appels. Zou de kleur niet goed zijn? hihihihi.
    Jij vanmorgen al even het dorp in geweest las ik en was het koud.. Ja hier is het ook niet echt warm maar de zon is er wel bij. Wantjes kunnen nog wel aan op de fiets denk ik. Nee ik fiets nog niet.. zal ik volgende week weer eens gaan proberen. Heb de klusjes geklaart en kan nu rusten.. He Karel ik ga weer.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laat ik nu gedacht hebben dat jij je schortje voor ging binden en volgende week daar schilderen...
    Maar daar zullen ze de woningbouw wel voor hebben. Nadeel van eigen huis is dat je dat zelf allemaal bij moet houden.
    Hier ligt nog een dakkapel die opgeknapt moet worden aan de buitenkant...maar eerst de zon en droog weertje...
    Ja als het er niet voor gemaakt ik en je hebt ook een vreemd stuur dus zal wel niet passen. Wij hebben een fototas en die gebruiken we als koeltasje op de fiets. Past aan het stuur en er kan ook nog eens een kaartje op de deksen onder het plastic...van alle gemakken voorzien. Nu nog gaan fietsen whahahaha
    Schiet er de laatste tijd flink bij in...misschien moeten we maar weer eens op vakantie hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha is het dan lunch, brunch of avondeten ???
    Of gewoon een tussendoortje?
    Ja hé er zit geen griekenland bij...daar kan je ook fietsen whahaha
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel ,
    Ik heb even heerlijk zitten genieten van al het moois
    dat je weer neer hebt gezet .
    Was klaar met mijn beneden verdieping ,poetsen en boenen
    en dacht ga even uitblazen en bij mijn maatjes rond kijken .
    Schitterend het filmpje van het kleine poesje .
    Hij gaat helemaal in de aanval .
    Moest er zo om lachen .
    Trouwens de tekeningen op de muren zijn wel heel bijzonder zeg .
    Je zou denken dat je er zo in kan lopen .
    En dan nog de mooie plaatjes PPS.
    Je verwent ons maar weer .
    Ben je lekker aan het genieten van je vrije daagjes ?
    Zag op Facebook dat je macaroni ging eten .
    Lekker hoor ben altijd gek op dat soort dingen.
    Ga zo ook aan mijn eten beginnen .
    Witlof in de ham en kaas in de oven.
    Karel wens je een fijne avond en voor straks eet smakelijk.
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Karel,
    Je gaat macaroni eten en dat komt niet door Ineke..hihi..maar door de foto in de mail.
    Ik zou lasnagne maken maar doe dat maar morgen.
    Neil heeft een klein ongelukje gehad in de buurt van Rotjeknor en daar door komt hij laat thuis.Ik bestel wel wat.
    Jak..witlof en spruiten....niks voor mij.
    Tuk ze en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kos waren we al 2 jaar terug...en ja ook gefietst...
    Je strooit met linken...maar haha ik moet ze via een omweg openen hj...Jij een tukkie ik de keuken in...normale tijd whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha je tukkie klaar en nu tv avondje...nu de mijne zit erop...wat ik wil zien neem ik op...vervolgserie op net 5...
    Nu lekker ff zomaar vanalles wat aan het doen.
    Zie wel wat ik tegenkom....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kom vanalles tegen hj
    Ben ik beniuwd of het een oude bekende is of niet...leuke sport om er een te zoeken die ik nog niet ken toch?
    Doe je best whahahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pfff na weer zoeken en rommelen kan ik de ppsjes weer bekijken ,nu hopen dat het goed blijft gaan deze keer .En ze waren mooi hoor!!voor straks slaap lekker .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha en ik mar denken dat jij daar naar zoekt hj
    Net met marleen een chat gehad...weet je nog?
    Moet jullie de lieve groetjes overbrengen.
    Ja met catan spelen kom je nog eens iemand tegen :)
    Nu niet vergeten om de rest dat ook even te melden...trusten

    BeantwoordenVerwijderen