donderdag 21 maart 2013

-15 gevoels temperatuur - fijn weekend 1 trroo ik breng lente in groter KUNST


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


zo vrijdag maar niet aan het vrijen

en ook nog een tijdje werken

wie het weet mag te zeggen

hoe komen ze in U weet wels naam aan die vrijdag

ik zeg niets maar hoop dat U
geniet

  photo fleur-pousse-1.gif

ff op alleen lezen klikken

 

  photo cascada-azul.gif

ff op alleen lezen klikken

 


twee prachtige lente ppsjes voor U

van 2 wat in mijn ogen zijn

Kunstenaars

mocht het bij U buiten nog niet zo er op lijken

houd vol het komt echt


fijne dag


en liefs

 Karel

 

16 opmerkingen:

  1. Nu ja en ik maar nieuwe blogjes plaatsen en jij gaat slapen...pfftttt
    Morgen weer een dag en ja er zijn meer manieren om een goede nachtrust te wensen hj
    Trusten moatje...mooie ppsjes zijn het.
    Stuurde er vanavond nog een...maar was een ouwetje volgens mij...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahaha ik wordt daar warm van...
    heb ik er nog een voor je...
    http://nos.nl/artikel/487110-siberisch-weekend-in-aantocht.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het even voor je opgezocht en het blijkt dat vrijdag is

    genoemd naar Freya, de Germaanse godin van de vruchtbaarheid, de liefde en de wellust. Haar Romeinse tegenhanger was Venus, naar wie deze dag bij de Romeinen vernoemd was.

    Waarschijnlijk weet je wel van de herkomst maar vond het toch leuk om te plaatsen.

    Jij blijft ook een hele erge grote pps fan, ik zie wel meer blogs die staan vol met (zelfgemaakte) pps. Zelfs op de lagere school van mijn dochter (10) maken ze al pps.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja dat klopt hoor.. de dagen zijn aar goden vernoemt. Hoef ik niet eens op te zoeken.. heb me ooit eens wat meer verdiept in de Griekse Mythologie.. en de tijd van de Romeinen. Kom je het vanzelf tegen.
    Jij vandaag nog even naar je werk.. en dan een heel weekend vrij als ik het goed heb. Vandaag de pripper maar weer aan Karel want het is koud buiten. Het heeft ook gevroren volgens mij. Maar op het blog gaan we gewoon de warmere lente brengen dan hebben we toch nog wat. Ik ga verder en wens je een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel.
    Je hebt weer mooie ppsje geplaatst.
    Lidia en Greetje zijn echt kunsternaars met ppsjes.
    De lente begint goed met lentesneeuw..hahaha.
    Werkt je koffie apparaat weer goed?
    Ik wacht op mijn eerste bakkie..
    Fijne ochtend en proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel...ha dat dacht je maar en niet op mijn stekkie en daar staat er ook een...waren er 4 stuks gisteravond pfftttt
    Ja jij blaast maar ik dan moest ze plaatsen grijnzzzz
    Geintje hoor want allen gaan automatisch behalve kronkels.
    Maar je hebt nog 2 dagen de tijd voor er weer nieuwe komen..
    Nu waar blijft het gebed...nog niet tegengekomen hihi
    Och je weekend staat voor de deur tijd zat whahaha
    Werk ze...in de ijzige kou...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Heb je het lekker warm in je baaien ondergoed?
    Mag ook wel want de wind dringt zo door mijn boezeroentje.
    Nog een fijne werkmiddag en dan ben je een weekend vrij.
    Kan je weer bijkomen van al die gekke diensten.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha loesje was een beetje stout die dacht dat de paashaas voorbij was gekomen. Lachen hoor met Co die mag nu puinruimen whahaha
    Ja kwam het tegen op smoelenboek...maar heb je vast al gezien.
    Zo nu de pc uit en op naar de knuffels...doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goodmeurning Sarelke , twee schitterende pps'jes en ik krijg de vlinders in mijn buik als ik dat zie ! :-) Prettig weekend jongen !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer terug thuis...en moeten nog eten...pffttt
    Laat maar was voor een goed doel hihi
    Was weer reuze gezellig met de kleine meid die zomaar ineens zegt oma hou van jou haha...wat zullen ze geoefend hebben hj
    Ze gaat het hele rijtje af als ze begint dus ook van opa whahaha
    Maar wel vreemd als je zo'n ukkie van ruim anderhalf dat hoort zeggen. Wel is het opletten want ze wil zo mathijs oppakken hihi
    Dus wipstoeltje in de box daar staat ie veilig whahaha...maar ze is zo lief voor der broertje...daar smelt je gewoon van.
    Nu jij op naar je vrije weekend...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo de vaat aan kant en bankhangen nu...heerlijk whahaha
    Jij straks ook en fijn 2 daagjes vrij...nou ja een planning voor de eerste avond is er al weer hihi
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee denk ik ook niet en zeker als het HH is haha
    Hier nog een bultje strijk liggen...als je zin hebt ???
    Maar denk dat je vast even mijn stekkie gaat bezoeken whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor mak an...en een was geeft strijk...is dat zo...bij mij niet altijd. Gelukkig anders was de berg nog hoger...maar blijft mooi liggen tot morgen...heb ik ook wat HH te doen grijnzzzz
    En was dit mak an genoeg hj
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kom op een later tijdstip wel terug. Fijn weekend Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Jij je vrije weekend. Kun je mooi even uit gaan waaien want het waait een storm.. tenminste hier. We hebben allemaal de lente kriebels maar het lijkt wel of nu de herfst is begonnen. het is gelukkig droog en de zon is er bij maar de temperatuen zouden erg koud aan gaan voelen het weekend. Dus lekker binnen blijven zou ik zeggen. Ik straks alleen nog even brood halen en dan ook binnen maar vermaken. heb eerst maar weer eens lekker uitgeslapen en ga z de dag maar eens beginnen. ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk.... van deze lente pps'jes wordt je gewoon vrolijk.
    Ook een heerlijk muziekje erbij en lekker even genieten.
    dank je voor deze heerlijke plaatjes en fijne zwijmel muziek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen