dinsdag 12 maart 2013

Angst

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ja wat moet dat plaatje nu
Karel

simpel mensen

geeft aan waar de ouders van nu bang voor zijn

klik hier op

en U krijgt al een idee

hihihi

  photo piercing.jpg

ja en dan is vandaag mijn
laatste vakantie dag

en dat zal U merken

want ik ben weer werken

ik had een fijne tijd

echt voor herhaling vatbaar



heb nog iets mooi's eigenlijk wat

voortbordurend op de ode aan de huisvrouw

is mijn mening hoor

en zoveel mooier zonder al dat metaal

hier boven op een klein navel piersinkje na

oja heren U bent gewaarschuwd



  photo deegrol.jpg


ff op alleen lezen klikken

het 1 heeft niet met het
ander te maken

ik wilde beide laten zien om dat ik ze mooi vind

en zeg nu zelf

hebben beiden niet iets met

ANGST

toch

 


 Photobucket

 Karel

 


15 opmerkingen:

  1. Ojee vakantie bijna voorbij...jammer hè.
    Maar zoals je zegt het is een mooie geweest...dus je mag weer vliegtuigjes sneeuwvrij gaan maken. Best wel heftig weer meteen.... Hoorde je die bij mij die muziek ???

    haha vooral de laatste pps en de laatste tekst goed in je oren knopen heb je geen roestige spijkers voor nodig hj...wel grote oren grijnzzzz...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vraag me altijd af of anderen de muziek ook horen...ik ben blij met mijn radio...draait de hele dag en altijd goeie muziek.
    Ha was me nog niet opgevallen :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De muziek wel maar de oren niet :)

      Verwijderen
    2. ook in deze verschillen de smaken]
      trstn

      Verwijderen
  3. Je zult maar thuiskomen na een avondje stappen. En dan kom je zo'n vrouw tegen. Zou hij het overleven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja voor jou de laatste vrije dag alweer. is ook omgevlogen zo.. Maar goed je kan er weer fris en uitgerust tegenaan. De weergoden zijn je niet echt goed gezindt.. er ligt weer sneeuw.. Maar ja dat is vandaag en morgen kan het wel weer heel anders zijn. Wat een goor plaatje om naar te kijken ..de bovenste.. krijg er gewoon een spontane misselijkheid van.. Ritza gaat zo de deur weer uit en ik zal hier weer even de gewone dagelijkse dingen gaan doen. Ik wens je een hele fijne woensdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Jee..je vakantiedagen zijn omgevlogen.
    Maar je hebt weer fraaie ppsjes.Die bovenste had ik al eerder gezien maar blijf me er over verbazen hoe mensen zich zo kunnnen verminken.Mooi is anders dan moeten we naar de tweede pps.
    Ik ben ook weer wakker en blij met die lieve reacties.
    Maar nu aan de koffie.
    proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    ga later je pps even openen
    nu wil ik even opschieten hoor
    ben al buiten geweest te sneeuwruimen,ben ik koud binnen en er ligt alweer een laagje
    laat nu maar liggen,heb mijn ochtendgym weer gehad haha
    ja jij weer met je laatste vakantiedag bezig
    maar je hebt genoten en daar gaat het om
    ik zal weer even aan de slag hier
    karel wens je een hele fijne woensdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel...daar begint het dan de laatste vakantiedag...hihi
    Ja ik blijf nog wel even want nog geen uitnodiging van Rome gehad...en zag zwarte rook dus ze zijn er nog niet uit.
    Hier zo meteen bezoek Vera en Mathijs met de mams komen spelen...
    Dus wanneer ik er weer ben is de vraag...weet niet of ze tot vanavond blijven of tot aan Vera's middagslaapje. We zien het wel...ik verheug me er op...mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Vera en Mathijs slapen en opa is Daan en de mams ffkes halen...die wilden ook wel komen maar hadden geen vervoer haha
    Weer als vanouds op de dinsdagen alleen nu op woensdag whaahaha
    Nog een telefoontje van Marijn of Oma weer helemaal beter was geworden door de knuffels en ja hoor kon hem vertellen dat oma weer de oude is whahahahaha....maar jong van geest grijnzzzz
    Dat maar niet gezegd...snapt ie nog niet.
    Ja je laatste dagje nog maar even genieten. Hier is niks meer gevallen dus de wegen zijn schoon...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. keuze uit 3 om te knuffelen hj
    Maar Vera vraagt het meeste aandacht grijnzzz
    Vinden wij helemaal niet erg whahahaha
    Wandel ze........mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Nellie lekker aan het knuffelen en ik geniet van de zon.
    Lekker warm achter glas.
    Ja..Catootje een beetje onder het mes.Nu is er een flinke jaap in haar bontjurk..hihi.Ik hoop nog jaren van haar te kunnen genieten met al haar streken.Ook van Loesje maar zij moet nog aan mij groeien.Met Cato kan ik lezen en schrijven na 13 jaar .
    Fijne namiddag en alvast smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zal wel weer te laat zijn voor smakelijk hj
    Ja dat dametje houd je bezig, maar is reuze lief ook voor de kleintjes. Nu de keuken nog in voor een hap, want de laatste is net pas de deur uit...
    Zal eens kijken wat wij snel en makkelijk op tafel gaan krijgen...maar denk aan penne carbonara lekker en snel klaar.
    Fijne avond of tuk je al?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was dus nog wel op tijd :)
    Och om de vakantie af te sluiten moet kunnen...en dan weer vol goeie moed er tegenaan om de dorst op andere manier te lessen.
    Weet je zei vandaag weet je waar ik nu zin in heb...en ja hoor jij at het vandaag grijnzzzzzzzzz
    Nu die penne carbonara is een makkie...penne koken
    Ik doe meestal kip maar zalm of gehakt kan ook...
    Vlees braden, grove gesneden groenten even meebakken en potje Grand italia/carbonara erbij (Bacon en kaas)
    De gekookte penne afgieten en erdoorheen roeren...strooikaas op het bord erover heen en smullen maar.
    Veel recepten haal ik van de AH allehande recepten...ook deze!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klopt in 20 minuten op tafel hj
    Ja je kan het zelf maken maar waarom zou je.
    Alhoewel we in griekenland de eerste gegeten hebben en wel zelf gemaakt maar dan spaghetti en uit de oven...yummie
    Weet je als ik snel wat op tafel wil dan is het zoeken op AH allehande best een aanrader en nooit saai...je kan de boekjes zo bij appie meenemen en ik heb er hier heel wat...liggen die ik ook regelmatig doorspit voor een snel en makkelijk menu.
    De laatste was lasagne met paddestoelen en spinazie met bernaisesaus.... en mosterdaardappelpuree met witlof/ham/kaas
    Alles in een ovenschaal en alweer smullen.
    Ha we gaan over op receptenuitwisseling grijnzzzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen