woensdag 20 maart 2013

druk --- viel zu tun

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


zo en nu

nu puur genieten van een andere wereld

waarvan wij allen hopen

dat het zo zal blijven

toch

  photo Amazone.jpg

en van een wat ik noem fijne
muziek

  photo mavs_cover_final.jpg

 

ff een mededeling van huishoudelijke aard

het is nu goed 02:30 in de morgen

ik ga ff slapen en ben met de trein van 1030 weer weg

ja eigen schuld hoor maar toch


für meine Deutsche Freunden

ich bin spät zu hause

gehe früh wieder zu der Arbeit

habe deswegen in Moment kein zeit

wünschen allem eine schone Tag

 


fijne dag


en liefs

 Karel

 



21 opmerkingen:

  1. Ik las het al in je andere blog. Dat is leuk om wat Duitse blogvrienden te hebben. Zo heb ik in mijn tweede blog twee Nieuw Zeelandse blog vriendinnen. Zo ver weg en toch zo dichtbij.

    Fijne dag vandaag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus je was laat in je bedje.. en je moet er weer vroeg uit ook. Dacht dat je vier dagen late dienst had? heb je geruilt of zo? Ja dan worden het wel lange dagen zo he. Ga straks wel even door het grote donkere bos wandelen hoor maar ik zal ook even opschieten. Moet straks ook in de kleren want de auto moet op tijd naar de garage. De puntjes even op de i zetten in de kelder en vandaag genoeg huishoudelijke klusjes weer te doen. Maar hoop tussen de bedrijvigheid door nog wel even langs te komen voor een krabbel. ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    inderdaad eigen schuld,je bedtijd kun je zo vroeg of laat maken als je wilt
    ik was laat op bed en ook later van bed haha
    maar toch nog vroeg voor de meesten
    froggy geeft steeds foutmeldingen,maar kan tot nu toe doen wat ik wil
    dus negeer de waarschuwing maar
    staat niet bij wat er fout is in het roze balkje
    zo ga je nu een fijne dag wensen
    pas je wel even goed op jezelf???
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Je weer een heel mooie pps.De muziek kan ik niet openen ,maar dat geeft niet want The Mavericks zijn al jaren mijn favorite band en de CD" zijn allemaal al bijna grijs gedraaid haha.Werk ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo wat een mooie pps en maak ik je ff blij want die kende ik nog niet...ook de maveriks niet maar best om aan te horen hahaha
    Genoten van de beelden in de amazone...en zo leuk gemaakt.
    Werk ze en hopelijk niet net als hier een dik pak sneeuw...en blijft nog liggen ook brrrrr...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Zeker een mooie pps.Een prachtig stuk natuur waar niet echt zuinig mee omgesprongen wordt.
    De muziek is ook wel te pruimen,hoor.Ik ken ze niet om eerlijk te zijn.
    Jij hebt een kort nachtje achter de rug,zeg..pppfffff.Ik zou helemaal gaar zijn.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel...nu de sneeuw blijft liggen en het sneeuwt nog steeds flink...dus de slee kan weer gebruikt worden.
    Fijne werkdag en oja wat was je vroeg vanacht hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja als jij zegt ik kom nergens meer en ga slapen en je bent er dan na een uur nog dan heb ik leedvermaak :)
    Terwijl je wist dat je eruit moest...haha
    Maar goed kan je alvast wennen aan de nachtdiensten grijnzzz
    Vreemd hè hier een pak sneeuw en bij jullie niks...maar begrijp dat we nog veel meer van deze dagen gaan krijgen...witte pasen
    en eieren zoeken in de sneeuw...weer eens wat anders whahaha
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is wel herkenbaar hoor...zeker als ik aan het freubelen ben :)
    Jeetje het is hier echt winter en maart roert zijn staart klopt dus aardig...en dan moet de april die doet wat ie wil nog komen...pffttt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Gelukkig geen sneeuw in onze regio.Ik moet er niet aan denken.
    Maar de wind is wel erg koud.
    Vanavond een bonenschotel maken,het is er echt weer voor.
    Krijgen we warme wind..hahaha...

    Smakelijk voor straks.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zal ik maar snel een nieuwe plaatsen dan hj
    Nee denk het niet komt nog veel meer zijn de voorspellingen...maak je borst maar nat whahahaha...je hangt zo weer boven de vliegtuigjes.
    Jij je warme hap al op wij mogen nog...en dat worden patatten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eieren zoeken in de sneeuw...kan zomaar gebeuren dit jaar...pfftt
    31 mrt en 1 apr pasen..lees de spreuken van een eerdere reactie maar whahaha...en je kan vanavond klikken toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha zou eens tijd worden...pauze voorbij?
    Maar het plaatje (de freubel) kon je wel zien met kleine schermpje...?
    Och anders ook vanavond maar whahaha...je krijgt het nog druk.
    Kreeg een leuke in de mail en zal die sturen...is wel wat voor jou hihi...wij genieten al van het pensioen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een beetje te vroeg hoor...
    Had die in een blogje geplaatst en dacht is een betere voor ka en Co dus maar ff doorgestuurd. Dus je moet wel snel zijn whahahaha
    Nee bedoelde het plaatje in mijn blogje...gekkie grijnzzz
    Mzl en nu aan het werk jullie whahahaa...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Viel zu tun haha en dat na een lange werkdag :)
    Dan heb je je rust wel verdiend...toch?
    Weet ik veel ik reageer op je reacties en teruglezen waar het nu over ging is me niet boeiend genoeg grijnzzzz
    Maar bedoelde idd mijn telescoopplaatje hihi
    En wat eronder verstopt zit...mzl
    Nog geen sneeuw?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zit het er al bijna op dan...???
    Dat is dan weer een voordeel van vroeg beginnen grijnzzzz
    Nu aan tafel...frieten hj
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha slechte invloed dan haha, zo gezond is die hap nu ook weer niet.
    Maar best lekker voor een keer...het fijne is dan weer dat je een langere avond hebt...smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha denk je zit al in de boemel, maar nee dus...
    Och loopt op een eind maar dan de reis nog en ja dan blijft er niet veel avond over als je voor 12en in bed wil liggen hj
    Boemel ze...ga ik bankhangen...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha alweer een nieuw blogje...je bent er zo vlug mee whahaha
    Vind een in de 3 dagen genoeg en alleen op kronkels doe ik het anders....Mijn plankjes moeten niet te snel leeg raken hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja voor catan speelde ik dit veel...
    En herken je er wat in het plaatje ???
    Jij wil glimlachjes ik herkenning grijnzzzz
    Ben je morgen alweer jarig...jeetje zo vliegen de jaren om hoor...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Maak zo weer nieuwe haha...freubelen is leuk, maar moet je wel de keuze hebben uit heel veel foto's.
    Zoals ik van de kleinkids...dan kan je de keuze maken.
    En nee vind niet dat ze boos kijkt, maar oplettend naar iemand aan het luisteren is...maakt niet uit ook, ze hoeft ze niet te plaatsen. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen