vrijdag 8 maart 2013

een echt lang weekend blog



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

5 gulden vergeleken met vroeger en nu





Papa Mohamed Rachid vertelt aan zijn kinderen en kleinkinderen

over de goede oude tijd van vroeger.



Toen ging hij met een biljetje van 5 gulden



  photo Untitled122.jpg

naar de buurtwinkel .....

En hij kwam terug met een brood ..



 photo Untitled233.jpg



Een doosje eieren..


 photo Untitled344.jpg



3kg aardappelen..



 photo Untitled455.jpg

twee salami's..


 photo Untitled566.jpg



Een pakje boter..

 photo Untitled677.jpg



een pak suiker..



 photo Untitled788.jpg



een liter melk. .


 photo Untitled899.jpg



100 gram kaas ..



 photo Untitled91010.jpg



een doos thee ..



 photo Untitled101111.jpg



een pakje sigaretten ..



 photo Untitled111212.jpg



én twee kratten bier..


 photo Untitled121313.jpg
 photo Untitled121313.jpg





Tegenwoordig is dat niet meer mogelijk

 met al die bewakingscamera's!!!



 photo Untitled151616.jpg 
 photo Untitled151616.jpg 
 photo Untitled151616.jpg







ja beste mensen het is me toch wat

wat men al niet met vijf gulden kon

hihi



en ik vind dit wel een aardige mop om te vertellen

en vooruit om dat het weekend is

zal ik zien of er overal een ppsjes ofzo onder past

zijn er bij waar op alleen lezen geklikt dient te worden

 

ja U amuseert zich wel denk
ik

en bij mij op de linksite ruimt het wat op

fijn weekend



 

 


 Photobucket

 Karel

 

28 opmerkingen:

  1. Hahaha hij is wel goed de mop. Vraag me trouwens wel af hoe hij dat allemaal ongezien mee kon nemen.

    Maar het is wel zo alles is dubbel zo duur geworden. Mis soms nog wel de goede oude gulden.

    Fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    kijk later even achter de gestolen goederen hoor hihi
    de euro is een mooi voorbeeld van het NIET luisteren naar de mensen
    meer dan de helft van nederland wilden graag de gulden houden
    maar nee daar werd weer eens niet naar geluisterd,de euro zou en moest er komen vond de regering
    en kijk wat het ons gebracht heeft
    dus karel aan de ,,himmel,,je kast uitmesten hihi
    ja dat moet zo nu en dan ook gebeuren
    en je herrinerde mij aan mijn stapel strijkgoed
    maar eens kijken of ik dat ook nog even zal doen
    nee ik maak geen werkrooster meer hoor,kom er vaak niet aan toe
    neem maar gewoon een vrije dag vandaag
    hoor je morgen wel wat ik allemaal heb gedaan
    wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel...een weekendblog en mag er dus het hele weekend over doen haha...ben eigenwijs en begon onderaan en ja hoor het filmpje van fb en toen de pad...zal ik zo nog op de 3e camera klikken en de rest komt dan nog wel...krijg zo logetjes. Marijn en de mams willen langs komen en blijven...heb het afgeraden maar volgens mij zijn ze eigenwijs. We zien het wel...als ze komen zullen ze zichzelf moeten verzorgen dat is wel zeker...
    Fijne dag en hier regent het nog niet...maar zal vast wel komen. Een winters weekje nog...mzl en s6 met strijken whahahaha...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Ik zal later al je ppsjes bekijken.
    Ik ben heel laat.Neil is uren bezig geweest om de pc weer in orde te brengen.
    Mijn afbeeldingen kon ik niks meer mee,niks opslaan,ect.
    Nu heeft neil iets gedaan,gelezen op een forum.Ik ben niet de enige en niemand weet hoe zoiets plotseling kan.
    Jammer,anders kan je het in de toekomst vermijden.
    Maar goed..ik kan weer plaatjes opslaan en ook de bewegende.
    Fijne middag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je hebt de regen getrotseerd...de visjeszin was groter dus :)
    nu regent het hier ook
    En ja weet ik maar dan heb je al geklikt hè...en ben je weg van je blogger...de terugtoets werkt ook hoor maar je moet het maar allemaal weten toch?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Dus jij de deur weer op slot en nu een een tukkie na je eten of toch nog andere dingen te doen. Ik was anmorgen ongelooflijk laat... hihihi er is alweer een letter uitgefallen dus doe ik het maar een met de f... uitspraak blijft het zelfde... Ja ben aan een nieuw toetsenbord toe.. Maar dat een terzijde.. Hier ook regen en fies akelig weer. Heb op de was na nu de klusjes ook geklaart.. kan ik zo gaan zitten. Ga ik er morgen maar weer een oor zitten en je weekend blog een bekijken. He Karel ik wens je nog ene fijne middag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi nog 3 te gaan...nu snap ik waarom jij perse naar de viskraam wilde...zal aan BZN gelegen hebben.
    Ja al die visjes zien dan wil je ook...en net nu mag ik niks hahaha
    En die regels over de werktijd pffttt...maar goed dat ik eigen baas ben...een voordeel als ik de wc bezet hou kunnen anderen niet whahahaha...ja ik ren wat af...
    Maar leeg is leeg en er komt niet veel bij dus nog even vasten pffttt...Vanavond de laatste 3 kijken als de logeetjes dat toelaten grijnzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel.
    Dit hier onder heb ik niet getypeld..hahaha.



    Hi Nellie,
    Ik heb eerst de tijdelijk internet bestanden map leeggemaakt.Dat heeft niet geholpen.Daarna heb ik de IE instellingen op standard gedaan: geen effect.Dan de geavanceerde instellingen hersteld:ook geen effect.
    Toen las ik dat verplaatsing van de tijdelijk internet bestanden map ook kan helpen.
    Ik heb eerst een nieuwe map gemaakt op sectie D van de hard schijf, kan waarschijnlijk ook op de C schijf.
    Ik heb daarna de map verplaatst.Hier volg het recept:
    In het geval van Corry gebruikt zij IE 9.
    In IE 9 gaan naar 'extra',internet opties', tabblad 'algemeen'. Bij 'browser geschiedenis' kies 'instellingen'. Kies 'map verplaatsen'. Er opent een venster 'map selecteren'. Zoek naar de nieuwe map die je net gemaakt heb en kies die. Als het goed is sluit IE zichzelf uit om de instelling te opslaan.

    Hier ben ik..Corry..hihi.
    Ik heb er maar een plakkertje van gemaakt.
    Morgen ga ik alles bekijken op je blog maar nu de keuken in.
    Smakelijk en een fijne avond.
    mzl.


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Ik ga alles maar opslaan om later te bekijken .Ben ff druk geweest met alle zwijmel blgjes haha.Leuk al die muziek bij iedereen.Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De strijk klaar kan er een nieuw blogje komen hihi
    Of ik stuur je mijn strijk even als je toch bezig bent grijnzzzz
    Zo net de laatste 3 gekeken en genoten van de amerikareis...
    Och het is een mengelmoes van leuke grappige beelden en humor...kunnen nu weg whahahaha...op naar nieuwe
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo , geniet van je weekend jongen , OLLIE vecht om weer de oude te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vergeet ik nog...soepie en banaan gehad...gaat de goede kant op hj
    Doeiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. conclusie: je slaapt nog niet negeert gewoon berichtje :)
    Trusten en weekend is nog niet om toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het werkt wel hè...:)
    Nu je hebt je best gedaan...en nu slapen voor die kleine alweer aan ons bed staat. Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helaas zie ik niet een nieuwe blog maar ik wil je toch voor vandaag een fijne zondag wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Heb de boel even bekeken hier bij jou. ben je weer een heel eind verder.. Er staat echt van alles en nog wat op dus voor iedereen zit er wel wat bij. Van natuur tot rode oortjes zal ik maar zeggen.. hihihihi. Ja ben er gister niet meer aan toe gekomen maar omdat ik vanmorgen toch al vroeg was kan ik het nu mooi allemaal even rustig bekijken. Het is geen weer om er op uit vandaag Karel.. laat de deur maar fijn op slot zou ik zo zeggen. Ik wandel straks wel even naar zus.. bakkie doen. Maar verder... geen plannen. He Karel ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. goedemorgen karel
    wat ben jij ook weer lekker vroeg...vakantie zeker hihi
    ik stapte wat duizelig van bed,dus heb eerst even een bakkie gepakt en op de bank gaan zitten
    nu weer helder,dus even typelen
    zo even de boel hier aan kant,kan de kleine man weer lekker op de vloer
    heb gisteren de boel schoongemaakt,dus dat hoeft niet meer
    wel even de boel lekker doorluchten,beppe rookt wel he
    en dat heeft heit en mem liever niet in het bijzijn van gerwin
    dus de ramen even open en de asbakken leeg
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Karel toch geen nieuw blog haha
    Mogge moatje..ben benieuwd als je aangemeld bent of de cijfertjes wel in je rondje komen staan hihi
    ff testen whahahaha
    Zo de eerste koffie en smaakt...wat beterschapknuffels goed werken hè...en weer volop gekregen en niet eens om gevraagd.
    Ze zijn net de deur weer uit en op naar de volgende...en dan naar huis. Nu hier begint het ook te sneeuwen maar is te nat om het te zien...we wachten het af. grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha zet schaatsen aan en marijn zit te genieten. Roept blij allemaal gewonnen haha...ja de mams is een fanatieke sportster dus hij krijgt dat automatisch mee. Dit jaar geen roparun maar ze is er volop bij betrokken. Ja er moet geld verzameld worden...dus straks zit ze aan de kassa bij het zwembad. Er is aquajoggen voor het goede doel...zo werkt ze toch nog een beetje mee...en wie weet volgend jaar weer mee fietsen.
    Nu voor mij geen joggen en schaatsen zo meteen even de oogjes dicht om de slaap van vanmorgen in te halen hihi
    Doeiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog niet nodig hoor is nog te vroeg :)
    Wat jammer nou dat je kees niet bent haha...je kan er best klaar is kareltje van maken hoor...het is rustdag hj
    Dus de vissies smaakten weer...wordt dat niet saai zoveel vis?
    Vind ze lekker maar met mate haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een energoe zou er bijna moe van worden whahaha
    Zal een pauzeblogje plaatsen...kom je tot rust!
    Kan dat eigenlijk wel?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. haha doe ik speciaal voor corry hj
    Maar jij mag het ook vol maken hoor...tja dat krijg je als jij foetsie bent, lopen de krabbels heel veel terug...krabbelmoatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ha tukkie al lang gedaan...:)
    En jij bent niet eens op mijn stekkie geweest...daar staat namelijk ook een wereldbol maar wat anders eronder verstopt...
    Denk dat corry ook in slaap gevallen is...want zo mooi om erop uit te gaan is het nu ook weer niet. Of zou ze probs hebben met de verplaatste map?
    Nu wens je smakelijk want als je gaat kokkerellen dan volgt er automatisch eten toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die stond er echt vanacht al hoor hj
    op 2x wp en stekkie altijd tegelijkertijd nieuw blogje...
    Makkelijk te onthouden hè whahahaha
    Nu zal eens kijken of we ook weer wat naar binnen kunnen werken.
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zelf kijk ik nooit naar de updates kijk gewoon op je blog haha
    Vreemd corry was wel op hyves...maar hier blijft het rustig.
    Zal jij toch de 30 vol moeten maken hoor :)
    Het eten op en geen buikpijn dus morgen weer aan een warme maaltijd...Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  26. whahaha plaats eens een nieuw blogje grijnzzzz
    Tel de reacties maar eens van een persoon whahaha
    Ja is rustdag dus zou zomaar het geval kunnen zijn...of meeëters is ook lastig :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen