dinsdag 19 maart 2013

een heerlijke wandeling




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ik ging gistermiddag voor een
flinke wandeling

ja kan altijd nog stofzuigen en zo wat als het regent

toch

ik liep achter huis de

Westerheide

op liep deze rond en stak bij geologisch museum

Hofland


de weg onderdoor en kom zo op de

Zuiderheide


loop via Theehuis

 't Bluk


naar de zandverstuiving en even langs

't Laer

waar nu de schaapskudde woont

en er vele lammeren zijn

maak het rondje


Laarder wasmeer


en kom dan uiteindelijk weer op de

zuiderhei en vandaar op de westerhei en weer thuis

ik maakte wat fototjes

zet er geen beschrijving bij , spreken voor zich

wel is het weer vervelend dat de staande fotos

welke in het album op de pc goed staan

door skydrive liggend worden weer gegeven

ik hoop dat U dit leuk en of
interessant vond

  photo tebewerken.jpg

klik op collage en dan op de wandeling van 18 maart

 

vandaag heb ik wat
romantische muziek

vind het passen bij de mooie natuur

 


 photo thjimmie27s02.gif

 

ik heb vier dagen werken tot
middernacht

dus in de nacht thuis en hopelijk tot wat later in bed

 


fijne dag


en liefs

 Karel

 


21 opmerkingen:

  1. Je hebt heel wat foto's gemaakt die getuige van een heerlijke wandeling. En romantische muziek past er precies bij. Men wil toch geen hardrockmuziek op de achtergrond als men natuurfoto's bekijkt? Lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. ik zal straks even aan de wandel en kijken wat je allemaal hebt verstopt. Maar nu eerst zo de dag even gaan beginnen. Je hebt het gister getroffen met het weer want het wordt weer een natte boel de komende dagen. Ik ben binnen bezig dus dat scheelt ook.. Duik straks de kelder weer in en hoop dat alles een beetje vlotjes gaat verlopen. Ik heb nog steeds geen lammetjes gezien. Normaal lopen ze hier ook al wel buiten maar door het koude weer blijven ze nu langer binnen.. Zag bij zus dat je daar ook even aan het freubelen bent geweest.. Mooi geworden zo. He Karel ik ga verder.. ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    nu het is weer prachtig wandelweer hoor
    hier geniet ik van je neergezette banner,ja rebbel kan er wat van
    en nu pronk ik met de mooie plaatjes hihi
    hier weer een patientje over de vloer,jes heeft zware keelontsteking en koorts
    dus die mag een paar dagen binnen blijven
    ik zal me zo storten op mijn strijkgoed,er ligt een mand vol
    wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel,
    Prachtig je wandeling en je foto's
    zijn ook heel leuk om te zien .
    Zo leuk met al die dieren , de schaapjes en zwanen.
    En wat een rust straalt er van uit he .
    Lijkt wel of je er haast helemaal alleen loopt .
    Nou heb weer zitten genieten van je wandeling .
    Ga zo hetzelfde als Fonnie doen mijn strijk weg werken.
    Jij een fijne dag en pas goed op jezelf.
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Ben even achter de lammetjes aangehuppelt maar die zijn ook al weer wat groter.. Vind ze zo leuk als ze nog zo dartel zijn. De zwanen waren ook niet een beetje nieuwschierig he? hihihihi. Wie bekeek nu wie?
    Ik heb de kelder nu helemaal leeg en heb de boel al schoon ook. Als Eddie straks die stangen er uit kan krijgen dan kan ik beginnen met rollen. Ja mijn rug vind het goed.. gelukkig maar want die kwaaltjes ben ik niet blij mee. Heb niets tegen Milli gezegt hoor anders mag het toch niet hihihi. Nu is het een verrassing als ie weer thuis is.. Kelder geschildert en opgeknapt.. mooi toch. He Karel jij vermaakt je nog maar even ik ga zo weer verder. Laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo
    zo de was aan de lijn en was van de lijn
    de strijk bijna klaar en de rest van de was al in de kast
    bedden opgemaakt en nu even nog een tussendoor bakkie
    samen met de kelderexpert om 12 uur naar de suup
    dan kunnen we het eten voor vanavond even uitzoeken haha
    jes vraagt om worteltjes,denk dat dat het word
    vanmiddag even met de collekte bus op pad
    ja fon moet zelf ook even,kleine buurt hoor
    zo ik ga aan de koffie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik heb ook gewandeld.
    Wat heb je weer mooie foto's gemaakt.
    Die lammetjes..om op te vreten..hihi..erg benik,zeg..
    Hier zijn de zwanen druk in de weer met nesten bouwen.Leuk straks weer het jonge spul in het water.
    Hier ben ik ook bezig met de was..pfffff..komt geen eind aan.
    Fijne ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel..ja had het al door toen ik af ging sluiten wan je er nog haha...Nu hier is het aardig gelukt om de klok bijna rond te slapen hihi Maar goed was dan ook flink moe...
    Was het omdat je met je blogje bezig was ???
    Hoe dan ook vandaag weer een lange dag voor je...ik ga aan de wandel in je fotoalbum...en neem de muziekje mee in gedachten...Endless love vind ik de mooiste en de rest klik ik straks wel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha zit ik weer in de spam???
    Was er toch echt wel grijnzzz
    Jij lui hoe kan dat nu je bent altijd zo druk :)
    Niet bij te benen hj
    Was even in je fotoalbum en je moet daar wel de weg weten voor je een reactie kan zetten grijnzzzz
    Maar gelukt...kom je wel tegen...
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whahaha zou daar de spambox ook aanwezig zijn want was er wel en ook reactie gezet...
    Ook op skype whahahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Die corry.. vind de lammetjes om op te vreten. Ja zegt Milli ook altijd.. maar die Grieken weten niet beter zeg ik dan maar.. Zou niet in Griekenland willen zijn met pasen hoor. hebben ze allemaal een lam aan het spit.. Ja ja jij wel ik weet het.. hihihi. ben je al naar je werk? Ik ben nu in zoverre klaar met de kelder. Is een mooi stuk opgelicht zo. Nu straks de spullen er weer in. Kan ik gelijk even kijken of de schuifbakken er ook in passen onder de brede plank.. Komt vast allemaal wel goed. He Karel werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij weer achterstallige dingen gelezen hihi
    Bedoelde in skydrive want had reactie bij de map en lammetjes gezet...jakkes aan het spit...moet er niet aan denken :)
    Boemel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goodmeurning Sarelke ; doe maar ne goe flikkerlicht aan als ge in de donker muet werken da ze jou goed zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha boemel ze...en je leest het zichtbaar blijven :)
    Ben weer aan het inplannen...drukte met de paasdagen voor zijn.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja veel te simpel...feestdagen hier volle bak...
    Iemand moet er toch de eitjes gaan zoeken in de tuin?
    Kids, kleinkids...allemaal mee eten en weinig pc dan.
    Andere leuke bezigheden...dus kan maar ingepland staan toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Karel,
    Jij was lekker lui vandaag maar je moet wel aan het werk tot middernacht.Pfffff..dan lig ik alweer op een oor.
    Neil is thuis dus ik ga zo de keuken in..lamsvlees..hihi..geintje.
    Fijne avond en smakelijk.mzl.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geef mij dan de rust van het eilandje maar whahaha nachtdiensten zou verboden moeten worden :)
    Het even en oneven denk ik dus...is ook moeilijk toch?
    Begint te vlotten ben bij 6 april hihi
    Doeiiiiiiiiiiii...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo intussen 9 april...nu stop ik ermee pffttt
    Jeetje wil je zomaar een sprong voorwaarts maken en de tijd vliegt al :) Voor jou ook smakelijk als je de kans krijgt om te eten...hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yep en al opgeruimd ook...zit aan een bakkie en zo voor de tv...
    Je weet wel hj
    Dus je bent gematst of hebt gematst...door te ruilen, is maar net hoe je het leest. Maar jij tevreden dan is het goed toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nu was lekker op de bank blijven hangen...doe ik steeds meer hj
    Jij dus je eigen ritueel...slapen, bakkie, eten werken en slapen.
    Tja wat moet je anders doen hè...trusten nu al?
    Je bent niet eens thuis man haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu ik hou mijn hyves erbij...smoelenboek blijft ook niet eeuwig en lopen er straks weer massaal over naar wat anders.
    Is al begonnen...en ja ik ben niet van plan om overal mee naartoe te lopen...ben geen meeloper toch?
    Dus jij slaapt in de trein hihi...moet wel want weesp is nog niet thuis :)....mzl

    BeantwoordenVerwijderen