zaterdag 2 maart 2013

fijn weekend


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

zo lieve mensen ik geniet mijn vakantie

gistermiddag een 1ste ritje
op het fietsie

was heerlijk weer om zo bezig te zijn

in het begin ff de adem die wat te vlug ging

maar ik weet nu dat het ff nodig heb

ben ook geen 20 meer hihi

 




 photo 1maart1sterondjeNaardermeer25.jpg




 

ja het is ff wat anders dan ik anders deed

zo in de 1ste maart week

mijn ski vrienden treffen elkander vandaag bij



Berg hotel Crest "Ota

ja ik heb het niet veel over
maar ben er

 in gedachten vaak hoor

en weet U ik kom er ook wel weer

  photo 001KarelsTaptoe2.jpg

ik was  ben daar kind
aan huis

ja kom er al sinds 1980

zomer en winter

echt mijn vakantie plek


 photo Afbeelding1-31.jpg

ik werd er in 2007 ook erg ziek

dacht ik ging dood hihi

ja dat doe je toch als je geen lucht meer krijgt

ach ik ben er nog en nog steeds

prettig gestoord



02-03-2007


 

ja met elke hap lucht die ik neem

ben ik bij

?

en blij

zo nu een vrolijke noot

en er is een weekend blog

  photo Jukebox-4.jpg

 


 Photobucket

 Karel

 


ik ga zo ff een rondje fietsen

33 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk om de pps van Magda nog een keertje te zien...ja weet nog de reden van het hoe en waarom ik die zo graag voor jou wilde en zij maakte die graag voor je...was een verjaardag dat weet ik nog wel. En ja je reisje van je vrienden ook een leuke herrinnering...al zie je alleen maar karel en sneeuw hihi...
    Leuk blogje met veel info en nostalgie...
    Mogge karel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karel jij bent echt een sportieve man. Je fietst veel en je kan ook nog goed skieen. Mijn man is ook een echte skifanaat en ik heb het daar in Oostenrijk ook geprobeerd. Maar het is toch echt niets voor mij, angsthaas die ik ben ik ben veel te bang om te vallen. En ik durfde al niet meer. Ik ga toch liever zwemmen dat is meer mijn sport.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede morgen karel
    nee ik kom ook niet op de lange latten en schaatsen is ook taboe
    veel te bang dat ik mijn botjes ga breken hihi
    fiets of zwem ik liever,vind ik veiliger
    zou nu wel weer eens heel lang willen slapen
    het is wel weer met een paar uurtjes gedaan,net als vannacht
    nou ja het is bijna nog nacht
    leuk weer eens bij je tweede thuis te kijken
    ook al had je jaren geleden even het idee er nooit meer te komen na zeer benauwde uurtjes
    maar je ziet het,die fietszwerver kan het navertellen
    ik zal eens kijken wat deze zaterdag me weer brengt
    denk dat ik maar lekker ga relaxen en maandag met frisse moed weer beginnen met alles wat ik heb laten liggen
    karel wens je een hele fijne zaterdag toe
    en ook nog naar het stort vandaag????
    groetjes van je malle nicht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Wat heb je er een mooi blog van gemaakt.
    Zoveel herinerringen aan een prachttijd met een grijz randje.
    Gelukkig ben je er nog en geniet je van de natuur in je tuintje.
    Prachtige ppsjes en weer mooie foto's.
    Ik was een tijdje zoet hier op je blog.
    Fijne ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg onder je dekbed vandaan. ik heb een uurtje langer geslapen.. Heerlijk hoor. Maar ja nu wel laat want heb eerst ook nog even het blog weer anders gemaakt en daar gaat ook de nodige tijd inzitten. Maar nu eerst even krabbelen en straks even kijken wat je allemaal hebt verstopt. Heb je mail gehad met de oude doos foto.s Ja was voor mijn tijd dus .... Je krijgt van jou ook geen hoogte.. Nog geen twee weken geleden zei je geen sneeuw te willen en wat staat er op je blog... ??? Hihihihihi. He Karel ik ga snel even verder.. Moet in de kleren voor ijn mannetje thuis komt.. Ik wens je een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We hebben vandaag al goed met elkaar gesproken. De band versterkt. Karel, je weet het. Doe jezelf goed he.

    roel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Roel kom op geen site van je
      maar ik doe mezelf vewennen hoor , heb een paar mooie scholfillets en morgen maar weer fietsen
      fijne dag nog

      Verwijderen
  7. Ha Karel,
    Ben je er nog er op uit geweest?
    Ik vond het toch wel frisjes,hoor.
    Geen sneeuw,genoeg gehad en gezien op je blogje.
    En...heb je de viskraam nog kunnen ontlopen..hahaha.Ze hadden bij dirk haring in de aanbieding en die zijn best lekker,een beetje klein maar voor de prijs,niet zeuren.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel ja ik ben er wel maar wat minder aan de pc...
    Ja Daan en de mams gaan nu voor...maar uiteindelijk kom ik toch weer langs...nog tot morgenmiddag en dan zit het er weer op...maar zijn makkelijk om in huis te hebben en best gezellig zo.
    Ga mijn rondje doen en jij zit in de chat dus geen tijd whahahaha
    groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha..al uitge-chat.
    Slaap ze,lekker hoor..een tukkie.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jullie beiden aan het krabbelen nu hihi
    Ja dan is de chat afgelopen...
    Een tukkie heb je je eten al op dan?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Wat een leuke fb over amsterdam.Ik ben dol op de oude foto's.
    Ik weet niet alles maar wel de verhalen van mijn Pa.
    Alhoewel hij niet een echte amsterdammer was.Geboren in zuid holland in een niet uit te spreken dorp..hahaha.Mijn Ma is wel geboren en getogen in A'dam.Maar wel van ouders uit friesland.
    Mijn opa mocht ik nooit opa noemen maar pake.
    Hij was mijn pake tot zijn 101 ste verjaardag.Wat een leeftijd ,hè.
    Moeten wij nog maar zien te halen.
    Genoeg gebabbeld..hahahaha..komt door die fb.Roept allerlei herinerringen op.
    Slaapze of smakelijk..hahha.


    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha een ideetje van mij...of kreeg je een waarschuwing van een rammelende buik hj
    Nu wij zo meteen ook eten. Fijne avond en tuk ze haha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel,
    Even opgezocht waar mijn Pa geboren is.
    Barwoutswaarder..pfffff..ik heb het nooit kunnen onthouden. Toen was het nog ZH maar nu de provincie Utrecht.
    Zijn ouders begonnen een melkzaak in de 1e Sweelinckstraat.
    Ik ben echt van de melkboer..hihi.
    Fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha de familiegeheimen vliegen rond...hj
    Nu die vieze dingen waren een goulashkroket en een viandel...
    Weet nu ook waarom ik het vieze dingen noem whahahaha
    Och volgende keer beter grijnzzzz
    Was alweer een tijd terug...bak ze liever zelf met idd een stuk vlees en sla of groenten...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zei ik frikandel gadsie nee een viandel is wat anders...
    een gepaneerde whahahahaha
    Nee die filetjes van jou en de groenten bevallen mij ook beter...maar oke was wel makkelijk voor een keertje.
    Morgen weer normaal eten whahahaha.....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha is voor jou een overbruggingsdag toch...dan uit logeren en krijg je alles aangereikt...wie weet haché bij fon hj
    Zal een nieuw blogje plaatsen...grijnzzzz
    Ja wel bijhouden hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me nogal duidelijk morgen nog voor jezelf zorgen en je daarna laten verzorgen hihi
    En verder gewoon vast een tip gegeven grijnzzzz
    Maar jij doet er nog een schepje bovenop...
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha vergeet je schepje niet in de tas te doen dan :)
    Slaap lekker en morgen hopelijk een beetje zon om alvast te wennen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wens je een superfijne zondag toe Karel. Met veel fietsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Karel. Moet jij je schepje niet vergeten? Ga je zand kastelen bouwen dan? hihihihi. Maar nog niet eens zo een gek ide hoor als je volgende weekkomt. Ze geven voor dinsdag en woensdag mooi weer op dus je zou even op het strand kunnen spelen.. hihihi. Ik zag net een ezeltje langs komen... zo leuk vind ik deze dieren. Heb een zwak voor ezeltjes en waarschijnlijk omdat er altijd negatief over ze wordt gesproken.. Gister weer genoeg andere drukte hier dus weer bleef het krabbelen er bij. Hoop vandaagecht weer twee keer langs te kunnen komen. geen plannen voor vandaag dus we zien het wel. he Karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Karel ,
    Wat een mooi blog heb je staan .
    Prachtige foto's van je geliefde plekje he .
    Genieten hoor .
    Vraag me af of het rode vraagteken dat de plek is waar je weer naar toe terug moet lopen
    Ga je vandaag nog op de fiets weg ?
    Het is hier behoorlijk fris en bewolkt .
    Lees dat je een paar daagjes naar je nichtje toe gaat .
    Wens ik je een fijne zondag en veel plezier bij je nichtjes Karel .
    Word inderdaad wat beter weer .
    geniet er maar van.
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Karel,
    Mijn katten zaten zowat in mijn laptoppie vanwege de vogeltjes op je mooie lente filmpje..hihi..meteen maar uit gezet.
    Ja..ik heb echt melkboerenhondenhaar..hihi.Nu helemaal met die grijze strepen.
    Het is zeker rustig weer,geen zon maar komt nog wel.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha karel...je zei ik schep graag (eten?)
    Alweer vergeten waar het gister over ging hier op blogger hj, maar daar komt het schepje van...haha nu moet ik het jou uitleggen ja dan leest de rest het ook whahahaha
    Zo kunnen we niks meer geheim houden hihi
    Jij weer een tochtje op de wielen...veel plezier...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha heb ik mzl omdat jij aan de appel zit...partje voor partje en tussendoor met betti spelen. Ja je moet in de rust wel wat te doen hebben hè...grijnzzzz
    Zo een aardig ritje dus...ben je op de helft?
    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Karel
    Er is weer veel moois te zien en te luisteren.Mannetje heeft ook even mee gekeken naar het eerste filmpje,echt prachtig de mooie foto's en ook de muziek.Ja het word weer de tijd om te gaan fietsen .Helaas heb ik een conditie als een oude krant haha ,dus die moet ik rusig opbouwen.Fijne zondag nog
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo zeg gelijk het dubbele, hoef jij niet eerst op te bouwen whahahaha...smakelijk en proost...
    En ach uitrusten kan je op je logeeradres wel toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tja die laatste kmetertjes haha
    Dan moet je rusten hj
    Wij zo aan tafel voor ook een lekker chineesje...geen zin meer om te koken. Nu ga ik in de ruststand...slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ga jij daar maar zitten bij die flat Karel en ik vind je vanzelf wel.Nee je krijgt geen hapje daar ,ik neem je gewoon mee naar mijn stulpje en kook een lekker maaltje haha
    groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha weer wakker en nu druk druk druk hj
    Zag je in het gbje grijnzzzz
    Foei karel toch pffttt
    Maar je hebt antwoord dus dat valt weer mee toch?
    En hoezo blogje wat een tijdje mee gaat...doen alle blogjes als je maar lang genoeg wacht :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dus Kater Kareltje dat word geen pannetje Hachee maar een handje kattenbrokjes whahaha
    Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo druk met truste wensen dat je geen tijd meer over had voor een blogrondje ???
    Of je moet in de spam zitten :)
    Mogge karel hj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ja hoor je zat in de spam :)
      Maja ik je er weer netjes uitgehaald...lief hè grijnzzzz
      Maar waar is je blogje nu...zit vast ook in de spambox of we zien het nog verschijnen. Goeie reis en de groeten aan de zusjes.

      Verwijderen