vrijdag 29 maart 2013

fijne paasdagen


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


ja luitjes de pasen is daar al is het kwa weer wat
raar

ook ik ben wat naar ja lijkt ook wat raar

is ook niet helemaal waar

ben fris en fruitig en wat al niet meer

maar zit weer in de nachtdiensten

en over een week alweer

maar we hadden het over pasen

ik maak dit keer alle ppsjes die ik gelinkt heb

 over deze dagen eens op

  photo img1532846783.jpeg

  photo img1532846737.jpeg

  photo fundierentaal.jpg

  photo paasei.gif

  photo EasterBunny2.jpg

 

  photo pasen_haas1.gif

  photo ostergr-_thumb.jpg

  photo corryelvisley11qe7.gif

ff op alleen lezen klikken

  photo dyn010_original_603_454_pjpeg_8616_3dc6be16da5f9d6cafd327dccf100821.jpg

  photo rabbiteaster2.jpg



fijne dagen


en liefs

 Karel

 


37 opmerkingen:

  1. Jeetje Karel wat zijn het veel ppsjes.Ik kom nu alleen ff groeten en later even wat bekijken .Ja raar weer hoor ,er zijn al een paar uur lang heel wat sneeuwvlokjes gevallen .Goed weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat denk je van de bovenste 2 ...waar heb ik die al eerder gezien grijnzzzz...hyves misschien ???
    Maar je weet het jij mag dat...klik straks wel...nu nog even terug naar de bank hj
    Werk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo weer uitgefreubeld...haha je mocht ze niet laten staan...ze zijn ook wel leuk hè...
    En ja verjaardagsblog even weg...morgenmiddag staat ie er weer mag jij raden waarom whahahaha...
    Druk maar je niet druk maken...dienst gaat zo ook wel voorbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo nu ff klikken...zijn er voor de hele pasen toch? (ctrl V)
    Begin ik bovenaan...en dan zien we wel....je bent zowaar aan het rijmen geslagen hihi... Nu we weten waar de eieren vandaan komen kan die weg hj
    No 2 blijft een mooie met die oude kaarten
    Dan no 3 prachtig die kinderen met de mandjes
    4-5 en 6 wordt je spontaan vrolijk van....7 en 8 kunnen niet op tegen 9 van greetje...had ik al gezien maar is weer een mooie :) Tja en dan de laatste 2 de plaatjes waar ze onder zitten zijn mooier whahaha............maar al met al krijg je zo wel zin in eieren....jij ook?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat deed je voor niets...krabbelen en weg ???
    Jij druk dan vliegt de tijd...
    Lekker zuurkool
    lekker winterkostje...
    Smakelijk en voor mij bijtijds trusten hj
    Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Witte pasen van Canary pete ik heb daar echt heerlijk om gelachen. Ja met dit weer zou ik er ook geen moeite voor doen. Hihihi

    Ik wens jou fijne, vrolijke paasdagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. heb je raad opgevolgt hoor en een uurtje langer geslapen.. hihihi. Jij ligt nu op 1 oor als het goed is na een lange koude nacht. Maar je hebt nog wel even tijd gevonden om voor een compleet paasweekend een blog neer te zetten zie ik.Zal ik straks eens voor gaan zitten hoor maar nu zo eerst de dag even beginnen. Tweede bakkie even drinken om wakker te worden en dan zijn er nog even wat klusjes te klaren. Ik wens je een hele fijne zaterdag en slaapse..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen karel
    jij bijna thuis denk ik
    ik bijna klaar,alleen nog stofzuigen en bedden opmaken
    maar ja moet eerst de jongelui van bed
    marten komt 10 uur,gaan we samen even op pad
    jij straks maar snel naar bed,slapen tot de middag
    wens je een fijne zaterdag toe
    lieven groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Ja en dan is het paasblog er hihi
    Hoe het hier gaat lopen zien we wel...
    De eerste komen zo meteen...Leontien en Daan en verder niks afgesproken, dus we zien wel. Genoeg in huis dus ze mogen komen. Errug hoor moet ik je plan bij ko gaan lezen hihi
    En ja was al een beetje bekend hè...slapen en de dag door zien te komen. Hoe zou dat gaan met het uur verzetten van de klok..toch een uurtje minder werken ????
    Hoe dan ook wens je een fijne dag voor de paas doe ik het wel in het blogje...doeiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel,
    Zo..ik was weer een tijdje zoet op je blog.
    Nu ben ik echt in paasstemming.
    Mijn dag liep ook weer anders dan anders.Mijn grote(kleine) neef kwam met zijn camera en heeft mooie plaatjes geschoten van Loesje.
    Hij heeft zo'n super dure spielenreflect ding maar je ziet wel verschil met die van mij.
    Slaap lekker,smakelijk en een fijne nachtdienst.Alhoewel...fijn..
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spiegelreflexcamera..hahaha.
    Maar mooie prentjes.
    doeiiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Karel. Zo ik ben er ook weer even. ja vanmiddag even naar de stad geweest. Ritza liep zowat op halve zolen en moest even wat anders aan haar voeten.. dus geslaagd voor een paar korte laarsjes.. Ja zomer schoenen kan nog niet he.. hihihi. En dan ben je zo een paar uurtjes verder. Ik ga nu nog snel even naar je g.beetje om een geheugen steuntje te brengen..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Karel,

    jij bent dus ent als ik de pineut met Pasen met dit verschil dat jij in de nachtdiensten zit en ik in de ochtenddiensten. Alle PPS'jes op een rij dus ik denk dat ik die maar even ga opslaan. Kan ik ze later alsnog allemaal even bekijken :-)
    Ook voor jou een paar hele fijne dagen ook al moet je werken.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo nu ben ik al vanhalf 6 hier aan het krabbelen, maar steeds wat anders hihi...Ja filmpje van fb werkte hier niet en wil toch dat de anderen het ook kunnen zien dus ffkes zoeken en ja hoor gevonden en toen nog snel naar de winkel...en nu gegeten en de avond draait en eerst hier naartoe om een krabbel te zetten.
    Ja dat uurtje minder is wel leuk als je in de nachtdienst zit haha...zomaar uurtje weg... Wens je nog een fijne avond tot je weer aan de boemel gaat...
    Oja was al bang met zoveel ppsjes hier dat de mijne(Mariska) erbij zou zitten hahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zou wel heel toevallig zijn geweest...maja zou niet leuk geweest zijn moest ik weer wat anders zoeken whahaha
    Morgen paaseieren zoeken...marijn komt met de papa en mama hier eten en natuurlijk gaan we dan zoeken.
    Hij krijgt een nummerbord met zijn naam erop...kan op de fiets of skelter aar ook op de slaapkamerdeur of aan een tas hangen. Vond die zo leuk en kon van alle 4 de naam vinden...maja die choc eitjes zullen beter smaken. Fijne avond en wat zal het snel morgenvroeg zijn hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja hoor genoeg nog op de plankjes...
    Ja had het niet verwacht omdat dianne donderdag nog hier geweest was. Maja vanuit eindhoven is het nog maar een stukje...en eten op als ze weer naar huis rijden is vast ook een reden om langs te komen. grijnzzzz
    Werk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja en wie weet wanneer ze weer kunnen loopt nu toch aardig op het einde van de zwangerschap...dan is het voorlopig ff daar naartoe hj
    Vinden we ook niet erg maar is zo'n pokkeeind rijden hahaha
    Net of het voor hen veel korter is grijnzzzz
    Die draaien er de hand niet voor om...maar oke eerst de pasen maar zien door te komen. Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo Karel ,
    Je hebt weer je best gedaan met al die mooie paas PPSjes .
    Heb ze nog niet allemaal gekeken maar ze zijn weer heel mooi .
    Ga straks nog even verder kijken .
    Ben weer terug van het feestje van Max .
    Was weer heel gezellig en wat is hij weer verwent .
    Kom jou ook even hele fijne dagen wensen
    Lees dat je in de nachtdienst zit.
    Nou dan wens ik je een goede nachtdienst en pas goed op jezelf .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een uur rijden blijft een uur rijden...zonder opstakels anders wordt het uur wat opgerekt.
    En wanneer wij 2 keer de helft mogen rijden die kant op hangt af van de kleine, maar gelukkig worden de meeste baby's op hun eigen verjaardag geboren whahaha...is er ook zo eentje...pffttt jij met 2 x de helft....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar heb ik dat vandaag al meer gelezen ik zal ze maar niet storen haha.....volgens mij was dat vanmorgen voor het ontbijt grijnzzzz
    Ja handig hè...een goede uitvinding is dat geweest, vergeet je nooit meer whahahaha
    Dus er was pech onderweg...en toch op tijd. Zie je treinen rijden wel op tijd of was het op de rails ???
    En is het wit op spl?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu hier gaat de stekker eruit...morgen weer een dag.
    Ja omatjes genoeg op blogger. Vond net greetje op smoelenboek...leuk hè...
    Zo en nu slapen...zit er een te rammelen maar reageer niet meer.
    Groetjes en is zo weer morgenvroeg...proberen dat ontbijt kan altijd...ze zei vandaag nog mee eten mag altijd hj
    Doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goedemorgen Karel. Jij inmiddels ook aan je paasontbijt of slaap je al? Ik net aan mijn tweede bakkie en het paasontbijt straks. Ik vraag me trouwens af hoe je een kindje van een haas en kip noemt... Hihihihi. (eerste pps). Ja moest nog even klikken bij je ..ben ik gister niet meer aan toe gekomen. Ook de tweede met die oude kaarten zijn mooi..
    Je schreef dat je geen plaatje bij rebbel in het g.beetje zag.. nee ik had de verkeerde geplakt en er boven nog even een krabbel gezet.. vandaar. Hihihi. he Karel lekker slapen en we horen..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goedemorgen karel
    ik nu klaar en dan wachten op sas,guido en natuurlijk op gerwin
    eitjes gekookt en de pannen soep staan al klaar
    morgen zie ik het stel weer,dan viert guido zijn verjaardag
    een dag eerder dan zijn verjaardag hoor
    op 11 uren na was hij bijna een 1 april grap geweest
    jij al aan de boemel??? ik aan de 3de bak koffie
    karel wens je een fijne eerste paasdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Karel,
    Heb je een uurtje korter gewerkt?
    Jij ligt nu lekker te slapen terwijl hetzonnetje schijnt.Vanmorgen toch weer een sneeuwbuitje
    Slaap lekker en smakelijk voor straks.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi karel
    Das niet lief hoor ons wakker maken en zelf gaan slapen hihi
    Hier is het wachten op de paasei-eters...heerlijk marijn weer hier straks. Nog ffkes geduld en we kunnen weer genieten van de kleine man...wat zal hij een verhalen hebben over al het lekkers.
    Want dochter kennende hebben ze vast eieren gezocht in de tuin.
    Wens je een vrolijke pasen en nog een te gaan toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha ja das niet genoeg om de nacht door te komen...al heb ik er niet veel meer opzitten. Slecht geslapen met veel onderbrekingen.
    Maar goed geen plannen vandaag dan bezoek ontvangen dus overleef ik wel haha...slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Denk dat die hjhj om de vrije dagen zijn...en ja tot half acht is niet zo heel lang....maar genoeg tot morgen hihi
    Ja vrije daagjes zijn leuk en zeker na nachtdiensten...zo zal de keuken in en zorgen dat we zo meteen wat op tafel krijgen...
    smakelijk slaap ze en fijne werknacht :)
    Mzl
    Oja morgen 1 april dus pas op voor je leuke collega's whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha die Karel. Dus even een break onder het slapen. Ja vier uurtjes is wel erg kort tukken als je weer een nacht voor de boeg hebt. Maar de laatste nu eerst toch? Heb je dan ook een extra dag vrij of moet je dinsdag dan weer gewone tijden draaien? Wij hebben vanmiddag bij zus een hapje gegeten, bakkie gedronken en weer naar huis. Heb samen met Ritza nog een spelletje zitten spelen en nu staat het eten in de oven. Makkelijke hap vandaag want er gaat al genoeg extra,s weer in deze dagen. He slaap jij nog maar even.. en voor laters.. werkse.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dus je gaat vrijdag alweer nachtdiensten draaien? Je krijgt er nog lol in hj
    Nu jij liever dan ik haha slaap liever in de nachten.
    Maar goed er komen ook weer "normale diensten"
    Laat je niet in de maling nemen en ben ze voor met 1 april...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Grapjas om 9 uur grijnzzzz
    Ja zag de foto op smoelenboek...en ook een boemelaar die het druk had hihi...nu hier is de rust er weer...marijn tevreden en vond het eitjes zoeken in de tuin erg leuk. Alleen nog maar bij de kinderopvang gedaan dus was een feest...en de paashaas had een nummerbord met naam erop...helemaal blij. Eten en na het eten nog een spelletje gedaan samen, dus die slaapt onderweg naar huis wel hihi...morgen Daan en dinsdag gaan we zelf naar Vera en Mathijs.
    Allemaal weer gezien...werk ze...of niet hahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dacht dat jij geen sneeuw meer wilde ???
    Of is dat veranderd zo met die foto's...zeker weten wij blij.
    Het is ook zo'n lief manneke, maar denk dat alle oma's dat zeggen van de kleinkinderen. We moesten hem uitleggen wat kleinkind betekende want hij vind zichzelf groot en niet klein hihi
    Altijd weer lachen...altijd wel weer wat haha
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Och een eitje...een nachtje en je bent vrij hj
    Ha moeten ze de foto's maar niet meer sturen of jij de loterij winnen... Ja is echt genieten en die uitspraken zijn zo leuk...je staat er niet bij stil en zij vragen uitleg whahaha...
    Werk ze met plezier...kan geen leuke 1 april mop vinden hahaha
    Doeiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Klinkt als veel werk...
    wel lief dat je ff de 30 volmaakt kan er zo meteen een nieuw blogje komen whahahaha
    Ja anders had ik het ook geplaatst hoor want staat al ingepland...
    En idd zo slapen want heb wat in te halen hj en je weet het als jij thuis komt en gaat slapen sta ik (misschien wel weer op)
    Ja misschien hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt vast geen zandbak en model bij de hand...och morgen klikken kan ook hè...als je de slaap uit hebt.
    Ga afsluiten...voor een aantal uurtjes...je vermaakt je wel toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Doe vandaag voorzichtig aan Karel. Je weet nooit wie je bij de neus neemt. Of heb je zelf plannetjes?

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. goedemorgen karel
    jij nog aan het werk of ben je al onderweg
    ja gek he,wij slapen en jij werkt
    je zou haast denken wie vliegt er nu in de nacht
    ik zal nog wat huishoudwerk doen en dan klaar maken om naar twijzel
    morgen word guido alweer 31,wat gaat het snel
    maar vandaag vieren we het,dus op naar twijzel om 10 uur
    paasweekend is voor mij echt een familie feest dit jaar
    karel wens je een rustige 2de paasdag toe
    en pas op het is ook nog 1 april
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Goedemorgen Karel. jij je laatste nachtdienst er ook weer bijna opzitten. Nu straks even lekker slapen en dan even een paar dagen helemaal voor jezelf. Het is alweer de eerste van de vierde en dus uitkijken voor grapjassen maar dat zal wel mee valen als je de hele dag een beetje thuis onder je dekbed ligt.. Wij straks op naar Twijzel dus van deze kant zal het verder rustig blijven vandaag. Ik ga je ee rustige maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen