vrijdag 15 maart 2013

fijne weekend


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo vrienden

ja U bedoel ik

zij die hier mij dagelijks verblijden

met een mooie

glimlach

voor U is ook wederom deze mooie pps




 photo hu762.gif





 zo voor
de limburgers onder ons

zingt U mee uit volle borst

alle anderen mogen ook hoor

 

 photo thjimmie27s02.gif

 


huishoudelijke mededeling

ik slaap - werk - eet

weinig tijd hier

en via mobiel nu zij die mij weten te vinden

via blogger , WP schijn een ramp te zijn

kom toch wel langs maar dan vanaf thui

is maar dat U het weet

 


fijn weekend


en liefs









 Karel

 


20 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    ja daar ben ik weer .Wat een leuk plaatje en daaronder een mooie pps .Ik kom niet uit Limburg en om deze tijd te gaan zingen ,nou nee maar niet doen.Daarbij zing ik als een kraai die op naalden loopt haha .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My FRIEND waar ken ik dat plaatje van grijnzzzz
    Een prachtige pps met heel veel lieve plaatjes
    En ja dat limburgs...haha voor anderen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het spijt me heel erg Karel maar ik kan echt geen pps zien de hele computer loopt er op vast. Ik heb er veel werk aan om alles weer goed te krijgen.

    Ik kan niet meezingen maar ik kan altijd wel mee neurien. Dan kunnen we beter het Nederlandse volkslied doen. Ga ik ook nog opstaan voor de computer. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    mooie plaatjes in je pps,ik heb er van genoten
    de muziek is niet zo mijn ding,dus meezingen op dit uur is beslist geen aanrader
    krijg je burenruzie van,heb goede buren en dat wil ik zo houden
    ik kijk uit naar het logeren van gerwin hier
    zal kijken of ik nog wat spullen van de vloer moet halen
    denk het wel,ik ben zo makkelijk met ,,leg maar even neer,,
    maar nu er een kruipertje over de vloer komt,zal ik echt opruimen
    hihi mag hij hier ook slapen,hij is zo vroeg niet als zijn beppe
    zal van elk moment genieten
    jij weer even wennen aan het werk en je tijd bij de pc
    jammer dat betty niet altijd goed meewerkt,dan moet je weer wachten tot je thuis bent
    karel wens je een hele fijne zaterdag toe
    ik ga genieten
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg. Ach dat is niets veranderd.. in je vakantie was je ook vroeg. Herkenbaar plaatje met een mooie pps er onder. Hier het weekend weer begonnen en vandaag weer genoeg te doen. Straks natuurlijk even bij zus aan voor een bakkie. Die heeft een super weekend deze keer. Vanmiddag gaan wij even naar de stad om sportkleding voor Ritza. Ze moet er wat sportbroekjes en shirtjes bij hebben. Maar zo eerst de dag maar even beginnen en wachten tot mannetje thuis is. ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel...
    Lolbroek...gbje zegt genoeg toch?
    Maar is een mooi plaatje en van een site waar ik er heel veel vandaan haal en co ook. Heb zelfs jou die ooit gegeven toch?
    Er zijn zoveel leuke dingen te vinden en dan wil ik ze zelf maken haha...maar ben voorlopig weer uitgefreubeld...op naar de volgende.
    En jij alweer aan de slag...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel.
    Ik heb genoten van de mooie pps.Schattige foto's.
    Het plaatje is ook leuk maar staat al een tijdje opgeslagen in mijn album.
    Jij weer volop in de running met je werk en straks weer nachtdiensten.
    Vandaag wel lekker weer en zeker niet koud.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha en ook in haar gbje gedropt whahaha
    Ja die site heeft leuke animaties, maar maak ze liever zelf met mijn favo modelletjes :)
    Komt ie.....in de mail whahahaha is zo'n lange link anders.
    Doeiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel,
    Nog bedankt voor je lieve wensplaatje in mijn mailbox.
    Ik heb geen kater maar ben beroerd...misschien een buikgriepje over genomen van Nellie..hihi.
    Werkze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom ik maar langs als jij het niet doet pffttt
    Dus veel werk of vergeten?
    Hoe dan ook wens je smakelijk en fijne avond...
    Net even boodschapjes gedaan voor no 5...ja wil wat in huis hebben voor het geval dat...je weet maar nooit.
    Gelijk gezorgd dat de paashaas wat te verstoppen heeft...als we dan niet op kraamvisite gaan whahaha...we zien het wel ik ben voorbereid op alles...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu om half 7 zijn wij al klaar hoor hj
    Maar goed de avond begint nog...enjij dorst krijgen bof je even dat je straks met collega's wat gaat drinken. Heerlijk helder watertje hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leven hè...eten slapen werken en weer van voor af aan.
    Maar ook voor jou is het weekend...toch?
    Boemel ze en een fijne rustige avond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och dat overleven we wel...als jij het kan dan wij ook whahahaha
    Was je wel aangemeld want als het goed is kunnen er reacties...dacht ik whahaha
    Och maakt niet uit, wilde ze alleen maar laten zien...
    Slaap lekker strakkies...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. ja jij was er al even zag ik. Ik heb even wat langer geslapen vanmorgen. Lekker hoor. Morgen moeten wij ook weer super vroeg dus nu er maar even van genieten en rustig aan de dag beginnen. Gister weer een druk bezet dagje gehad dus vandaag maar even rustig aan. geen plannen dus we zien het wel. Hier is inmiddels wel al iedereen wakker.. Jij vandaag weer naar je werk. Gelukkig de laatste dagen geen winterse buien meer.. scheelt weer een hoop extra werk. He karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goedemorgen karel
    snel even bij iedereen langs
    ja als gerwin zich meld is deze beppe er helemaal voor het kereltje
    zo leuk de kleine man om me heen
    gisteren de hele dag aanloop van de familie,ja gerwin zien ze niet zo vaak
    en beppe doet net anders dan genieten hihi
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mogge karel hihi
    zondag rustdag...en ja morgen begint het weer...net marijn aan de telefoon en we hebben voor morgen afgesproken...dus wordt samen met de lego spelen grijnzzzz
    Ja er zijn nog wat laatste dingen die moeten gebeuren...gordijnen en rails ophangen en de vlaggenmast. Pas ik wel op marijn als ze bezig zijn...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb je het zo druk of betti ontzien ???
    Kom je ff smakelijk wensen en daarna een fijne avond :)
    Ja ik ga gewoon door whahahaha...ook in de chat hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou ja zeg nog wel iedere mail beantwoord...dus voorlopig ben je bezig en dan nog spook spelenn ook whahaha
    De pyama al aan kan je zo je bed instappen...trusten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Banner plaatsen bij fon is toch voor spookje spelen?
    Dus niks mis met de pyama hj
    Hoeveel daagjes nog voor je weer vrij bent?
    Want je hebt het zo druk :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb het idee dat je het te druk hebt, er is nog geen nieuwe log. Ik wil je wel een fijne dag toewensen!

    BeantwoordenVerwijderen