donderdag 14 maart 2013


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ja luitjes

de 1ste werk dag weer gehad

nu het was alsof ik niet weg was geweest

zal komen omdat ik er al een paar dagen werk

ik ben wel blij met het rooster buro die hebben

de vroege diensten die ik volgens rooster zou hebben

weer wat later gemaakt dat veel ben ik niet hier

het is opstaan bakkie en happie doen en pleite

en thuis als er zijn die al aan naar bed gaan denken

nu ik denk het niet alleen ik ga hihi

trstn

....

zo ff lachen hoor ja gister
zo serieus

nu maar weer eens een big smile

op U bekkie

hoop ik althans

 


 photo HUMORHOW.gif



 

 

 photo thjimmie27s02.gif

 


 wat
leuke liedjes om mee te zingen

onderwijl genietend van die mooie

achtergrond

houd vol we krijgen het zo

binnenkort


fijne
dag


en liefs

16 opmerkingen:

  1. Heel binnenkort en ja that is FUNNY hj
    De mop ook ergens in een blogje staan en als ik het niet leuk vind plaats ik het niet whahaaha

    Maar leuk om het in een ppsje terug te zien...en je weet het vertrouw op oma'tjes grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik bij je in de blog kom heb ik altijd een smile op mijn gezicht. En ik verlaat je blog nu ook weer met een smile.

    Bedankt daarvoor en ik wens je een fijne (werk) dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goodmeurning Sarelke , je hebt de eerste glimlach op mijn gezicht gezet ! Ik ben bijna helemaal terug !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Meteen al druk op je werk,dan lijkt het echt of je niet weg bent geweest.
    Hahaha..leuke mop,vertouw nooit omaatjes..
    De muziek laat ik maar voor wat het is al zijn de tulpen prachtig.
    Fijne dag en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus gelijk al weer in het ritme van je werk. Zo hoort het ook. Op naar de volgende vrije dagen hihihi. Ik ben wat laat vandaag maar goed ik zal zo snel in de kleren en aan de slag. Voor ik het weet staan de koffie drinkers weer voor de deur. Het viel gelukkig mee met de sneeuw gister.. Gistermorgen een bui maar verder droog en zon. Het wordt nu hier alweer donker dus denk dat we zo weer wat nattigheid kunnen verwachten. He Karel ik ga snel verder en wens je een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    zou niet weten wat je bedoeld met dat plaatsen...zal wel ergens wat gemist hebben. Die mop ???
    Die staat al ergens en voorlopig genoeg op de plank dus kan vooruit. Ga je een fijne werkdag wensen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die karel
    even een bakkie en even zitten
    ben de hele dag al laat,dus dat zal wel niet in te halen zijn
    maar ben alweer aardig op streek met mijn HHtaken nog even de punt op de i zetten
    zachtjes maar zeker vallen hier de vlokjes weer
    ik hoop dat er zondag als ik gerwin weer thuis breng geen bulten sneeuw ligt
    maar dat zien we dan ook wel
    wens je nog een fijne donderdagmiddag en avond toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Wat is het ongelooflijk vies weer,zeg..
    Ik moest er net uit en was blij dat ik weer thuis was.
    Straks naar een feessie,niet verkeerd en mag ook aanschuiven om mee te eten.
    Sterkte op spl.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee joh ik bedoelde niet dat ik die wilde plaatsen...staat al ergens hj...en genoeg andere.
    Dus vies weertje bij jullie...hier droog maar wel heel koud.
    Zo heerlijk zitten freubelen en nieuwe banner op smoelenboek...no 5 plakken we er straks gewoon tussen whahahaha...geintje freubel ik wel weer overnieuw...zo leuk maar tijdrovend.
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, de lieve ouwe dametjes... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel ,
    Jij weer aan het werk en alles weer zijn normale gang .
    Eigenlijk nog snel gegaan die 17 dagen .
    Mooie PPS die je achter de leuke foto had verstopt .
    Heb ook gelijk even dit blog gelezen en gekeken .
    Wat een ondeugend vrouwtje zeg :-)ook een manier om
    een kar boodschappen te halen .
    Ach en weet je Karel mijn vader zei altijd wie niet rijk is moet slim zijn .
    Nou dat was ze zeker wel hihi....dat klote geld altijd .
    Ik ga mijn eten maken en wens jou een fijn weekend .
    PAs goed op jezelf .
    Liefs Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een puzzeltje je reactie maar zal wel zijn ik ga weer hj
    Kom dan ook richting zuiden helemaal droog...
    Smakelijk als je gaat eten, maar heb je net gedaan denk ik...fijne avond dan ???
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Om 10 voor 6 nog wel nu niet meer hj
    Ja als je weet wat er staat is het een makkie grijnzzz
    Geeft niet ik puzzel wel...nog ff en kan ik je proost wensen...boemel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die smile komt hier automatisch op de bekkies hoor Karel whahahahaha... Moet je het weekend ook werken??? Ik had 2 middag/avonden maar die zijn eergisteren verruild voor 2 ochtend/middagen :-)

    Welterusten Karel :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  15. In een ver verleden kon ik steno haha, maar denk niet dat ik het nog zou kunnen lezen ook. Dus ja dan heb je er niks aan hè...
    Intussen zal je wel aan je avond begonnen zijn...of is die alweer om hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel
    Ja oude dametjes moet je in de gaten houden haha.Je 2e werkdag zit er waarschijnlijk ook al op .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen