zaterdag 23 maart 2013

ik wens U internet vrienden een fijn weekend


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


zo luitjes zaterdag morgen van een vrij weekend

en ik had nog geen blog klaar staan

ach er is altijd wel wat anders te doen dan bij mij

een glimlach brengen

ik heb de wasmachine al
draaien de koffie pruttelt

het weer lonkt niet om te wandelen of fietsen

dat ik zal alleen om eten weg

en dan wat in m'n huisje bezig

ook de pps linksite weer wat opschonen

en geloof mij zo kom ik het weekend wel door hoor

zal eens zien of ik iets moois heb

  photo internetvrienden.jpg

ff op alleen lezen klikken


ja ik ben ook blij met mijn vriendjes hier

en ik hoop U ook

er worden veel auto's gejat

als U zich nu verveeld dit weekend

heb ik wel een aardig klusje voor U

  photo protection-porte-garage3.jpg


over internet vrienden gesproken

een er van daar weet ik van die is dol op apen

voor haar maar ook voor U

een mooie apen pps

  photo normaalgek.gif


nu eens zien of ik niet nog een aardig

stukje muziek voor U heb

  photo thJukebox-1.gif

 


fijn weekend


en liefs

 Karel

 


26 opmerkingen:

  1. Mogge karel...ja er was geen blogje en jij ineens foetsie hihi
    Erg hoor...
    Mooi geheel heb je er van gemaakt en ja die apen hè...de max haha
    Al is de internetvrienden een mooie en zo waar toch? En je muziek ja die hoor ik de hele dag in mijn radio...geniet daar zo van...moet wel altijd mijn site open laten staan hihi
    Zo en nu strijken...ja ik dan haha
    Groetjes en fijne dag...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Karel,
    Weer een prachtige creatie van Greetje.
    Hahaha..mooi zo'n garage en erg handig maar de aapjes winnen.
    Zo Leuk!!!
    Als we wel eens naar artis gingen kon ik uren apies kijken.
    Het is echt koud buiten,lekker binnen blijven.Boodschappen heb ik in huis en nu genieten van de zon maar wel achter glas.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Jij dus een vrij weekend en aan het HH .Ja tis frisjes buiten .De ppsjes van Greetje kan ik maar niet openen ,ik heb echt alles geprobeerd.Maar hij gaat over internet vrienden en ik ben blij met degenen die er altijd zijn!!Leuk hoor Aapies kijken.En ik ben er nu achter hoe ik de muziek weer kan openen ,even rustig zoeken haha.Ja geduld is een schone zaak ,maar geduld heb ik helaas weinig.Leuke muziek van Buddy Holly.Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Jij je hutje op het nachtslot gedaan.
    Gelijk heb je.
    Ik ga straks aan de pasta met grote garnalen,jummie.
    Heb jij nog wat lekkers op het menu staan of hou je het bij vis?
    Doe lekker mak an op je welverdiende vrije dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was je in slaap gevallen...en nee vandaag ben ik niet foetsie...
    vanalles en nog wat aan het doen..maar stop ermee en ga zo badderen, wil klaar zijn als de kleine man komt.
    Mzl
    Oja hier sneeuwt het weer pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn in aantocht en brengen eten mee...kijk zo moet het dus whahaha...wat even oppassen al niet opbrengt.
    Ja ik ben alleen dus ze zorgen dat ik niet omval whahaha
    Smakelijk en fijne avond...en ja je was wel ineens foetsie gisteravond...ik was er nog haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,

    vooral dat stukje muziek is heel gaaf. Ik probeerde de link al op te slaan maar dat lukt dus niet. Heerlijk muziek uit mijn tijd hihi....

    Ik heb ook vrij weekend maar het is bok en bokkoud. Vanmiddag even naar buiten geweest om zowaar ijspegels te fotograferen. Scheelde niet veel of ik was zelf een pegel brrrrrrrr........... Morgen lekker binnen blijven dus.

    Geniet ook van je weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor de kleine man ging pas om 9 uur naar zijn bedje...papa en mama nu net de deur uit...en tot morgenmiddag is tie voor ons...
    Wat een rust overal hè...lijkt wel weekend whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Patatten van de frietboer hj
    Ja manlief was naar een reunie dus was alleen en dochter dacht die gaat anders vast niks eten haha, had een uitsmijter in gedachten maar dit kon dus ook...
    Ik badderen zij onderweg bij de paptatkraam langs en gelijk aan tafel bij binnenkomst...wat wil je nog meer whahaha
    Ja nu oppassen maar slaapt als het goed is tot morgenVROEG haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha heeft ons al een keer geroepen...nou ja roepen was meer gewoon gaan huilen dan komt er wel iemand. Flinke boer en slaapt weer door. Lief manneke hè...
    Ja is altijd leuk als de kleinkids hier zijn of wij daar hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo meteen ook slapen...want ja wel al 3 keer wakker geweest, feest hihi...och we overleven het wel en anders morgen op de bank voor een tukkie. Slaap lekker al ben je daar volgens mij al mee bezig..oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat eerder gaat niet meer lukken hoor whahaha
      Trusten

      Verwijderen
  12. Ach Karel het is ook geen verplichting om elke dag een log te schrijven, bloggen moet wel fijn blijven. En al had je geen log neergezet toch wou ik even de groeten overbrengen. Je komt altijd zo getrouw bij mij dan kan ik je echt niet vergeten. Voelt dan zo kil aan he en zo ben ik niet.

    En nu we het even over apen hebben. Toevallig gisteren gelezen hoe wij mensen precies van apen afstammen. De hele evolutie, heel interessant om te lezen.

    Fijne dag Karel en behoud je positiviteit. Laat je dat nooit afnemen.

    Zoals Loesje het ook al weergeeft. Mooi hè alles ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. goedemorgen karel
    als het goed is lig jij nog onder je dekbedje
    ik ben er al uren af,slaap uit dus op naar de bank
    in de hal werd ik gelijk klaar wakker,zo koud daar
    ja de wind op de voorgevel en kieren zat om door te waaien
    zal er toch eens een gooi naar doen of ze dat kunnen verhelpen
    tochtstrip is ook zo tijdelijk,meestal bij het schoonmaken haal je het er zo weer af
    ik wil ook een verwarmde wc bril,mensen wat is dat ding koud aan je poepertje
    nog even en ik poep ijslolly's hahaha
    een voordeel je bent ineens wakker
    gisteren storing,maar door dat de zwarte en blauwe tekst van de waarschuwing over elkaar stond kon ik er geen wijs uit worden
    dus de scanner aan en schoonmaken die hap
    vanmorgen niets aan de hand,dus reageer ik gelijk maar
    mooie plaatjes weer achter je plaatjes
    en diana heeft gelijk,bloggen en reageren is geen moeten
    alles is vrijblijvent,dus typelse karel hihi
    wens je een hele fine vrije zondag toe
    maar laat je niet van de hei blazen,staat hier een staf windje tenminste
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. jij ook al weer onder je dekbed vandaan zie ik. Nou ik heb even wat langer gelegen maar had wel de wekker gezet. Dat had een reden hoor. Ritza vanacht een vriendin te slapen en straks gaan ze samen naar het paasontbijt in het kerkje.. Moeten ze wel op tijd zijn dus zal ze straks gaan roepen. Ik ga deze keer even niet mee. Blijf lekker hier. Heb even gekeken naar wat je had verstopt en de eerste pps slaat in als een bom hoor met die teksten.. De andere twee is oud nieuws zal ik maar zeggen..
    Heb je je kalender al omgedraait op de goede maand? hihihihi. Er staat ook een rijtje op mijn blog he.. dat weet je.. even kijken en je weet het. Jij vandaag nog vrij en zou zeggen.. blijf lekker binnen want de gevoelstemperatuur zou vandaag nog lager zijn dan gister. He ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mogge karel
    Ja hoor dit was een kort nachie haha
    Zowel voor jou als voor mij pffttt
    En niet eens aan een stuk geslapen ook...ja 4 uur was meneertje er en vond dat oma maar even moest komen. Och halen we wel weer in...straks op de bank whaahaha
    Maar nu eerst koffie...proost

    BeantwoordenVerwijderen
  16. :)
    Dus als er bij jou wat misgaat dan ben je te vroeg uit je bed gevallen...nu de klik is er weer...zo gefikst whahaha
    Tja valt niet meer mee op oudere leeftijd grijnzzzzz
    En flink bezig met het HH...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Plakt ie weer ???
    Och het is je vrije weekend dus helemaal niet erg.
    Geniet er maar van morgen weer werken.
    Jeetje weer sneeuw maar niet hier tot nu toe...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Karel,
    Jee..Nellie voor 10 uur aan het krabbelen..hahaha.
    Ik was erg laat op,lekker warm onder het dekbed.
    Moeilijk om op te staan.
    Jij aan het hh,is het maar gebeurt,toch.
    Veels te koud buiten voor de fiets of wandeling.
    Fijne middag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha dus toch jezelf weggerukt achter de pc en van de stoel...en ja als je eenmaal bezig bent wil je meer en vlot het vast wel.
    Mak an hè je hebt vrij namelijk :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha aan het ruimen dus...moeten die plaats maken voor de paasppsjes?
    Nu hier net koffiedrinkers en nu iedereen weer weg...ook Daan en de mams. Wel een wasmand met vuile was gekregen dus we kunnen weer pfftttt.... Jij dus toch nog met HH bezig geweest en dat op je vrije dagen. Zou ik niet doen whahahaha...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha wij ook makkelijk...eerste machine draait al en we eten shoarma met broodje en sla...maar het lekkerst is wel de rode saus erbij haha... nu je het zegt zal het zo eens klaar gaan maken...kan het tukkie beginnen erna
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mijn oogjes prikken nu al haha...maar eerst eten grijnzzzz
    Vrees als ik in slaap val ik niet meer wakker wordt vandaag hj
    Wie weet krijg ik weer energie van de warme hap...en anders tot morgen whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wordt steeds gekker...nu al voor het slapen gaan hihi
    Maar zit in ieder geval op de bank zo meteen maar of ik de ogen open kan houden blijft de vraag...vaat weggewerkt...bakkie en bank meer niet nodig hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij bent nog goed wakker...ja hier ook thee lekker warm en houd me niet wakker grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn tvavondje zit erop...de ander wil ncsi kijken en vind ik niks dus...pc weer warm laten lopen. En nu eens kijken wat er vanavond geplaatst wordt allemaal...want was al zolang terug ingepland dat ik het niet meer weet hj
    En ja dan maar ff freubelen nog...en vroeg slapen, want daar is niks van gekomen. Mak an dat wel haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen