maandag 11 maart 2013

lente uitgesteld


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ja luitjes

weer wat winterig

nu ik heb er weinig last van want ik ben nog vrij

had natuurlijk liever gewandeld of gefietst

maar heb nu hier wat goede zaken in het HH kunnen doen

heb voor U wel alvast een
vooruit blik

op wat zeker komt

geniet

  photo 21708_338294472937310_1088473694_n.jpg

zo heb ik U toch ff mooi in
het zonnetje gezet

nu U verdiend het hoor

  photo 602705_521201577918616_291661751_n.jpg

ff op alleen lezen klikken

ik heb nog wat fototjes

van een paar daagjes

Makkum

  photo paardagenMakkum.jpg

 


 Photobucket

 Karel

 



14 opmerkingen:

  1. haha je plaatje lente installeren maar half opgeslagen?
    Maar oke wat eronder zit is prachtig...
    En ja we denken aan de vogeltjes hoor.
    De foto's had ik al gezien maar zal morgen nog een keer klikken...je slaapt toch al hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef bij Elisabeth net al dat het goed is om door te voeren, wij mogen onze kleine vriendjes niet vergeten. Jammer dat de installatie is mislukt ik had zo graag gewild dat het zachtere weer was doorgegaan. En jij hebt het enorm getroffen vorige week in Makkum toen was het zalig weer en dan is Friesland op zijn mooist. Wat is Makkum toch een prachtige plaats maar er zijn er nog veel meer in Friesland, je raakt hier nooit uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus dingen half opnemen hihi,maar de rest maakt het wel weer goed hoor
    mooie pps en pracht foto's van mijn geboortedorp
    huisje van pake en beppe,die van onze ouders en van broer jan er ook nog op
    de rustplaats van pake,beppe,mem en heit
    ook tante diene en de urn van je moeder,dus hun weer even in gedachten
    hier net even in de kou geweest,floor zat te stampen
    ja haar water bevroren,dus even vervangen en nog een berg hooi extra in de villa
    kan ze weer een warm nestje maken en gelijk eten
    dacht dat er veel sneeuw zou liggen,maar dat valt mee gelukkig
    wel koud hoor,dus klompen en dikke jas even aan
    was toch in de bijkeuken,dus de wasmachiene maar weer aan
    nog een wasmand vol was weg te wassen
    straks de waslijn leeg halen en dan de volgende er maar weer op
    zal jes roepen,die gaat straks weer naar school,dus moet wakker hihi
    gelijk maar aan de slag dus
    karel wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja de lente is in zicht maar we moeten nog even wachten tot het echt zo ver is.. Vandaag zou het gevoelsmatig min 15 worden dus echt fijn is het niet om er uit te moeten. Maar jij bent ook nog druk in je hut lees ik dus jij vermaakt je wel. Zal straks even gaan kijken naar wat je allemaal hebt neergezet maar denk dat ik de fotos al voor een groot gedeelte heb gezien.. Zal er vast een paar van je overnemen. Ik ga nu eerst snel verder en wens je een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Ik heb al je foto's bekeken en ze zijn mooi.
    Een mooi beeld van Makkum.Hahaha..en dan die nieuwsgierige Domino.
    Catootje is nog het zelfde,geen verbetering.
    Morgen bellen naar de da.
    De ppsjes zijn ook mooi maar geen spoor van de lente.Het is echt koud.
    Fijne ochtend.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die karel
    weer wat nieuws op mijn blog
    blog foetsie en de reacties ook
    nu weer mijn ei erop gezet,alleen mist er nu een stuk
    nou ja ik laat het maar zo,maar wel weer een misterie waar mijn tekst is gebleven
    dacht ik dat ik vanmiddag voor controle moest,is het morgen
    maar goed dat ik nog even het nagekeken heb
    vanmiddag weer op pad met en voor de bussen van simavi
    he karel ik ga nog een bakkie pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    weer veel te zien bij jou vandaag .Genieten van de lente ppsjes en natuurlijk je foto's bekeken .Een mooi plaatsje is Makkum.Ja we moeten nog even geduld hebben voor het lente word.Het ziet er uit als lente nu,mooie blauwe lucht en het zonneje ,maar het is zo kkkkoud.Fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel...je plaatje is echt maar half en ook als ik de eigenschappen aanklik dan is het niet compleet hihi
    In je mail wel whahaha...had het namelijk zelf ook opgeslagen voor de lente...maar goed jij schijnt het goed te vinden haha...kijk en daar verschillen wij enorm...bij mij moet alles kloppen anders blijf ik bezig tot het weer goed eruit ziet grijnzzzz
    Maar mijn ingeplande blogje staat er netjes en wat waren jullie allemaal vroeg haha...zit nu aan een bakkie maar is wel mijn 2e mok. Echt winter hier buiten....zal ook mooi binnen blijven...brrr
    Wens je een fijne dag en nog genoeg klusjes of slaat de verveling nu toe ???....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ben je aan de wandel?
    De zon schijnt volop maar het blijft voor mij te koud.
    Lekker achter het vensterglas is het behaaglijk.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha dan is het geen ijs want dat zet uit toch?
    Jij geeft er wel een heel makkelijke draai aan.
    En die paus haha hoe kom je erop maar denk dat je bij joten langs bent geweest...of zit ik er nu naast?
    Jij de sneeuwschuivers aan en de kou trotseren...hier ligt een flink pak maar ook de zon schijnt...wind is erg koud.
    Dus ik blijf binnen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt gelijk en het blijft maar doorgaan...de nieuwe hetze is begonnen de nonnen pffttt
    Maar voor de rest klopt het niet haha zie het geen zwarte worden ja de rook misschien hj
    Je eten zal wel op zijn intussen dus voor smakelijk ben ik te laat dan wens ik je maar een fijne avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tukkie al erop zitten of slaap je nog?
    Nu wij intussen gegeten en de boel opgeruimd en de avond kan beginnen met een heerlijk bakkie en voor de tv...:)
    Kwam me net alweer iets leuks tegen haha...kom je nog wel achter wat dat was hj
    FF geduld...grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel,
    We zijn weer thuis na een bezoekje aan de dierenarts.
    Nu uitgevloerd op de bank met toppie op schoot.
    Catootje is een paar uur in de kliniek gebleven,ach..zo zielig.
    Je leest het wel bij Nellie.
    Nog een fijne avond en voor straks..trusten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ja goed van corry om haar gevoel te volgen...denk dat ze catootje intussen wel door en door kent om de goede beslissingen te nemen. En ja hopelijk gaat nu de goede kant op.
    Jij alweer bijna weg voor je nachtrust...nu hier was ook het plan om het niet al te laat te maken maar ook niet vroeg hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen