zondag 10 maart 2013

ode aan de huisvrouw , op verzoek ff eerder hjhj


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

gedaan met het weekend

maar ik ben nog vrij

en met dit smerige weer ben ik blij

daarom

ik ben graag buiten in de natuur dat weet U wel

en dan blijft er vaak toch werk in huis liggen

ik greep dit weekend aan om er wat orde in te scheppen

ik zag toen ik uit logeren was

wat het allemaal inhield een huisvrouw te zijn

de volgende pps

is een ode aan hen



  photo strijkenpppffftt.jpg


ff op alleen lezen klikken

ik doe er een bij

vol van mooie dieren

zal U zeker plezieren

toch

  photo KareltjeTijger.jpg

ff op alleen lezen klikken


 Photobucket

 Karel

 

15 opmerkingen:

  1. Wat luister jij goed zeg hj
    Jammer hè dat er geen is van de huisman, want die werkt me daar toch een bult weg :)
    En die dieren bijna net zo mooi als mijn filmpje grijnzzzz
    Slaap lekker en volgende keer kleren aan ipv de pyama whahahaha...behalve als je gaat slapen dan haha....Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha dit kan niet...zit ik alweer in de spam?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo'n idee dat je voorkeur uitgaat naar geblokte kleding.Lol
    En ik zie dat je ook goed strijken kunt. Dat is toch wel belangrijk wie wil er nu in gekreukte kleding lopen?

    Geweldig de ode aan de huisvrouw. Heel veel staan er niet bij stil maar het is toch echt een full time job. En ik mag het graag doen! Ik vind het altijd fijn om alles voor mekaar te hebben en mijn gezin weer tevreden is.

    Fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus een ode aan de huisvrouw.. Nou het geldt ook voor de huisman hoor. Ja die moeten tenslotte het zelfde werk doen toch? Het misstaat je niet hoor Karel.. aan de strijktafel. Mooie katten heb je staan.. zal straks even kijken wat er onder zit. Maar nu snel eerst even mijn krabbels afmaken en dan mag ik ook weer beginnen met de maandag morgen klusjes. Jij nog een paar dagen vrij.. jammer dat de lente nog niet is begonnen maar de winter weer is terug gekomen.. Heeft voor jou nu zijn voor en zijn tegen.. He Karel ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    je ppsjes even bekeken,mooi hoor en nog waar ook bij 1
    huisvrouw/man is een zwaar en onderkent beroep
    al wou gosse nooit een weekje ruilen haha
    maar het heeft het voordeel dat je alles kan doen op jou tijd
    bij een baas is dat anders,vastgestelde uren moet je op je helderst zijn
    ja guido kreeg gisteren de caravan bij de koelkast haha
    marten wil van dat ding af,dus guido is de ,,pisang,, haha
    gisteren weer een heerlijke dag gehad
    lekker rustig en genoten van de kids
    zo rond de klok van 1 zijn ze weer naar twijzel vertrokken
    gerwin komt volgende week van zaterdag op zondag slapen
    zie er nu al naar uit
    hier word het steeds witter buiten
    zal zo even de beestjes verwennen en floor weer wat extra stro geven
    karel ik wens je een fijne maandag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel ,
    Wat heb je een prachtige PPS staan van de beesten .
    Heb zitten genieten en wat is de natuur toch mooi .
    Je ode aan de huisvrouw vind ik helemaal geweldig .
    Zelfs mijn eigen man onderschat het .
    Ik heb een lui leventje zeg hij dan maar hij
    vergeet dat alles wel spic en span is hier .
    En ik heb toch echt geen kabouterjes lopen :-)
    Maar Karel wat een baal met strijk heb je daar zeg .
    Vind het wel leuk om je in pyama aan de strijk te zien .
    Maar zo te zien kan je nog wel even door .
    Of heb je de berg al weg gewerkt?
    Wens je in ieder geval een fijne dag .
    Kleed je goed aan want het is ijskoud met die wind .
    Ik begin weer een klein beetje op te knappen .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Nou je bent druk geweest met je strijk! De ene pps weer niet kunnen open ,maar de dieren pps was erg mooi.Fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Dus je baard er weer af.. jij gladjes even je klusjes gedaan en nu snipperen. Hier sneeuwde het vanmorgen maar nu is de zon er volop bij.. Ik ook mijn ding hier weer gedaan en ook al met het eten bezig.. Pan soep op het vuur.. en aardappels om ze straks af te laten koelen en ze vanavond op te bakken met wat roerbak groenten. Heb net mijn stukje brood op dus ben wat aan de late kant maar dacht eerst de boel maar even zover af dan kan ik gaan zitten. Jij hebt nog lekker een paar dagen oor jezelf dus hopelijk kun je er ook nog even uit.. he Karel ik ga verder.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ja hoor,ik heb best kunnen slapen.
    Ik heb maar een nieuw blog want daar werd ik ook niet vrolijk van.
    Humor is de beste afleiding.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha de spammer hier haha
    En dan werkt het op skype ook nog niet zo het moet...dan hier maar een relaas grijnzzzzz
    Een goeiemiddag karel...en wat een hoop reacties te beantwoorden hihi sommige wel 2 keer haha...maar doen we niet we beginnen met een schone lei en draai mijn rondje. Zie dat ik ook weer terug moet naar ons arkje....hj
    Ja het is allemaal wat als er ziektes voorbij komen dan stopt even alles en is bloggen ineens minder belangrijk.
    Jij vermaakt je nog maar wat met je HH en klusjes...ik vermaak me wel even met krabbelen...doei moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja wat dat nu weer is...vandaag nog maar eens testen dan hihi
    Bij mij komt alles er wel te staan en ook mijn eigen typeltjes whahaha...dus ik weet wat ik gezegd heb en jij niet haha
    Nog even kijken in je mailbox aan de rechterkant of het daar wel staat?...och we halen dat wel weer in toch?
    Ga ook eens wat nuttigs doen whahaha...rondje hier zit erop nu de andere sitejes nog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stttt niet iedereen naar andere blogje sturen whahahaha
    Jij maakt het spannend hj
    Ga jij maar een tukkie doen...ben je braaf...
    Mijn rondjezit erop en nu hyves nog even en klaar is ikke pffttt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel,
    Hier zit de dag er ook bijna op.
    Straks de keuken in voor een warme hap.
    Mag ook wel met dit gure weer.
    Jij ook avast smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha nee niks verkeerds, maar wel 10 achter elkaar hj
    Nu de mailbox moest ff wachten want kwam allemaal leuke nieuwe dingen tegen...je zal ze wel ergens tegenkomen.
    Nu nog even blogjes verder maken en als laatste straks de mailbox...pfftttt hoezo druk met niks doen whahahaha
    Fijne tvavond moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja iedereen baalt van de veranderingen en wacht tot het laatste moment...wat ik niet slim vind maar oke.
    Wij waren eerder en geen probs...dus eind goed al goed.
    Denk dat je net op tijd bent geweest bij de zusjes ook.

    Ja mooi hè die baby...komt ook hier ergens op blogger staan maar wacht ik mee denk ik tot de volgende geboren is hihi
    Vond het zo mooi om te zien...ongelooflijk dat ze zoiets zo levensecht kunnen laten zien.
    Ga weer verder...alles lukt nu zo goed...mzl

    BeantwoordenVerwijderen