maandag 18 maart 2013

omaatje lief

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

dag lieverds

1 of andere storing aan Betti gaf mij niet

de mogelijkheid te reageren op Uw lieve reacties

dat is voor WP zoiezi al een ramp

maar gister dus echt serieus

en hardnekkig bij blogger

ach zolang ik bekom een lach

is het mij goed

...

ik breng een ode aan de
omaatjes

en andere ouderejongeren

met een geintje en mooie ppsjes

  photo image001212333.jpg

  photo image002523444.jpg

  photo image003334555.jpg

  photo image004145666.jpg

  photo image005456777.jpg

 


niets Brabants bij maar wel

mooie meezingers

 photo thjimmie27s02.gif

 

 

 


fijne dag


en liefs

 Karel

 


10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. jee helemaal nog geen reacties. Wat een stilte nog. Ben ik hier helemaal niet gewent. Ik heb vanmorgen een zoektocht gehouden naar de codes. ja vandaag is de bucket zelf om gegaan en moet ik er ook aan geloven. Fonnie had me al vertelt dat er dan een heel klein vierkantje in de hoek van het plaatje zat en daar de codes onder zitten. Nou bij mij dus mooi niet... In geen enkele hoek hoor. Heb op elke hoek geklikt maar het enige wat gebeurt is dat het plaatje groter wordt. Baal ik weer lekker van.
    Jij zal ook wel weer balen want er is weer wat sneeuw gevallen. Hier een beetje wit vanmorgen. He karel ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Ik ben bijna 20 min.verder om al de ppsjes te bekijken.
    Ben je uitverkoop aan het houden over ouderdom...hahaha.
    Er zitten hele geinige tussen jammer..ik ben ze al vergeten..hihi.
    Geintje..
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    straks even kijken onder je prachtige plaatjes
    hihi het is bijna waar,de oma moet haar kleinkids al vragen hoe iets werkt op de computer
    ik voel me al een hele held als jes mij wat vraagt en ik het nog weet ook
    ja karel als je wilt mag je de banner veranderen
    rebbel stuurde mij 2 en die met het poesje ertussen vind ik het mooist
    ook jessica vond het prachtig en zou het ook wel eens willen proberen zoiets te maken
    zal ik het nog eens moeten leren zelf de banner te veranderen
    ik zal hier eens aan de slag gaan
    ligt nog zoveel huiswerk te doen
    ook van ed en saskia ligt er nog verstel en naaiwerk te doen
    maar in het weekend alleen maar tijd genomen voor gerwin
    en NEE ik weet nog steeds niet hoe ik dat vroeger thuis deed
    kids,zieke man en het HH,het ging gewoon vanzelf hihi
    nu is de beppe de baas,dus alle tijd voor de kleinkids
    met jes was het ook wennen,door de week de opvoeder en weekends de beppe
    maar dat lukt ook rima hoor,is even wennen
    karel wens je een fijne maandag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Bijna fris en fruitig,hoor.
    Ik kom net bij de jarige buuf vandaan en haar een boeketje gebracht.Geen feessie,ze is inmiddels alweer 82 jaar.
    Nu begint het te regenen,net op tijd binnen.
    Fijne middag verder.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel dus vrij vandaag...
    Even snel een groetje vanuit Breda...we blijven eten dus wordt vanavond laat...
    Zag net de banner bij fon...jammer van de onduidelijke foto's...maja ik moest het doen met wat ik her en der kon vinden...hihi
    Wens je smakelijk en fijne avond...oja je plaatjes even opgeslagen voor een animatie...en klikken had ik op wp al gedaan....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja een ode aan de Oma'tjes Ik ben Oma maar ook weer niet jammer genoeg.Maar de eerste heb ik even bekeken ,haha ja we worden ouder haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo weer thuis...en jij aan de wandel geweest...ja zonnetje was er dus maar genieten. Wij ook veel buiten geweest met Marijn...in de zon was het lekker...met jas aan haha
    Nu nog even een rustige avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je had zelfs tijd om 65+ bowling te doen whahahaha...
    Dan heb je vandaag heel veel tijd over gehad hj
    Net memory's gezien en was weer genoeg tv voor deze dame...
    Ha thee...hadden wij net ook na al de koffie van vandaag daar geen zin meer in.
    We mochten van marijn pas weg als hij ging slapen...dus wat doen wij dan ??? Juist gewoon wachten...haha zijn oogjes vielen bij de tv al dicht...dus naar bed en wij rijden.
    Nu ff schade van vandaag inhalen hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aha dus maar een dagje vrij...en weer op tijd slapen.
    Ja anders wordt het morgen een lange dag als je vroeg wakker bent...ook hier wordt het niet laat want was ook een lange dag...maja kunnen uitrusten tot vrijdag hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slaap je al?
    Ha een echt weekend hj
    Ga nu ook afsluiten...voor een lange nacht enzenz haha
    Blogje ingepland dus kan gerust uitslapen...trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen