woensdag 13 maart 2013




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ja en nu !

weet U

vandaag weer naar het werk

nu heb ik daar geen hekel aan dat voor op gesteld

maar wat neemt het een vrije tijd

zo de meesten wel weten was ik 17 dagen vrij

en dat is weinig hihi

ja sinds 1980 ging ik in deze periode drie weken skieén

ja fanatiek was zelfs zomers op ski enige jaren

en zomers fiets vakantie van drie weken

ja Karel ouwe dwaas dat gaat niet meer

helaas gezondheid van lijf en leden

en sinds kort ook die van de portmetnix

ja ik zeg het maar mocht U mij volgend jaar willen sponseren

in de week van maart 2014

geintje hoor

  photo tekst367.jpg

het is een opzet naar wat
emotioneel gedoe zou ik zeggen

maar ik bedoel natuurlijk gevoel

heb deze periode bewust vrij gevraagd

zo U wel weet was ik in gedachten bij mijn tweede moedertje

kreeg van een lieve vriendin ook mailtjes en smsjes|

en fototjes

ik zag hen zitten daar waar ik graag zat

ff bij komen ben ook geen 20 meer

rechts Corine met wie ik dagelijks contact heb

 

  photo vonelisabeth45.jpg

ff op alleen lezen klikken

U merkt wel het deed mij nog
al wat

gelukkig had ik U

en met name Kobie

waar ik logeerde wat dagen

en Fonnie waar ik U weet wel uit wiens naam

ik froggy weer wat aan de praat kreeg

en dan natuurlijk mijn moatje

velen van U kennen haar als

Rebbeltje alis Rebel

toch !

nu dat is eigenlijk niet waar

zij is een schat en vraag dat maar aan de chat

en dan is er Corry ons katvrouwtje

en nee ze is niet kattig

ze is wel bezorgd nu wat om Cato

laten we met ons allen hopen dat het goed zal komen

ja en dan zijn er nog tig

WPers waarvan er een een hoofdrol heeft in dit blog

U kent haar vast de naam is Greetje

en zo lieve mensen komt er
een eind aan

deze mooie 17 dagen welke ik dit jaar met U kon delen

de tijd die komt , ik wacht het nog ff af

maar ik kan U vertellen

als ik vrij ben en de zon schijnt

ben ik niet hier

U ook niet

toch

?

  photo thjimmie27s02.gif

 


 ik maak
het me gemakkelijk

met een mooi stuk muziek


fijne
dag


en liefs









 Karel

 


15 opmerkingen:

  1. haha een b vergeten want rebels ben ik nooit hj
    Lief blogje karel en al wisten we de reden dacht toch nog even aan wat anders...pfftt
    Ja de vakantie zit erop maar het blijven mooie herrinneringen toch? En weet je al bijna 6 jaar al was het niet gelijk in het begin moatje...maar de klik was er zeer zeker. Af en toe wat strijd maar dat maakt het alleen maar leuker. Eenieder is anders en dat mag ook...zou anders maar saai worden. Jeetje dit wordt een epistel...en dat op je eerste werkdag pffttt
    Als je maar genoeg tijd hebt om het allemaal te lezen grijnzzzzz
    Hopelijk blijft het witte goedje vanaf nu weg en komt er heel veel fietsweer...manen in de wind en leegwaaien maar. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik de ppsjes...die van greetje en Fats domino vind ik het leukste...:)

      Verwijderen
  2. Karel je hebt je flink uitgeleefd. Wat een heerlijk lang log. Blijf het geweldig vinden die lange vriendschappen op het net. Zo moest iedereen met elkaar omgaan. Gewoon vriendschap, gezellig hebben met elkaar, en geen verwijten of ruzie. Dat laatste komt jammer genoeg ook veel voor op het net. Als ik dat merk ben ik weg, wil graag gezellig loggen dat is het allerfijnste. Of niet Karel?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja je vakantie zit er weer op. Is evengoed best snel om gegaan he. Hier 4 dagen vertoefd... weer een stukje oud dorp bekeken... je leek wel een toerist hihihihi. Ik heb gister het boek gekocht.. dolen door de stegen van.. Staat ook een heel stuk in over pake Eise... ga ik zeker lezen en staan heel veel oude foto.s in.. Mooi hoor. Ik ga snel verder want moet ook straks de deur uit en de broodtrommel van Ritza moet nog even klaar.. Ik ga je een hele fijne donderdag wensen.. weer even wennen na zo een vrije tijd maar dat gaat vast lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ja bepaalde datums brengen je terug naar ,,toen,,
    heb ik ook,eerst mijn trouwdag en een dag later jarig
    in augustus overkomt me het weer,daar hoef ik niet voor op de kalender te kijken,het gevoel van gemis,liefde en herrineringen komen spontaan,je kan er niets aan doen
    maar dan is er weer de werkelijkheid,je moet weer aan het werk
    gaan je gedachten ook weer op orde en val je weer in de dingen van alle dag
    het hoort er allemaal bij en wees blij dat je ze nog mee kan maken
    ja een mooi boekje gekregen van zus over de stegen van makkum
    mooie verhalen ook over de pothuissteeg
    zat met marten het boekje even na te kijken en marten is veel jonger,dus weet weinig nog van die straat
    ik weet de huisjes nog en waar pake en beppe woonden
    was nog wel klein toen die afgebroken werden
    later had pake jan er zijn moestuin en daar was ik als kind ook vaak
    pikte wortelen en aardbeien haha
    staan nu alleen nog 3 huisjes,die jij op de foto hebt gezet
    he karel wens je een fijne donderdag toe
    en sterkte weer op schiphol
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo is de datum 13 maart de geboortedag van mijn zoon :-)
    Ik denk dat iedereen iets heeft met datums en allemaal hebben
    we datums waar we wat mee hebben.
    Ik lees dat je maatje Rebbeltje ziek is, ik hoop niet al te ernstig.
    Jij bent ook weer aan het werk en ik ga vanmiddag ook weer aan de bak. Heb er al een par dagen opzitten. Komend weekend ook werken.
    Hopelijk ben jij wel vrij dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Zeker een mooie blogje.
    Jij met een schat aan herinerringen.Voor altijd in je koppie.
    De ppsjes mogen er ook weer zijn.
    Leuk hoor,we kennen elkaar nu ook al wat jaartjes.
    Internetvriendschap bestaat wel,toch!
    Jij weer aan de "normale " routine.Werken eten een slapen..hihi.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Een mooie pps van Jeffy,de andere opent weer niet .Ja leuk hoor de internet vriendschappen.Corry ken ik al heel wat jaartjes ,al vanaf space .Ook jullie heb ik toen al wel een beetje gevolgd zo op Space en nu natuulijk hier.En het is gewoon gezellig met elkaar.Jij weer aan het werk .Je hebt dus bewust wat tijd voor jezelf genomen ,ja herinneringen blijven he! Werk ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja erg hè...je leert een "leuk mens" kennen en binnen de korste keren is ze oma whahahaha...zo hard vliegt de tijd ja...
    Zo jij weer aan de slag en de normale tijden komen weer ...nou ja normaal voor jou dan hihi
    Wens je een fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dacht niet teveel tekst in het nieuwe blogje want karel heeft geen tijd om te lezen...hj
    Heb het filmpje van smoelenboek maar deze kant op gehaald...vind het zo'n mooi filmpje whahahaha...
    De andere die ik eerst had moet maar ff wachten.
    Doe je mak an...als het lukt?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja over wie/welke zal dat nu geweest zijn...
    Liefs van Rebbel whahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha wacht wel op het vervolg hj
    Eten op wij moeten/mogen nog...grappig hoor jij vragen wie is dat dan whahahaha...fijne (werk)avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo vlieg ik naar de 30 :)
    Anoniempie whahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee jij leert iemand kennen en ineens zit je met een oma opgescheept...:)
    haha kwartje valt niet geloof ik...en nee ga niet vliegen stel je voor ik kom jou tegen whahahaha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo je eerste werkdag zit erop en het is alweer als vanouds...
    Proost en nog een klein stukje fijne avond
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen