maandag 4 maart 2013

uit logeren



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 


ik had gistermiddag een heerlijk fietsritje

rond het Eemmeer


ja zondag dat ik kon niet om een vissie in
Spakenburg

en ging erna al voor de palendijk het
land in

daar ook het pontje bij Eemdijk
niet vaart

zo ik ga U voor een paar
dagen verlaten

ben naar

 Makkum


in het mooie

 Friesland



ik kom daar ook wel aan de pc

dus wie weet doe ik nog mee

maar zal toch minder zijn dan anders

nu U doet het er maar mee

hihihi

 

elke dag zal ik aan U denken

  photo rose315ygx4-1.gif

ff op alleen lezen klikken

 

ik wil U voorstellen aan een
Kunstenaar

nooit van gehoord , maar dat is niet zo vreemd

ik ben er niet in thuis

 

  photo Agim-Sulaj.gif

ik wens U een hele fijne paar dagen

in alle rust

hihi


 Photobucket

 Karel

 

9 opmerkingen:

  1. Dat gaat er altijd lekker in Karel, een visje eten kan ik ook niet weerstaan. En geniet jij maar van de dagen in Friesland, je treft het met het weer. Even niet bloggen is ook niet verkeerd, we zien je wel terugkomen.

    Ik wens jou ook een paar hele fijne dagen. Dat moet lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja je nichtje heeft de boel weer voor je klaar staan dus je kan zo je bed in rollen als je moe bent.. Schepje niet vergeten hoor hihihihi. En mocht dat wel het geval zijn.. heb altijd nog wel een lepel voor je... gna gna.
    Jij niet achter de p.c??????? Foutje zeker.. hihihi. Kan niet binnen komen of je zit er al weer.. hihihi. Nee hoor geintje. Maar we maken er gewoon een paar relaxte dagen van. Ik hoor van je wanneer je in Sneek aan komt dan zorg ik dat de koffie klaar is als je komt. He Karel ik wens je een vlotte reis en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    nog aan het poedelen of ben je nog bij je peceetje hihi
    genoeg gelegenheid om bij te blijven op je blog
    zijn 3 pceetjes die je kan gebruiken hihi
    en als ik bij zus kom zit jij altijd bij dat kassie
    maar wens je een flotte reis en zie je vast vandaag nog
    ach ja woon ook maar 10 huizen eerder haha
    karel een fijne maandag en zie je laters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Jij onderweg.. ik zo ook even om broodjes en zo. Eddie komt je ophalen.. Mocht je een trein later komen dan hoor ik dat van je dan kan ik Eddie ook even een belletje doen maar ga er van uit dat je op tijd bent. Wij horen en zien elkaar.. Ik ben naar de suup..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    nou..de eerste lentedag en geen wolkje aan de lucht.
    Prachtig!Het zal wel lekker zijn in makkum,je kunt ver kijken met dit weertype.
    Veel te zien en te lezen op je blog.
    Maar die van de kunsternaar is heel bijzonder,geestig en mooi.
    Fijne logeerdaagjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow de ppsjes zijn prachtig en zo anders...
    Ja deze kan je idd wel een kunstenaar noemen en mag best wat aandacht krijgen. Prachtige platen zijn het...
    En ja je zat in de spam...gek hè.
    Nu de toeristische linken doen we een andere keer wel...vandaag even bijwerken en de laatste restjes van de logeerders wegwerken.
    Vanavond een feestje...dus merk niet eens dat je er niet bent whahaha...fijne daagjes bij de zusjes...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig hè onwillige nichtjes hihi
    Ja skype moet om up to date te blijven en messenger verdwijnt helemaal dus ze moeten wel...duurt niet lang meer want was ergens eind maart geloof ik.
    Ha kan je gelijk mijn berichtje lezen...als je dat nog niet gezien had grijnzzz
    Dus ze sturen jou bij de pc weg...ja school gaat voor whahaha...
    Smakelijk voor strakkies en fijne avond...ik ga aan de rooie met taart/vla...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel.. Ik ben niet onwillig .. heb alleen gezegt niet aan mijn bucket te komen hihihihi. Ja ik vind steeds die veranderingen maar niets. Moet je steeds weer opnieuw dingen aan leren en dat terwijl alles goed is.. Wat een gedonder.. Ja Karel je moet niet steeds af zitten leiden want nu zat ik Rebbel wat te vertellen terwijl ik bij jou op het blog zit.. Kan ik weer opnieuw.. Hihihihi. He karel een rustige avond wens ik je.. gna gna.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de valreep met de jas al aan...
    Zie geen offline maar wie weet heeft het ff nodig om aan te komen.
    We gaan het feestgedruis in. Trusten en morgen alweer een fijne dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen