zondag 24 maart 2013

wie het weet mag het zeggen


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


zo luitjes ik had een fijn en rustig weekend

ik hoop U ook

de komende dagen ben ik al om 09:15 uur de  deur uit

dat zal weer wat minder online zijn

maar in gedachten ben ik bij U hoor

hihihi

  photo image001-10.jpg


ff op alleen lezen klikken


een pracht pps die ik mooi vond passen

bij het plaatje

...

nu een ander praatje

 

Vanaf nu toepassen bij u thuis:
gebruik elke dag een CITROEN



Het enige wat je nodig hebt.........is een bevroren citroen

 

  photo image003-5.jpg 
 photo image002-7.jpg



en dit zijn de geweldige voordelen:



Veel koks in restaurants en eetgelegenheden gebruiken of consumeren

 de gehele citroen waarbij niets verloren gaat.



Plaats de gewassen citroen in de vriezer en als die bevroren

 is rasp dan de gehele citroen (zonder te schillen) en strooi het over het
eten.



De lijst waarvoor je het kunt gebruiken is eindeloos:

o.a. salades, ijs, soepen, cereals, macaroni, spaghetti saus, rijst, sushi,
visgerechten.



Voordelen van citroen: smaakverbetering van de gerechten

 de schil van de citroen bevat 5 tot 10 maal meer vitaminen dan het sap!



Citroen verwijdert giftige stoffen in het lichaam, maakt kankercellen kapot

 het is 10.000 keer sterker dan chemotherapie.



Het meest interessante is de werking op cystes en tumoren.



Waarom weten we dit niet?



Het maken van de synthetische versie van dit product genereert

 voor de laboratoria een enorme winst.



De citroen is een bewezen remedie tegen alle soorten kanker

 het werkt als een anti microspectrum tegen bacteriële infecties

 effectief tegen parasieten en wormen, reguleert de bloeddruk als die te
hoog is en is een antidepressivum

 en werkt tegen stres en neurologische aandoeningen.



De bron van deze informatie is fascinerend

 het komt van een van de grootste producenten van geneesmiddelen in de
wereld.



Na meer dan 20 laboratorium tests sinds 1970

 laten de extracten zien dat ze de kwaadaardige cellen van 12 kankers
vernietigen

 inclusief de kwaadaardige cellen van de darm, borst, prostaat, longen en
pancreas.



De samenstelling van deze vrucht laat zien dat deze 10.000 x beter is

 dan het product Adriamycin, een geneesmiddel dat gewoonlijk
chemotherapeutisch

 in de wereld wordt gebruikt om de groei van kankercellen te stagneren.



En wat nog meer verbazingwekkend is

 deze soort van therapie met citroenextract vernietigt alleen kwaadaardige
kankercellen

 en heeft geen invloed op gezonde cellen.



Dus..... was deze citroen goed, vries ze in en rasp ze.



Je lichaam zal je er dankbaar voor zijn!!!



CITROEN MET SCHIL.... KEI GEZOND!



Ik ben razend benieuwd naar de reactie van mensen

 die hier meer over weten???


 

 


fijne dag


en liefs

 Karel

 


17 opmerkingen:

  1. Je hebt weer goed je best gedaan...de eerste een mooie en die bo ken ik van hyves hj
    De 2e haha ochèrm krijg ze van der ma de harde werkelijkheid...grijnzzzz
    En ja die citroenen oftewel de schil...ja een mooie versiering met smaak...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Ook hier een rustig weekend .Weer een mooie pps.Voor nu welterusten en werk ze morgen!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Charles, thank you so much for the tips on the lemon. Have a great week! You have a very nice blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De informatie over de citroen vind ik enorm fascinerend. Heel goed dat je hier aandacht aan besteed.

    Ik gebruik heel weinig citroen, of het moet in de afwasmiddel zitten, hahaha. Lol

    Fijne dag vandaag Karel. Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    ja ik wist dat de citroen effect had op ontstekingen
    gosse kreeg veel gerechten met citroen erin,alleen zonder de schil
    maar zal het citroentje weer in ere herstellen hoor
    voor mensen die willen afvallen is de citroen ook een goed middel
    het zuur breekt de vetten af
    ik ben zo ie zo al een liefhebber van natuurproducten als je ziek bent al die chemie in je lichaam is echt niet goed
    en voor ieder middel is ook een natuurlijke te vinden
    ooit had ik een,, burn out,, en dokter schreef me pillen voor,vroeg ik of er niet iets natuurlijks voor te vinden was
    ja hoor aan de valeriaanthee,duurt wat langer,maar heeft de zelfde helende werking
    als ik nu rode wijn luste,zou ik een pilletje minder hoeven slikken
    maar dat rode goedje lust ik echt niet
    dus karel bedankt dat je de citroen weer even in het zonnetje zet
    ga je nu een fijne maandag wensen
    oke jij vroeg weer aan het werk,maar ja ik ook hihi
    lieve groet van je malle nicht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Onze heit zou wel zeggen... wat moet die rommel over mijn eten.. hihihi. ja die vond het altijd zonde als mensen citroen over de vis deden.. smaak je totaal geen vis meer zei hij dan.. Moest hier gelijk aan denken toen ik je blog las. Maar dat het gezond is daar twijfel ik niet aan al ben ik ook niet zo van dat zure.. Kijk Milli gebruikt veel meer van dit soort dingen in het eten.. de Grieken eten wat dat betreft erg gezond. Jij straks ook maar even bij de suup langs voor een net citroenen Karel.. brr..
    Jou weekend zit er weer op en moet ook weer al vroeg op pad lees ik. Ook ik zal zo de dag gaan beginnen en wens je een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Citroen eet ik elke dag Sarelke ! Misscjhien ben ik een Zure Piet ! Maar het zijn lekkere dingen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    je bent inmiddels al op je werk en ik moet nog. heb middag/avonddienst. Ik had ook een rustig weekend want die kou was me even te bar om erin te wandelen hihi...

    Zeer interessant deze info over d citroen. ik gebruik wel het sap maar nooit de schil. Misschien toch maar eens veranderen.

    Groetjes, Helma

    En even antwoord op je reactie:

    Hoi Karel,
    ik heb deze jukebox gelijk op mijn bureaublad gezet. Heerlijk om te luisteren :-))) Die lente mag van mij nu wel komen hoor want ik heb afgelopen zaterdag nog ijspegels gefotografeerd. Nu zijn we echt aan de zon toe. Gisteren ben ik niet buiten geweest maar vanmiddag heb ik weer middag/avonddienst. Net als jij ga ik het dan ook weer ff koud krijgen hihi..... De ijspegels zet ik morgen op het blog.
    Werkse voor vandaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Jij inmiddels al weer helemaal doorgeblazen door de wind las ik.. Ja je kan je maar goed kleden met dit weer.. Maar las net dat er een hittegolf aan zit te komen.. hihihi.. ik lach me suf hoor. Nou we zien het wel als het zo ver is. Heeft men weer wat te klagen .. of het wat kouder kan gna gna. Ik heb inmiddels tussen het krabbelen door even een stukje brood naar binnen gewerkt en nu neem ik zo even rust. heb mijn klusjes geklaart dus het mag. he werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Jijbent fruitig vandaag,abrikozen aan aan dood takje..hahaha..zeker teveel citroensap gekregen.
    Hier gebruiken we ook redelijk veel citroen vooral neil als het het vlees marineerd.
    Maar zo drinken of verdund,nee..te zuur.
    Ik vind de geur zo lekker.
    Nog een fijne werkmiddag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die citroen maakt wat los...er was een tijd dat er in ieder afwasmiddel of poetsmiddel citroen zat....en ja om dat nu te drinken deed me teveel aan de afwas denken hihi
    Ha karel jij al volop aan de slag en ik uitgeslapen en heeft me goed gedaan...ja zo'n kort nachtje hakt er bij mij wel in...maar is weer voorbij. Ga zo meteen bezig met de eerste maand fotoboekje van mathijs...voor de volgende er weer is whahahahaha
    Ja dat is een leuk werkje en wil dat af hebben.
    Daarna komt het andere freubelen weer hihi...
    En HH tja dat doen we tussen de bedrijven door whahahaha
    Gelukkig heb ik een goed hulpje...of was het andersom grijnzzzz
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Irritant is dat ,je krabbelt wat en ..floep ..weg krabbel.
    De tweede keer krabbelen is een stuk minder leuk.
    Maar betti werkt niet mee..hihi..Karel is van goede wil.
    Nog een fijne avond en smakelijk voor straks.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha was je aan het mopperen ???
    Nu hier ook want had mijn fotoboekje voor de helft klaar vraagt ie opslaan pfftt
    Ikke nee ben nog bezig
    Dom dom want nu alles voor niks gedaan...vanavond maar weer verder.
    Maar nu eerst de keuken in...klaar maken wat we gaan eten hihi
    Dus jij de hap al op...en straks boemelen...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja zeker hebben we het eten op en de vaat aan kant..
    Zelfs de bestelling van fotoboekje is de deur uit.
    Ja had al proef gedraaid dus was snel klaar nu...dus was toch niet helemaal voor niks geweest. Boemel ze...alhoewel bijne thuis bedenk ik me nu...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus jij een fijn rustig avondje...en om 5 uur beginnen was dat eerst dan?
    Ja dat is wel erg vroeg lijkt wel nachtdienst whahaha
    Tuurlijk is het gelukt alleen jammer dat je het niet op de pc kan opslaan om het ook hier te gebruiken...maar goed het is klaar en kan ik mooi voor de pc gaan freubelen. Heb nog een site staan die ik uit wil proberen...dus straks maar ff beginnetje maken.
    Nu terug naar de tv...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu je maakt ie met software van de winkel en stuur de bestelling door...en je kan er verder niks mee...jammer want is leuk met achtergrondfoto's en dan een mooie collage maken van kleinere op de blz. Zal best op internet ook ergens kunnen maar omslaan van de blz is dan wat moeilijker. Och freubel wel wat anders voor de blogjes hihi
    Genoeg mogelijkheden...maar dat een andere keer weer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kan gewoon in mijn bucket hj
    Wat heb je gedaan?
    Och komt wel weer toch?
    Slaap lekker moatje

    BeantwoordenVerwijderen