vrijdag 8 maart 2013

zo ik ben er weer wel ff mak an hoor HJHJ

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 

zo beste luitjes

ik ben weer thuis maar nog wel vakantie hoor

had een paar heerlijke dagen in Makkum

ja en dan nu weer eens zien of ik wat bij kom

in de mailbox pppfffttt

zo nu wat gein maken --- toch

  photo 156913_10151262138887225_152132334_n12_zps7102bf7a.png

ik zal vandaag wassen en zo wat van dat HH

maar ook de pps link site wat bij werken

en ik wil wat meer van crome weten

een ieder die hier echt mee werkt

kan haar/zijn ervaringen in reacties plaatsen

zoals er zijn die zaken die bij IE zijn ingebakken

en zo het schijnt bij crome te moeten worden gedownload

als waren het apps voor je mobiel

toch

?

weet U waar ik ook zo van
genoot

ik moet zeggen weet U van wie

van Domino ja wat een lieverd is dat

soms zo eigenwijs als ikzelf

maar zo is het beessie nu eenmaal

  photo P1080254-1.jpg

 

hi folks

I was away for a few days

my mailbox is spilling over

I will try to get back to you all

if I do not make it

please move on like the days do

 


 Photobucket

 Karel

 

12 opmerkingen:

  1. Dat is toevallig Karel. Ik heb nu een log met politiecitaten en met het zoeken naar een afbeelding kwam ik bovenstaande afbeelding ook tegen. Wel grappig maar ik denk moet die toch maar niet plaatsen,hihihi.

    Ik heb geen chrome. Wel gehad maar het stoorde mij teveel. In ieder geval ik vond het geen verbetering.

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij weer in je eigen bed wakker worden vanmorgen.. Het slaapt toch altijd het allerlekkerst in je eigen bed. Maar fijn dat je het nar de zin hebt gehad.. ik ook hoor al was ik gewoon aan het doen wat ik anders ook doe... Maar zo gaat dat hier.. mijn huishoudinkje draait wel gewoon door met veel in en uit loop. Vandaag vrijdag.. jij aan de slag in huis .ik ook en voor het weekend de boel weer even op orde brengen. Vanavond moet ik rijden vanwege het volleybal en eten we tussen de middag de warme hap.. He ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.
    Wat heb je weer een slaperige foto van Domino geplaatst. hihihi. Ja het is een lekker kereltje hihihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Jij weer in alle rust je malbox nakijken.
    Zeker stil na die paar dagen vol levendigheid.
    Haha..geen kater Kareltje maar net zo'n ondeugd.Leuke kat is domino.Mooi ppsje eronder verstopt en die bovenste blijft echt leuk.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff..weer vergeten.
    Ik heb geen ervaringmet chrome.
    Teveel dingen die niet zo goed zijn,heb ik van horen zeggen,hoor.
    Wel nog steeds probs met mijn afbeeldingen.Nu kan ik er niet meer bij als ik een plaatje wil up of downloaden.
    Wat dat nu weer is.Heel vervelend want nu kan ik niet freubelen om een foto op te halen uit mijn mapjes op de pc.
    doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    dus weer uit je eigen nestje gestapt vanmorgen
    wat heb je mooie platen onder domino
    ja een boefje is het he?? en zo stoer ook
    een echt mannetje hoor
    froggy draait weer als een zonnetje,dus lekker snel allemaal
    nu het echte zonnetje nog,dan ben ik helemaal blij
    maar straks eerst mijn HH even doen,dan neem ik vrij
    op de fiets makkum in om de laatsten even voor het collekteren krijgen
    kunnen maandag de bussen de deur uit en na een week weer ingeleverd worden
    karel wens je een fijne vrijdag toe
    lieve groet van froggy en mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die bovenste blijft lachen...die uitspraken hadden van mij kunnen zijn hihi
    Je ziet het ik ben er wel maar ook weer niet...iedere keer even, langer hou ik niet vol. Gisteravond je bovenste ppsje nog gezien maar het was op en geen fut meer om nog een reactie te zetten.
    Zu op Domino geklikt en ja daar zitten lieve plaatjes onder jammer dat die adrie niet van andere muziek houd grijnzzzzz
    En is het te overzien in je mailbox...ik ben selectief geweest en niet alles gestuurd whahahaha....s6 ermee en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ik ben zeker niet fit, maar doodziek nu ook weer niet hoor...
    Maar de bank is nu wel een heel fijn plekje hihi
    En nee een wandeling zit er hier vandaag niet in...eerst maar weer eens zien wat binnen te krijgen en binnen houden.
    Wandel ze en die mailbox komt vanzelf weer leeg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Jij aan de wandel,het is bijzonder lekker weer.
    Ja..mijn pctje doet vreemd en dat bevalt me helemaal niet.
    Neil heeft ook al gekeken maar kon het euven niet kunnen vinden.
    Nog een fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat denk je een droog crackertje met thee...en tot nu toe gaat het goed...dus duimen maar.
    Duik weer de bank op...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij maakt het spannend...nu ben je besmet ook nog haha
    Geen rooie maar een beige en heerlijk een uurtje geslapen.
    Maar met al dat lekker maak je me nu niet blij...heb zelfs een bief laten schieten...voor een droge cracker whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer slapen...
    Ja een biefstuk had ik gehaald voor gister...en ja dat lukte dus niet en manneke heeft het vandaag lekker met brood naar binnen gewerkt...weg lekker stukje vlees. Zou toch niet goed zijn nu maar ik hou er een te goed whahaha...Ga de bank op gtst...mzl
    Oja zieken mag je niet plagen pfftt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo een laatste reactie voor het slapen gaan...die goeie tijden zijn er wel maar wisselen elkaar af :)
    Een jaar lang niet gevolgd maar toch weer gaan kijken. Na 2 afleveringen ben je weer bij hihi
    Verstand op nul en gewoon kijken...dagelijks grijnzzzz
    Wens je een goede nachtrust...en tot morgen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen