donderdag 25 april 2013

4711

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo luitjes na een lange nacht

had ik een rustige dag

al ik echt deed was de was

werkte mijn zomerrooster in de pc en agenda

wat ander papier werk

anders niet veel meer

het stoffen en zuigen bleef erbij

om boodschapjes ging ik ook niet

nee ik hield echt mijn gemak

de neus is wat opgedroogd

het hoesten minder raspend en piepend

bijna geen slijm komt er meer uit

maar ik voel mijn voorhoofd nog hoor

ik hoop op weer zo een goede nacht

en dan zie ik morgen wel weer

maak geen plannen

had ik het laatst over

emotie

heb ik voor U

in vloeibare vorm

  photo poser_close-up.jpg

ik ruik liever haar en haar
blommen

hihi



fijne dag


en liefs

 Karel


8 opmerkingen:

  1. Dat is nu ook toevallig Karel je schrijft ik ruik liever haar en haar blommen. Staan nu net citaten over parfum in mijn blog.

    Geniet van het mooie weer dan krijg je je vitaminen binnen en voel je je binnenkort weer de man!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    nou ik ben geen luchtjes mens,word er eerder benauwd van
    ruik liever aan de mooie bloemen,alleen bij sommigen blijf ik weg
    er loopt je wel eens iemand voorbij en die ruik ik dan een uur later nog bah bah bah
    ik ga achter de geraniums zitten haha
    gisteren kwamen ze voor de vollybalver. geraniums verkopen
    vind het niet de mooiste planten,maar steun zo wel de sport van ritza
    en over lekker ruiken gesproken,vind ze nog stinken ook
    dus zal eens zien of ik ze vandaag in de plantebakken kan zetten
    was vanmorgen eerst wat nattig buiten
    gisteren weer als een rode mol de voortuin in
    het begint al aardig weer op mijn tuin te lijken
    ook de vijver moet nog algenvrij,maar dan kan ik geen schilders om me heen hebben
    dan ben ik de hele plaats nodig aan ruimte
    dus vandaag ben ik van plan om te potten en te planten
    karel wens je een fijne donderdag toe
    lieve groetjes van mok
    o,ja gefeliciteerd met je oudste broer
    niet vergeten hoor haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Wat ruikt het lekker op he blog,naar 4711.Echt een ouderwets geurtje.Ik vraag me af of het nog bestaat.
    Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat.Iedergezal geen grote terugval.
    Leuk ppsje.Zelf ben ik ook geen vooorstander van geurtjes.
    Ik ben er zelfs allergies voor.Misselijk,mijn tong begint te zwellen,heel akelig allemaal.
    Je broer jarig? Gefeliciteerd.
    mak an en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel...als wij een blogbijeenkomst zouden houden hoef je niet bang te zijn voor hele wolken stank whahahaha
    Maar of dat er ooit van komt blijft de vraag...dus nog een mak an dag zit er niet in en je gaat beginnen met vanalles en nog wat.
    Niet vergeten ook een beetje te genieten he want je weekend is zo weer voorbij en dan moet je weer...mzl en fijne dag...
    Jij komt oude reacties tegen ??? Zat je spambox vol?
    Broertje jarig hihi gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je moet wel bij de les blijven hè whahaha
    Ja kan zomaar een reactie over het hoofd zien...maar goed gelezen dus is toch nog goed gekomen grijnzzzz
    En nu vlucht je voor de mailbox vol zit...hahaha, moet die dan eerst leeg zijn voor je weg kan?
    Hoe dan ook ik wens je een fijne wandeling...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Nog lekker aan de wandel geweest.
    Ik heb een rondje Cuyp gedaan en een heerlijk haringkie gegeten.
    Het rook er heerlijk..hahaha.Niet echt hoor,met dit enigszins klamme weer.
    Weinig zon te zien,hoe is het in het Gooi?
    Zeker goed dat je kriebels krijgt om naar buiten te gaan,misschien rol je er door heen.Even een waarschuwing van je lijf.
    Fijne middag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aha het visafval stinkt en niet de vis of kraam hj
    jij aan de kokkerel en verheugd je al op het lekkers je gaat maken. Nu wij hebben gewinkeld en manlief kan weer voor de dag komen...laat het mooie weer maar blijven haha...nee nog ff voor mezelf weg, want wil toch ook wel wat nieuws.
    Maar dat volgende week...eerst ffkesdit weekend door komen pfftt
    vrijdag opppassen en zaterdag viert marijn zijn verjaardag en zondag schoonzus...dus tot maandag druk genoeg. Maar wel leuke dingen dus we vermaken ons wel. Jij lekker gewandeld...was wel warm hè...met winkelen in ieder geval wel...
    Wens je smakelijk en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marijn is 1 Mei jarig...maar viert het zaterdag, omdat er zoveel overal te doen is met deze dagen. En hij wordt 4 jaar haha, gaat al snel genoeg hoor. Maar goed wel naar school na de meivakantie...en hij lijkt nu al zo groot pfftttt
    Ja ik ben ook bij en google is een vergaarbak van weetjes haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen