dinsdag 30 april 2013

een bosje blommen voor U



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo beste mensen ik was bij de
dokter

en ja er zat enorm ruis in de longen maar geen longontsteking

een andere wijze van het gebruik seretide

en ff de vinger aan de pols houden is nu het motto

zij belt mij woensdag middag en wil dan weten hoe het gaat

zelf moet ik ff in de gaten houden of er geen koorts bij komt

al in al ben ik tevreden

wordt vervolgd

nu ben ik weg naar het werk

voor  een bosje blommen

  photo 14784.jpg

de volgende plaatjes hebben geen pps

vreten die muizen toch maar op

.....

  photo Untitled36.jpg

De pastoor had erg veel last
van muizen in de kerk.

Die beesten renden zelfs tijdens de mis door het Godshuis.

De pastoor strooide gif, zette klemmen en liet een paar katten los,

maar niets hielp.

 Overal liepen er wel weer muizen.



Op een zondag, voor hij met de preek begon

 riep hij de hulp in van de beminde gelovigen.

Wie van hen had een oplossing voor de vreselijke muizenplaag?




 photo PastoorBentla.jpg




Een oudere vrouw stond op en zei:

“Meneer pastoor, U moet die muizen dopen”.

“Dopen mijn dochter? Helpt dat dan?”

“Jawel meneer pastoor, ik heb 11 kinderen, allemaal gedoopt

 en er komt er geen een meer in de kerk”.

  photo Untitled14.jpg

 

fijne dag


en liefs

 Karel


16 opmerkingen:

  1. Haha dat wordt een makkie vanacht grijnzzz
    Bij de eerste klik stond deze er nog niet maar klokslag half 1 en ja hoor daar zijn ze dan whahaha...lieve beestjes liever dan de hond...
    Doet het zeer gna gna...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha kijk jij je eigen klikkers niet voor je ze plaatst...
    Een waakhond nog wel...volgende keer zoet naar huis toe gaan en de blommekes laten staan hj
    Trusten...o nee werk ze grijnzzzz
    Doei moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha leuke mop en oh zo waar. De kerken stromen leeg. Kerken zijn te lang aan de macht geweest, gelukkig is dat een stuk minder geworden.

    Wat ontzettend triest Karel wat je schreef over je collega Jan. Soms gebeurt het dat je niet de kans krijgt om afscheid te nemen. Zoiets blijft je altijd bij. Vergeten doe je zoiets niet.

    Bijzonder dat je toch naar je werk gaat, houd je jezelf goed in de gaten? Het werk blijft er langer dan ons.

    Beterschap Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel.. en hoe wil meneer pastoor de muizen gaan vangen dan om ze daarna te kunnen dopen? Hihihihi.
    Dus ondanks dat je niet fit bent toch best goede berichten gehad. In ieder geval geen longontsteking.. Nu maar hopen dat de medicatie zijn werk goed doet en je woensdag door kan geven dat het beter gaat. Jij vandaag gewoon naar je werk .. nog dagdienst of zit je al in de nacht dienst? Nou de koninklijke hoogheden zijn er allemaal al dus daar heb je vandaag geen last van .. hihihi. Ik zal zo eerst eens in de kleren en rustig aan de dag gaan beginnen. Straks voor het andere kastje.. dat begrijp je. Ik wens je een hele fijne kroningsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij zal wel niet voor de t.v zitten maar op bed liggen neem ik aan, of had je geen nachtdienst, volgens mij wel. We hebben een koning hoor dus we moeten even omschakelen. Mooi plaatje op het balkon op de Dam. Het is er allemaal vrij rustig en hoop ook dat het zo blijft in de hoofdstad. Ik ga vanmiddag half 2 weer zitten, dan de kroning.. Nu eerst nog even de bedden en de was dan ben ik verder vrij. he we horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    had erge problemen met mijn toetsenbord,maar inmiddels opgelost
    gewoon even schoonmaken en opnieuw opstarten
    geen doen om elk woord weer te verbeteren,ben bijna een 3 kwartier bezig geweest om mijn blog te maken
    intussen wel de overdracht gemist,maar ze herhalen veel hihi
    zo even gekeken naar de balkoncene
    hier ook druk aan de was,marten trakteerde op een tas vol haha
    maar hoeft niet mee,dus kan het rustig aan doen
    karel jij aan het werk,je zou vrij moeten hebben toch???
    blij dat je toch goede berichten hebt vanwege de luchtwegen
    maar beter zijn zou helemaal goed zijn
    wens je een fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Ja zoiets is nooit fijn om te horen en meemaken...geeft maar gedoe toch? Maar goed er zal wel een oplossing zijn en jij nu fijn in je bedje...aha op de achtergrond hoor ik o donna haha
    Die komt steeds meer voorbij...dus zijn er meer die dat mooi vinden hihi...groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor je bent gezellig hihi en meer aanwezig dan de rest grijnzzzz...
    Ja zou fijn zijn als het netjes verloopt allemaal, want is toch een begin van een nieuw tijdperk. haha met een schuin oog...ja ik zit ook niet voor de tv...duurt me allemaal veel te lang en wordt vast nog tot in den treure herhaald ook nog...dus ik doe het wel met de herhalingen. Denk dat co is varen met Jan...en goed geslapen? En zo weer whahaha wat een dagindeling...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grapjas als ik niet voorde tv ga zitten dan ook geen bootjes zoeken op het ij grijnzzzz
    Mijn blogje op stekkie staat er maar mooi te zijn voor niemand pfftttt...slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha dat zal niet mee vallen...we zitten in de kou brrrr....
    Verwarming heeft kuren...maar goed ga een vast zoeken en dan zal het wel te doen zijn. Morgen komen ze kijken...maar tot die tijd ff bibberen hj
    Nu jij zo meteen de drukte in...of merk je dat in de trein niet.
    Boemel ze en hopelijk verloopt het soepeler dan vanmorgen. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Terwijl ik het vorige aan het typelen was voel ik het warmer worden...en ja hoor de verwarming brand spontaan weer haha...en hoe dat kan ???? Maar goed zo meteen snel douchen voor het weer over is haha...heerlijk warm grijnzzzz
    Aha en je was op mijn stekkie...heemaal remi alleen hè....pffttt
    Morgen weer ander feestje hoor...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja al hebben we het feestje al gehad Marijn is toch morgen jarig...
    Dus jij ontloopt de drukte en reist er omheen...ja volgens mij moet je nu niet in de binnenstad zijn...alhoewel het ziet er gezellig uit allemaal. Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus toch nog genieten van de oranjefeestgangers haha
    Was net op wp wat mankeert die wolfgang?
    Hoe dan ook hij bemoeit zich net wat teveel met anderen das duidelijk...pfftttt
    Werk ze hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En jij mag ze een zetje geven ???
    Haha toch nog meegenieten...ben maar vriendelijk je weet maar nooit whahaha...nu zal eens kijken maar vond de tekst die ik las nogal behoorlijk grrrbrrrrbah
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha feestje al gehad en morgen op Daan passen das ook een feestje...Vreemde verwarming de hele avond gebrand hihi...
    Maar goed morgen komt de monteur en zien we wel wat het was.
    Al meerdere keren resetten moeten doen dus nu maar na laten kijken. Denk dat co in de gracht ligt haha...nog niet vernomen vandaag. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey hier nog geen nieuw blogje ???
    Nee voor zover ik weet ging ze varen met Jan...maar goed morgen zien we der vast wel weer...en ikke wie weet als Daan slaapt hj
    Volgende blogje op stekkie maar een dagje uitgesteld whahahaha
    Ander snappen ze er niks meer van...moet lachen om je ouwe dwaas...zelfkennis. Maar fijn dat je je in ieder geval beter voelt. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen