maandag 15 april 2013

ff kijken ff lachen :)




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

vrije weekend heerlijk door
gekomen

ik hoop U ook

ik fietste gister weer eens
een aardig stukje

rijd U ff mee

  photo rondjeEemmeer-1.jpg

ik hoop dat een ieder het kan
openen

...

had ik nog een aardig mopje
in de mail

leest U ff mee



MIJN BUURVROUW ... 

  photo mime-attachment1111.gif

misschien onbeleefd maar wil toch vragen of U ff op haar borstjes klikt

Ze is vrijgezel en woont rechtover
mij.

Ik zie haar kamer vanaf mijn bureau...

Ik zie haar elke dag thuiskomen van haar werk.

Gisteren zag ik haar de straat oversteken en bij mij aanbellen.

 Ik opende de deur en ze zei:

Ik kom je bezoeken omdat dat ik met de kriebels in mijn bloed zit

 ik zou de bloemetjes eens willen buitenzetten

 me eens lazarus drinken en dan de hele nacht de liefde bedrijven.

Heb jij plannen voor deze avond?

Ik antwoordde onmiddellijk dat ik vrij was!!

Toen antwoordde ze : Bedankt, zou jij dan eens op mijn hond willen letten?





'T IS OM TE HUILEN MET DE PET OP!!!!

 

fijne dag


en liefs

 Karel

12 opmerkingen:

  1. Gossie....whahahaha alweer pech...heb jij weer !!!

    Leuke freubel heb je gemaakt...maar de lach krijg je toch voor je huilen met de pet op grijnzzzz

    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er vanuit dat je gisteren genoten hebt op de fiets. Wat was het toch een geweldig weer. Ik zag heel wat benen vooruit trappen, en ook de motorrijders waren in groot aantal aanwezig. Ook wij hebben de kriebels, lentekriebels uiteraard. De buurvrouw had andere kriebels maar het bleek een misverstand. Het klonk zo mooi, het hart begon sneller te slaan. En boink ... uiteindelijk komt het erop neer dat je de avond mag doorbrengen met een hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij gister toch nog op de fiets een flink rondje gereden.. Ja het weer was niet helemaal zoals voorspelt en we moesten echt op de zon wachten.. Lijkt het vanmorgen mooier. En vanacht nog de hond van de buuf uitgelaten? hihihihihi.. geintje. Ik had vanacht andere drukte.. na een heerlijke zondag was het wat een sneue afsluiter maar dat lees je wel op mijn blog. We hebben gister middag een gezellige zit gehad en de middag was zo maar om. Nu zo de maandag even gaan beginen en ik wens je dan ook een zonnige dag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woehahahahaha ! sarelke toch , wat zou jij met zo'n buurvrouw uitspoken ! Hahahaha !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    als ik niet beter wist zou ik zeggen,,tast toch toe,,
    maar ja als jij bij je overbuurvrouw wil loeren,zal je een kijker moeten gebruiken
    en zo zit jij niet in elkaar haha
    jou kennende zou je er ook zo op afstappen

    ja ik heb een heel fijn weekend gehad
    lekker tussen mijn familie,kan niet beter
    en ja gewin pakt je helemaal in hoor met zijn lachend gezicht

    hier gaan ze voegen,ze zetten alles al klaar
    treffen mooi weer,zou graag mijn was buiten hangen
    maar dat moet maar weer in het trapsgat hangen
    ik hoef alleen de bedden nog,ben ik klaar met HH
    voordeel dat je vroeg van bed komt
    karel ga je een fijne maandag wensen
    lieve groet van deze vroege vogel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge Karel.
    Het is weer lachen op je blog.Ik heb op de boezem van de buurvrouw geklikt..hahaha..ik verklap niks.
    Mooie foto's en ik was er niet..hihi.Jammer hoor.
    Toch de hele dag visite en van fietsen kwam niks meer.
    Ik vond het wel jammer maar er komen meer dagen.
    Fijne ochtend.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel...
    Hoe kom je erbij dat ik je freubel niks vind...vind je fietstoch heel goed uitgebeeld en leuke teksten erbij...heb je toch even verkeerd begrepen dan want op fb had ik die al gezien...
    Dus droog je tranen maar weer whahahaha en geniet je dag...
    Wij naar Marijn en Robin en niet naar Daan dat was gisteren grijnzzz...ben niet bij te houden hè...fijne dag
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Ik kan niet mee fietsen helaas ,kan het weer niet openen.Ik fiets zo de regen maar eens in ,ja tis niet anders
    Goetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij vanochtend al een ontmoeting tijdens je wandeling?
    Was vast de overbuuf dan hihi
    Nu ben ik foetsie...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Wat is het heerlijk weer.
    Echt groeizaam-weer,alles springt nu open.
    Een mooie groene was over de struiken.
    Jij ruzie met een luie kist..hihi.
    Nog een fijne werkmiddag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Hier ook de maaltijd achter de rug.
    We hadden nog een stuk rollade over van gisteren.
    En nu op een broodje als warm vlees.Neil met pindasuaus en ik zonder.Het was lekker.
    neil was zo moe,hij ligt al in bed..hihi..hij wordt ook een dagje ouder.Maar hij was ook pas om 18 uur 30 thuis en dat vanaf 6 uur.
    Nog een fijne avond.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha niks smakelijks van mij maar had een goede reden haha
    Ja 10 uur pas thuis en stick met foto's dus kan me hartje weer ophalen. Ja zo druk geweest dus snap best dat jij ff niet weet wie bij wie hoort. Wij vergissen ons soms ook in de namen...maar goed 4 jongens en 1 meisje dan krijg je al snel verwarring.
    En Daan ligt zo makkelijk in de mond die heeft straks altijd alles gedaan ochèrm...
    nu jij weer druk en je moet nog klikken ook hahahha...en niet eens thuis wij wel. Was gezellig en mijn broer was ook mee...die is namelijk de peetoom van dochter...en kon vrij nemen dus in een auto dan maar. En marijn is gek op hem...dus ook dat is leuk.
    Groetjes en fijne rest van de avond hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen