vrijdag 5 april 2013

geniet een fijn weekend




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo wat een rust gister

de dames hadden het druk

laat me raden , druk met de voorjaars schoonmaak

hihi

het is weekend

ik werk

U

?

ik heb hier een ppsx

met mooie spreuken of levens gedachten

als U dit weekend fijn aan de wandel bent

in de zon en om U heen kijkt

denk eens aan deze gedachten

  photo 6ac6512a.gif

ff op alleen lezen klikken

mooie zitten er bij hé

nee dit deerntje denkt daar nog niet aan

die geniet het mooie weer

ik hoop U ook

en al slaap gekregen van het
fijne weer

ja niet meer gewend hé

weet U wat ga naar bed en probeer alle posities uit

  photo slaapkamerjpgh380jpg568.jpg

nu dat viel nog best mee

zo lig ik komende week overdag weer

te slapen in elke positie die goed is

 

ik wil U ook eens mee nemen
naar Afrika

maar dan in zwart wit




 photo nick-brandt521.jpg

vooruit ik gooi er nog een
muziekje tegen aan

 photo thjimmie27s02.gif

 

fijn weekend


en liefs

 Karel


23 opmerkingen:

  1. Zo weer een hele reeks mooie ook nog eens haha
    Je snapt het al ik ga voor de bedstandjes :)
    Al is de spreukenpps van greetje mooi om te lezen en de zw/w foto's mooi om te kijken...
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik van die generatie die niet meer zo in de voorjaarsschoonmaak gelooft maar inderdaad gisterochtend de hele tijd bezig geweest met schoon maken. Ik woon in een boerderij en daar is altijd wel wat te doen. En als er niets te doen valt dan weten de kinderen er wel een rommeltje van te maken. Lol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Wat heb je weer mooie ppsjes geplaatst.
    De uitsparaken kloppen als een bus en de bedstandjes,omop te vreten,zo lief.
    Prachtige zwart wit foto's.Het is weer genieten bij je.
    Geen grote schoonmaak gisteren maar blijven hangen bij de buuf.Het was gezellig en zomaar was de dag voorbij.
    Vanmiddag ben ik weer pleite,een feessie.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha..nee..Loesje was helemaal niet blij.
    Ze veranderd in een monster met 10 scherpe nagels en een bekkie vol venijnnige tandjes.Een ramp op pootje is ze soms.
    Lekker,een vissie halen maar nu moet ik er niet aan denken op de vroege morgen.Straks gebakken eitjes en neil met bonen en bacon.
    Tegenwoordig bakt ie ook nog tomaatjes er bij..hahaha..veels te veelvoor mij.Een eitje is genoeg.
    Smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ja ik heb weer heerlijk geslapen en ook wat langer. Jij er al weer vroeg bij maar goed jij hebt ook weer andere verplichtingen. Nee was gister niet aan de voorjaars schoonmaak hoor.. erger nog .. heb weinig gedaan in het hh. Ben hoofdzaak onderweg geweest gister morgen en ja als je dan thuis komt is de zin in hh weg. Vandaag nog maar even het een en ander recht gaan trekken. Maar eerst even mijn tweede bakkie naar binnen werken en dan de dag maar beginnen. het zal voor jou vandaag ook wat aangenamer zijn op de trekker wat het weer betreft.. He Karel ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    jij je slaaptijden weer aanpassen en ik zou wel eens een paar uurtjes meer willen maken
    maar vroeg uit de veren heeft ook zijn voordeel
    kan ik in de morgen mijn HH doen en in de middag van de zon genieten
    nu hangt de eerste was al aan de lijn en de handdoeken zijn onderweg
    zal zo eerst het huis even door met stoffer en blik hihi
    wie weet vanmiddag even in de tuin opruimen
    denk dat nu de bladeren en rommeltjes er wel uit kunnen
    de grond zal wel te hard nog zijn om om te woelen,ik zie wel
    he karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha vroege vogel...je spande de kroon vandaag hihi
    Jeetje je lag er pas in man...pffttt
    Nu het weekend komen we ook wel door zonder blogje krabbelen we gewoon onder het oude hihi...maakt mij niet uit whahaha
    Maar goed altijd wel leuk om eens wat nieuws te lezen of te kijken...en was jij al wezen kijken bij de freubels ???
    Nu toch tijd zat haha...ja vroeg opstaan betekend ook wat meer tijd en was te zien want je was zelfs al op me stekkie...
    groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel
    Ja dat was te merken hihi
    Maar goed je bent er om werk te verzetten...toch?
    Nu hier is het eten op en opgeruimd ook al...
    Heerlijk rustig was het overal dus lekker zitten freubelen.
    Ja nu hou ik voorlopig echt op grijnzzzzz
    Wens je een fijne avond en nog ff mag je alweer aan de boemel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor positief benaderen en nee was niet buiten hihi
    Ja ze heeft het onder aan haar blog staan...dat ze moet gaan kiezen dus gezien ja haha
    Jij maakt het spannend...en ik blijf maar freubelen...zal wat worden als ik morgen weer nieuwe foto krijg van Robin grijnzzzz
    Boemel ze...en dan......slapen hj

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha voorjaars schoonmaak wat is dat?? nee daar doe ik niet aan.ppsx ,nou ja dat weet je kan ik niet openen .Maar wat is de tweede mooi ,soms vergeten we denk ik hoe mooi zwart wit foto's zijn
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja ik ook maar zo jammer dat de foto van Gerwin zo onduidelijk was...en ja daar kan ik niks aan veranderen. Daarom ga ik voor de 2e hihi...ook al kijkt ze streng...
    Och er komen vast wel weer eens foto's...
    Ja je moet een grote keuze hebben wil je een mooi geheel kunnen maken. Ben jij nog niet toe aan een nieuwe hj...ben nu toch bezig whahahaha....trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oke ZZZ moet te doen zijn grijnzzzz
    Ze zijn weer bezig hoor met aanpassen pfftttt
    Maar goed ga toch zo slapen...morgen genieten van de kleine mannekes...sweet dreams en verrekijker mee morgen anders loop je hem mis grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Strand moet met een S hihi
    Zei ik toch dat ze volop bezig zijn...denk bij google want het is naadje pet...ga douchen...en slapen
    Mzl ZZS grijnzzz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja wel grappig kon horen dat je op mijn site was...met die goeie muziek hihi
      Kon net zelfs geen reactie plaatsen grrrrr
      Och morgen vast weer beter...sweet dreams

      Verwijderen
  14. haha ik hoorde toch duidelijk door je typelen heen de muziek en mijn blog stond hier niet open hihi
    Problem solved...jij slaap en ik moet even wachten tot de haren droog zijn...fohnen geen zin in...slaap je al?
    Mogge dan....doei

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De boerderij waarin wij wonen (bouwjaar 1900) was vroeger in het bezit van mijn schoonouders die boer waren. Later werd het verkocht en werd het gebruikt als woonboerderij. Mijn schoonvader deed dan alleen nog wat in handel met de paarden. Mijn man startte met een loonbedrijf toen hij twintig was.

    Inmiddels woon ik er en groeien onze kinderen er op en het is een woonboerderij gebleven en tevens heeft mijn man een eigen bedrijf aan huis. De loodsen en al de ruimte die er nog is uit de tijd dat hij een loonbedrijf had verhuren we aan mensen. Zo kan het toch nog uit.

    Fijne dag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goedemorgen karel
    ik al aan mijn 2de bakkie vanmorgen ..lekker
    heb net je pps jes geopend en even genoten van de mooie plaatjes
    baby en beestje doen het bij mij altijd goed
    muziek is me nog te vroeg,dus komt ook nog wel vandaag
    gisteren mijn benedenverdieping weer spik en span,maar ja alles aan d kant en wat veranderen
    gaat veel tijd in zitten
    dus vandaag even stoffen en zuigen boven en ik kan er weer een poosje tegen
    wel even genoten van het zonnetje hoor,hoop ik vandaag ook te kunnen doen
    en als de wind wat zachter word kun je zelfs even gaan zitten genieten
    maar doe het vandaag wel ,,mak an,, hoor
    karel wens je een hele fijne en zonnige zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer vroeg onder je dekbed vandaan zie ik. Ja ik ook maar heb toch een uurtje langer gelegen en nu in alle rust even wakker worden. Jij straks weer naar je werk en ik zie wel wat de dag komt brengen.. Heb geen plannen voor vandaag en er ligt veel aan het weer. is het straks mooi dan heeft kans dat we een slag om gaan op het strand maar zoals ik al zeg.. we zien het wel. Ritza ligt nog lekker en laat haar ook mooi uitslapen. Die heeft straks nog een restje huiswerk wat af moet dus dat eerst en dan zien we wel verder. ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha die Karel. Jij al weer onderweg naar je werk neem ik aan.. Ritza en ik net een zeer laat ontbijt gehad. Vanmiddag even op naar Bolsward. Ritza heeft van school soms gym in de sporthal van Bolsward.. aan het andere eind van de stad dan waar de school staat.. Nu weten wij niet waar die sporthal staat dus gaan we even kijken hoe ze morgen moet gaan fietsen.. Kan ze gelijk door het eerste uur les daar. Het is zo,n 900 meter vanaf het bus station dus lopen we het even.. we hebben de fietsroute even erbij gehaalt via route planner.. Wat een gedoe.. Maar goed. Lees net even je rooster onderop.. zie dat je vanuit de nachtsdienst gelijk smorgens door moet.. klopt toch niet helemaal neem ik aan.. Of zie ik het verkeerd. He ik ga verder, werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge Karel,
    Het kan nog net.
    Jij weer aan het werk.Je hebt er mooi weer bij.
    Het was een tof feessie en we hebben buiten gezeten in de luwte met terrasverwarming.Het was heel goed te doen.
    Straks aan de wandel,zo heerlijk nu buiten.
    Fijne werkdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha karel al wakker hihi
    Zo even een snelle krabbel en wegwezen...via de jongste want we moeten vanalles meenemen. Dus wat eerder dan gepland weg...
    Zie jullie vanavond wel weer...
    Tja er komen steeds mee ppsjes met die dropbox...handig dat ik die nu heb. En het werkt goed dus....maar wat jammer als ze zeggen dat ze het niet kunnen openen. Maar goed je kan niet alles hebben whahaha...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha wat denk je dat het buffelen is op bezoek bij dochter met kleintje en marijn...is hard werken voor oma want er zijn nog zoveel dingen niet klaar...vandaag heeft opa de gordijnen op de babykamer op gehangen en ik heb de doos met gb-kaartjes mee naar huis want ook dat was er niet van gekomen...dus gaan wij morgen met z'n 2tjes aan de slag met schrijven, liggen ze morgen met de laatste lichting in de brievenbus...kan maar klaar zijn en ik vind het al veel te laat hihi...maar goed waren niet eerder klaar.
    Ze was heel blij met de freubel die ik gemaakt had...die kan zo gebruikt worden....Ja dinsdag afscheid van marijn op de kinderopvang en dan begint na de meivakantie zijn kleutertijd hihi...Boemel ze en dan een heerlijke rustige avond. Morgen geen vrij dus als je in de avond moet beginnen aan je nachtdienst pffttt
    Maar goed een paar uurtjes moet te doen zijn ff aan de wandel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo de drukke oma haha...nu er zijn een boel dingen die besproken zijn vandaag...foto sturen van opa en oma samen...ja die moest er komen en de freubel...komen allemaal bij de kinderopvang te hangen hihi...maar goed, wat ik beloofd had te doen is klaar. Foto's op de pc van de eerste 2 dagen hihi 253...de keuze is reuze whahahaha
    En ook zo leuk samen met de neefjes. Mathijs was klein maar nu niet meer whahaha
    Als je die 2 nu naast elkaar ziet is mathijs ineens groot...maar moet ze nog even uitzoeken.
    Verder hou ik het voor vandaag voor gezien...genoeg gedaan voor een rustdag hihi...hou ik die wel na de kaarten schrijven morgen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen