vrijdag 26 april 2013

geniet het weekend


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo U een welverdiend weekend

ja toch

!

de mijne voorbij met helaas wat benauwdheid

ach het is niet anders

en nog steeds plaagt het mij

ik sluit dan ook zo af en ga hopelijk een lange nacht slapen

ik draag al het slijm op aan de slijmerds

die overal oorlog maken

een pracht creatie

die laat zien dat het samen het beste gaat

  photo samen.jpg

ff op alleen lezen klikken

zo nu ff een geintje

hihi

uit de serie zeg maar van rooie oortjes



  photo 68585_3054159370163_1033587120_n.jpg

blijf jezelf ik heb het vaak
anderen gezegd

zeg het nu tegen mezelf

  photo 00th053zi95_zps9a55496d.gif

ff op alleen lezen klikken

fijn weekend


en liefs

 Karel


21 opmerkingen:

  1. Een mooie van Greetje maar de onderste is ook heel mooi...en ja de snelle leerling snap ik ook whahahaha...grappig
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wishing you a good w/e as well, Mr. K ... you are the best :) Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een mooie powerpoints heeft ze gemaakt. Zeer indrukwekkend met mooie muziek op de achtergrond. Ik swingde wat mee, kijkend naar de inspirerende tekst van hoe wij meer met elkaar moeten delen. Maar als je zo om je heen kijkt in de maatschappij hebben velen nog nooit van dat woord gehoord. Hebben, hebben, hebben en een ander kan barsten. Maar gelukkig zijn er wel genoeg mensen die het woord wel kennen en daar moet je je dan ook op richten.

    Dat is belangrijk Karel laat je omringen met positieve mensen.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ik blijf helemaal mezelf hoor.. zou niet weten wat ik van een ander zou moeten willen.. hihihi. Kom later vandaag even langs om te kijken wat je allemaal hebt verstopt al is het plaatje met tekst met de nonnen al weer een sterke.. Nu zo eerst even de dag beginnen en Ritza roepen, ja die moet er op tijd af, gaat straks spulletjes verkopen op de jaarmarkt.. Tenminste dat is de bedoeling... anders zit ze er voor niets. De laatste keer heeft ze voor een euro of 50 verkocht en dat zou mooi zijn als ze dat weer zou halen.. samen met een vriendin gaat ze zitten. He karel ik ga verder, wens je een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    hier de waslijnen alweer vol
    blijft het mooi weer kan alles vandaag ook weer droog
    even hier en daar wat HH werk gedaan en dan nu even tijd voor een krabbel
    kijk later wel even onder je plaatjes
    kobie doet net een belletje,kids zitten op hun plekkie
    gaan wij om half elf even de markt over
    nadien brood halen en weer naar huis ,fietsje mee
    fietsen stallen we nog steeds bij ons ouderlijk huis
    kan ulke er mooi op passen haha
    karel ik ga je een fijne zaterdag wensen
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel...ja is verstandig om er even naar toe te gaan...al is het maar om er sneller vanaf te komen. Haha paramolletjes ipv patatten haha ook lekker grijnzzzz
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit Fon op mijn stekkie hihi
    Wordt het daar ook nog gezellig whahahaha
    Ga je een fijne zaterdag wensen en ik ga feesten...samen met al de kleinkids...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat vast lukken met al de kleinkids bij elkaar...
    Werk ze en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Hahaha..ik was er al maar voordat ik bleef plakken op de stoel heb ik de pc afgesloten.Vanmiddag naar een feestje en ik moest nog boodschappen doen en de douche schrobben.
    Pracht ppsjes weer en zeker de laatste.
    Hahaha..en rode oortjes is echt leuk.Lekker fietsen..hihi.
    Fijne dag,zonnetje schijnt.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    De eerste werkt weer niet ,de tweede was een leuk haha .ja de laatste is weer erg mooi.Ik doe alles nog ff rustig aan.Ik hoop dat die benauwdheid snel minder zal worden ,dat is zo een akelig iets .Beterschap!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha op een kinderfeest heb je geen speeltuin nodig en met de nichtjes van marijn van de andere kant vermaakt hij zich prima en heeft anders niks nodig...en o wat hebben we geboft met het weertje... Niet buiten zitten maar de kids konden in en uit rennen en dat was fijn. Vanavond nog even heel lief met Daan gespeeld en toen was het feest echt afgelopen. Een geluk hij mag woensdag nog een keer hihi
    Boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daan ook want wij komen die woensdag oppassen maar het was Marijn die is woensdag pas echt jarig...1 mei
    Maar komt vast nog een blogje hahahaha
    En goed gegaan vandaag of toch nog last?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha grapjas...maar tot nu toe werkte het met link ook niet...nu dus wel. En ik vroeg haha nee hoor was bijna middaguur en morgen vast ook weer. Gelukkig morgen later weg...naar een oude van dagenfeessie haha wat een verschil met vandaag...zelfs de Opa's en Oma's zijn 15 jaar jonger dan de gemiddelde leeftijd morgen hj...maar goed ook leuk en hun kinderen zijn dan weer van kobies leeftijd dus toch nog aanspraak voor deze jonge dame whahaha...
    Zo genoeg nu en ook slapen....trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. En hoe gaat het vandaag met jou? Knap je al weer wat op... Hier slaat de verkoudheid ook toe maar ja met het op en neer weer wil dat ook wel. Ritza was er gister ook niet helemaal fit onder hoor.. Jij vandaag nog aan het werk en dan morgen een vrije dag zag ik. Kun je weer even bijkomen. Wij zijn vandaag naar Leeuwarden. Daar met Sas afgespoken en gaan we kijken om wat nieuws voor Gerwin en ik hoop dat Ritza slaagt voor een zomerjackie.. Zal zo nog even een was draaien dan kan dat nog naar buiten en is het vanavond droog..Het zijn een beetje vreemde dagen zo maar goed na dinsdag gaan we wel weer gewoon doen.. He ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. goedemorgen karel
    zo alles hier zover aan kant
    nog even de tas inpakken en ik ben klaar
    bij jou zit alles gelukkig los,dus weg snuiten en kuchelen maar
    ja die grieperigheid is nog steeds actief,dus oppassen duswij in de kinderkleertjes vandaag,ook voor ritza kijken om een zomerjasje
    voor gerwin is het voor ons moeilijk om zo wat te kopen
    jochie groeit als kool en we weten de maat niet goed
    ook verschillen sas haar smaak wat met de onze
    kan ze nu zeggen leuk of minder leuk
    gerwin kan alle kleuren aan,daar zal het niet aan liggen
    vanavond mag ik bij hun oppassen,kan je mij geen groter plezier doen
    ben dus wel even een paar dagen foetsie op mijn blog
    karel ga je een fijne zondag en maandag wensen
    lieve groetjes van mij


    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Karel,
    Wat was het koud vannacht toen we naar huis gingen,brrrr..de wind ging dwars door mijn hempie.
    Maar een gezellig feessie,zo gezellig dat neil nog ligt te knorren.
    Bij jou komt de boel los.,ik dacht dat het al zo was dus nog steeds last van je luchtwegen.
    Hahaha..Amsterdammers zijn altijd braaf als het om een feest gaat.
    De stad kleurt langzaam maar zeker oranje.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel
    Nee geen winkelen dat komt van de week nog...
    Schoonzus jarig en ja daar horen we bij te zijn hihi
    Maar als voor jou de nachdiensten beginnen gaan wij een rustige week tegemoet. Ook wel eens lekker...niks moet enz...maar goed met 3 dochters weet je het nooit hoe die gaat verlopen whahaha
    Nu je vraag...als jij denkt dat het moet dan doe je het toch...goedbedoelde adviezen krijg je toch of je wil of niet haha...zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar...heb je ook kunnen lezen bij corry haha...anders maar eigenlijk dezelfde strekking haha...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor mij hoef het niet uit te leggen.
    Mijn vader had ook longenemfyseem.Op laats kan hij alleen nog ademen met hulp van luchtflessen.
    Zover komt het met jou niet,hoor.
    Je weet ..hij heeft ook nog heel lang in Zonnestraal gelegen.
    Hij heeft wel gerookt maar de laatste 25 jaar van zijn leven niet meer.Heel soms nam een trekje van mijn sigaret en dan moest hij verschrikkelen hoesten wat de opzet was,had ie het gevoel wat lucht te krijgen.
    Sterkte en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha ben er wel hoor...maar was even met wat anders bezig hihi, mag jij raden wat. Nu om half negen waren we weer thuis. Het is net als met jou...je moet de reistijd ervan af halen hihi, lijkt het miinder lang. Nu van half 4 tot half 8 valt best mee voor een feestje toch? Nu jij op voor een stukje avond en slapen al zeg je al trusten hj...Nu zie eerst maar eens thuis te komen...dan zien we wel weer whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij was vanmorgen ook al vroeg op het feestje voor een andere doelgroep grijnzzzz...ja de freubeloma kan weer aan de slag.
    Leuke foto's weer gekregen, maar wacht nog even op die van Robin...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O je hebt nog geen afspraak gemaakt...hopelijk kan je wel dezelfde dag...want ja ook daar hebben ze wachttijden hihi
    En doet het mooie weer je goed of juist nog meer last ???
    Mal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha nee ik lees het morgen wel ergens...en ik voel me bijna verplicht om te catannen...oke dan hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen