donderdag 4 april 2013

geniet ondanks wat dan ook


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ha die lieve bezoekers van
dit blog

ja het weer is mooi

en ik ben vrij dat ik ben veel weg

de hort op zeg maar

vandaag een 60+ dag

  photo P1150070.jpg

ff op alleen lezen klikken



als ik dit typel weet ik nog niet wat ik ga doen

maar ik ben besmet met

wandel virus

en verken ik mijn tuintje weer eens

tot in alle hoeken

komt omdat ik vind dat het te fris is voor

een wat langere fietsrit

nu dacht ik zo , als ik nu erg lang wandel

vandaag komt vast het warmere weer er aan

dus laat U mij maar gaan

dank U

en ja ik denk aan U

voor als U ouder wordt

:)

en spelen kunt U lezen

als genieten van een wandeling

toch

?

 photo wijs43.gif


 

fijne dag


en liefs

 Karel









oja ff dit voor hen die deze niet kunnen openen

lees dit eens door


http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-vista/change-which-programs-windows-uses-by-default

en geef aan dat U pps - ppt - ppsx

wil openen met of

microsoft  powerpoint wat zit in microsoft  office

of met microsoft powerpointviewer









suc6


22 opmerkingen:

  1. Ha gelukkig kan ik gewoon alles openen, zou er een sik van krijgen als dat niet lukte hihi
    Zijn weer mooie en ik heb vandaag weer veel kunnen spelen en knuffelen.
    En 8 1/2 pond is een flinke baby hoor hihi
    vandaag ook eentje van bijna 6 pond gezien en dat is toch wel klein hihi...slaap lekker en hopelijk morgen weer een fijne dag...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grrrr het lukt je altijd om de eerste te zijn whahaha

      Verwijderen
  2. Hoi Karel
    Je zit er riant bij op dat bankje.Ik heb geen idee of het mooi weer gaat worden vast wel!! Als ik bij de ppsjes de naam greetje zie weet ik dat ik niet kan openen .Wel de instelling gedaan maar nope.Ik ga later de link nog even lezen ,nu willen mijn oogjes toe .Trusten
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das niet zo moeilijk om deze tijd hihihahahoho
    Nu hier duurt het ook niet lang meer en stttt niet alles verklappen grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ,je bent er in elk geval niet door gezakt dus het lijkt heel wat .Nu ben ik echt weg Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karel je zit er zeer relaxed bij, jij weet wel te genieten. En zo hoort het ook!

    Tjonge, jonge ik dacht toch werkelijk gisteren dat je een tuintje hebt. Ik dacht Karel is naast het wandelen en fietsen ook een echte tuinman. Maar je bedoelt een ander tuintje. Ja die is te groot om te onderhouden. Hahaha, maar wel fijn om in te wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge Karel,
    Heeerlijk druk hier..hahaha..de radio staat aan,de poezen spelen krijgertje.Niks stil.
    Mooie ppsjes weer,ik voel me meteen 100 jaar.
    Gelukkig kan ik ze wel openen.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Jij aan het huishouden of al aan de wandel? Ik net thuis. Bij Marten geweest, bij zus even een bakkie gedaan en gelijk even door naar de suup. Ook even voor zus mee genomen want die is niet helemaal fit en heeft werkmannen om de deur. Dus wat later hier maar goed dat geeft niet ben er nu toch. Mooie bloemen heb je verstopt. Krijg je echt een zomers gevoel van maar ja daar moeten we echt nog even op wachten.. eerst de lente maar.. het is koud en de zon laat het vandaag ook afweten. Maar goed ik blijf nu verder binnen, ga zo nog even het een en ander recht trekken hier en vanmiddag lekker vrij houden. Jij vandaag nog de hele dag vrij en morgen zal het wel weer de omgekeerde wereld worden want dan ga je toch de nachtdienst weer in? He Karel geniet van je vrije dag, een fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Hier inmiddels ook de boel recht getrokken.Poezel slapen weer.
    Ga jij aan de wandel?
    Maar een plakstoel is ook zo lekker..hihi.
    Ik ga naar de suup en verder zie ik wel.
    Geniet van je vrije dag en rustig aan.Morgen mag je weer..hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Jij zal wel al aan de wandel zijn...hier schiet het niet op de telefoon blijft maar rammelen...en dan natuurlijk zelf nog de nodige telefoontjes doen hihi
    Maar dochter en kleine man zijn opgehaald door de papa en marijn...wat een feest hihi
    Ben benieuwd hoe het vandaag verloopt...strakkies maar even bellen hihi...wandel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha de telefoon bij mannetje op tafel gelegd,, dus ffkes rust haha
    Nee hoor is leuk en toch waar ik nu over wil vertellen...whahaha heeeeel veeeeel.
    Marijn is al ee grote jongen en snapt veel...hij snapt nu ook dat Robin er vanaf nu bij hoort en niet alleen maar komt logeren hihi
    Nu hij had gister weer een uitspraak...begint te vertellen over pannekoeken eten met uit eten gaan. Daar is die dol op...
    Nu zegt als wij uit eten gaan dan moet Robin naar woelewippie (kinderopvang)...ik denk huhhhh hoe komt ie daar nu op dus vraag uitleg. Nu die was simpel...daar hebben ze babyeten en in het restaurant niet hihi
    Dus een kortere wandeling...ja die wind blijft koud...kokkerel ze beter dan op de plakstoel zitten hahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Ik was er ook even op uit maar niks aan buiten.
    De lente komt ..maar wanneer.Ach..het komt zoals het komt,toch!
    Maar goed weer om te kokkerellen.
    Ga ik ook straks doen maar weet nog niet wat.
    Fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat is die blauwe wolk waar kobie het over heeft en bij een meisje is het de roze wolk...maar Robin heeft een gaaf roze/rood babyhuisje en dat voelt zo lekker aan en ruikt ook nog eens lekker whahahaha...ja voorlopig zit ik er weer vol van...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel even bij komen op het bankje .
    Leuke foto !
    En ook een mooie PPS met wijze tekst :-)
    Zitten genieten .
    Jouw laatste vrije dagje vandaag en morgen weer aan
    de arbeid .
    Wens je nog een fijne dag verder en werk ze morgen .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die donkere laat je maar overwaaien en die witte schaapjes kan je tellen als de slaap niet komt hihi
    Jeetje moet ook alweer bijna de keuken in whahaha de tijd vliegt!
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee hoor deze weer uit de kast gehaald...had ik weg gehaald omdat er een telefoontje kwam Robin is geboren. En die 2 reacties stonden er toen al hihi ja zeg dat wel vroege vogels, maar dat was ik gisteren voor de verandering ook een keer whahahaha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha jij hebt je prakkie alweer op ik moet het nog klaar gaan maken.
    Ja hoop zeker op een rustige avond en wel op de bank hj
    Ha om 7 uur lijkt wel nachtdienst grijnzzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo ook hier weer alles aan kant en begint de rustige avond hj
    Duik zo de bank op en of ik er nog vanaf kom ???
    Och vast wel hou ik nooit zo lang vol...
    Zo maar even gtst kijken en dan zien we wel.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We hebben een stevige bank die wel tegen een stootje kan hihi
    Jij al bezig voor je blogje van morgen...nu bij mij staan er nog tot half april whahahaha...dus kan ff rustig aan doen en kronkels gewoon ff bijhouden de rest gaat vanzelf...
    Zo de bank krijgt vrij af en ik aan de slag...ja met wat ??? Ha gewoon leuke dingen doen op de pc...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aha je bent me alvast aan het voorbereiden op de grote stilte :)
    Och overleven we ook wel weer...en betti is er ook nog whahaha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee niet ??? Laat ik dat nu toch denken...
    Ha je was op mijn stekkie, jammer dat het geen 1 april meer is kon ik je zeggen dat blogje stond ook al op wp hj
    En ja tuurlijk mag jij ff rust...kwam online en weg is die weer...nou ja je leest het nog wel een keer toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen