maandag 22 april 2013

ik zie een sterretje , ja de Gein blijft mij gelukkig bij



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

en nu ! na zoveel woorden

van en over emotie

iets over een sterretje

ja U leest het goed

sterretje

U weet wel

toch

?

 photo image008.jpg



en hoe kom je nu opeens op zo een idee Karel

nou beste mensen ik lees wel een reacties

(altijd dus )

en las over een sterretje en ik wilde er het fijne van weten

dan weet ik voor mezelf ik heb mij aan blogduty gedaan

en onderzocht wat men bedoelde

toch ?

 photo sterretjes.png

ff op alleen lezen klikken

 

zo nog een dag dan ff vrij

morgen bel ik eerst een schone zus

die is de 15de deze maand ook verjaard

en ik ben zo druk met mezelf dat ik haar vergeet

ik heb natuurlijk een mazzel

zij is als ik bij het ontwaken elke dag jarig

toch Ria



fijne dag


en liefs

 Karel


17 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt je huiswerk goed gedaan hihi
    Die tomaat whahahaha...ja je hebt allerlei sterretjes hè...

    En ja dat brandende lampje, mijn zus heeft ooit (net 18) met de auto aan de kant gestaan. Ze hadden gezegd gaat er een lampje branden dan auto aan de kant en garage bellen grijnzzzz
    Wel vervelend als je net van nachtdienst naar huis toe gaat grijnzzzz
    Slaap lekker en nog 1 dag te gaan...trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mijn naam staat een sterretje en co maakt er een geintje van...gedicht in reactie en plaatje op me hyves...pak haar wel terug...ooit haha

    En dat lampje was van de lichten...had ze niet eerder gezien en met de waarschuwing dus auto aan de kant hj
    Niks aan de hand dus...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh wat een lekkere sappige tomaat om je tanden erin te zetten ... hehe.

    Sterretjes. Gek ik moet nu aan Frans Bauer denken met zijn lied;
    Als sterren aan de hemel staan ... lalala ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goodmeurning Sarelke ! Een pittig tomaatje dus ! Lange dagen van 9.30 tot 18.00 niet ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Je hebt zeker verschillende sterretje.
    En ik Nellie maar plagen maar niet met opzet,hoor.
    Je hebt het weer goed gemaakt met je mooie ppsjes.
    Fijne dag.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus je ziet vandaag sterretjes.. Hihihihi, moet er even om lachen hoor want als wij een auto zien staan van Carglass dan zeggen Fon en ik altijd .. o we kunnen ons sterretje dicht laten plakken.. hihihi. Gewoon lekker gein. Was jij Ria haar verjaardag vergeten? Karel toch... Heb je je kalender weer niet goed gezet hihihi. Hier zijn de mannen al weer druk achter huis en straks voor beneden en de deur.. Dan schiet het mooi op hoor. Ik was al weer vroeg en ga zo even aan de strijk en de keuken in. Ik wens je een hele fijne dinsdag en op naar morgen want dan heb je weekend toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    kom niet bij mij aan bed staan om te zingen
    ben bang dat jij je dood zal schrikken
    mijn trommelvliezen naar de maan,geeft zo'n rommel haha
    ojee ria haar verjaardag vergeten,ja we hebben je er ook niet even aan herrinnert
    jij een vrije dag,ik ook,ik ga snipperen
    komt het zonnetje er nog bij dan duik ik de voortuin even in
    verder lekker alles op mijn gemakkie
    karel geniet van deze dinsdag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tht tomatoe pic is down right gross, Karel, and so much not like you ... what is going on? ... otherwise ... sending you greetings as usual ... but only if you'll be good from now on ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha een tik op de vingers van de zusjes haha...je hebt nog wel een kalender gekregen ook haha
    Och je schoonzus zal het je wel vergeven en de zusjes maken gein haha...sterretjes dicht laten plakken. :)
    Nu denkt co dat ze kwetsend was...helemaal NOT dus.
    Zo hier net een telefoontje we krijgen morgen bezoek van Mathijs, Vera en de mams. Wie weet komen dan Daan en de mams ook wel...want die heeft haar vrije dag. En ja met het mooie weertje zal het genieten zijn...Net als jij van je vrije weekend...maja das morgen pas haha...werk ze! Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig was ik niet kwetsend,het kan gebeuren ,toch.
    Zonder dat je er zelf erg in hebt.
    Straks komt jarige zoon met aanhang eten.
    Zaterdag viert hij het in het groot.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Wat een mooie ppsjes weer.Vooral de eerste is erg mooi en zeker met de muziek erbij.Dus jij een vrije dag ,geniet ervan
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ze gunnen je allemaal vrije dagen....dat zal het zijn.
    Jeetje een aanrijding...tuurlijk kan dat met de trekkertjes ook gebeuren. Je staat er alleen niet zo bij stil...maar zoals je zegt geen letsel de rest wordt wel weer gemaakt met al die sleutelaars daar hihi...
    Ja denk dat het ook voor jou een leuke link is...en je mag 2 x klikken nog wel :)
    Wat een feest whahaha...werk ze en de zon is zich aan het opwarmen voor morgen...want is nergens te bekennen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk en daar heb je dan weer geen kalender voor nodig...helpen wij je wel aan herrinneren hj
    Jou weekend...Ojee drukke dagen op komst...haha zo druk als jij zelf wil hoor...maar dat het mooi weer wordt staat vast...
    Smakelijk en fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yep Mathijs en Vera met de mams en gelijk een hele dag...dikke kans dat ook Daan en de mams dan langs komen...die is namelijk ook vrij en het is mooi wandelweer. Om 6 uur etentje met broers en zussen dus mijn dag is gevuld hj...en leuker nog met allemaal gezellige dingen :)
    Boemel ze als je weg mag haha...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Karel
    Ik zou zeggen mak an en beterschap!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is geen combinatie hoor wat je daar zegt...medicijn met bier daar moet je wel ziek van worden...toch?
    Duik jij maar op tijd je mandje in en ff de vinger leggen op wat er nu precies aan de hand is...en zeker mak an doen. Je lijf protesteert dus luisteren. Maar voor nu nog even een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoezo eigenwijs ???
    Nu jij zal het wel beter weten wat goed voor je is dan ikke hihi
    Slaap lekker en hopelijk morgen met wat meer lucht je bedje uitrollen...en mak an hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen