dinsdag 16 april 2013

in mijn ogen , wat doet goed aan het gemoed --- natuur



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

GEMOED

ja luitjes een goed gemoed

doet goed

toch

en zoals j.l zondag een stukje fietsen mij deugt doet

ondanks de wind

en je kan dan onderstaande foto maken

vergeet je de moeie benen

alleen dat is al de rit waard

toch

  photo 014.jpg

en maandag morgen voor ik naar het
werk ging

ff de tuin in en dan net zo verbaasd zijn als hij hier onder

ik schat een meter of tien

maar ja hij hield het al snel voor gezien

prachtig

  photo P1150278.jpg

 

dat rondje liep ik dinsdag
ook

zag ik vermoed de zelfde ree

en andere bosbewoners

maakt een dag goed voor die echt begonnen is

toch

fijne dag


en liefs

 Karel


12 opmerkingen:

  1. Prachtig dierenblogje...op die zespotige gevallen na dan hihi...de slang was ook wel wat groot maar de rest maakt het leuk. Geweldig die stokstaartjes...net zo nieuwsgierig als ik of jij? Nee om 8 uur niet maar kwartiertje later ben ik er toch...ja niet hier maar op de stoel whahahaha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de fiets is het zo makkelijk. Je geniet van al het natuurschoon om je heen. Stapt af om het te bewonderen en je hebt nooit geen parkeerproblemen.

    En natuurlijk Karel mag je de citaten meenemen. Alles wat in de blog staat en wat je leuk vind neem je maar mee. Daar doe ik het voor, delen, mensen blij maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Voortaan even zijn naam vragen.. dan weet je zeker of het het zelfde hertje was hihihihi. Ja het mooie weer begint nu echt een beetje te komen en je ziet het ook.. alles wordt gelijk wat groener buiten... wat regen en de zon doet wonderen. Ik ga zo even aan de wandel door het huis. Vandaag hoop ik echt alles even te doen wat ik wil doen maar het loopt hier momenteel steeds weer anders dus zie het wel. He Karel een hele zonnige dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    haha dus jij doet ook aan jatwerk van de bloggen
    nou ik ,,pik,,hier en daar ook wel eens een foto of plaatje
    maar doe er ook even melding van hoor
    hier is de dag ook weer gelijk druk begonnen
    even afmaken wat gisteren is blijven liggen aan huiswerk
    wil vanmiddag echt even in de voortuin aan de slag
    ook achter de boel even op hun plekkie zetten
    floor weer verhuizen,ze staat mooi achter in de tuin
    maar als ik haar villa schoon moet maken sta ik mezelf in de weg
    schilderen de schilders er maar omheen haha
    nee hoor zet haar niet meer onder het schuurraampje maar ernaast
    zo nu kijken of ik mijn blog kan vullen met een ,,ei,,
    het hapert hier en daar,dus probeer het later weer
    karel wens je een hele fijne woensdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje.
    Hoe heet ie..hahaha.
    Echt genieten op je blog.De dierenfoto's kan je nooit genoeg plaatsen.Prachtig!
    Zelfs het lieve hertje en jij was echt heel dicht bij.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stuurt een foto van je huisdier en je bent het al vergeten..hihi.De diertjes waar Nellie dol op is en het is geen lab.
    Prachtig om de hertjes zo dicht te kunnen benaderen.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel.. Stuur jij fotootjes van leuke huisdieren.. Zal wel een 8 potige zijn geweest .. bbrr. Jij al weer naar je werk, ik bijna klaar met mijn werk. Vanmorgen kon ik even lekker door en heb de keuken vloer even extra gesopt.. Is dat ook maar weer klaar. Ritza ook al weer thuis, laatste twee uren vielen uit vanwege examen.. Heeft ze lekker een lange middag vrij. Voor morgen geen huiswerk dus ook daar vrij van. Ik zal nog even de afwas doen en groente halen en dan een bakkie bij zus. He Karel, werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha karel
    Niks in de tuin wel geknipt en heel veel blonde lokken dus lijk bijna helemaal blond...zebra zonder strepen hihi...
    Ja duurde allemaal wat langer vandaag en ja ook moesten er foto's gekeken worden van de nieuwe wereldburger...
    Ja dat krijg je hè als er nichtjes over de vloer komen...maar wel leuk. Gezellig ff bijkletsen eens in de zoveel weken.
    Jij met de tondeuze dat mag albert van de kapster niet haha
    Er moet model in geknipt worden en dan bijwerken met de tondeuze hj...dus zij zou jou kapster slecht vinden. Goed voor de bikinilijn maar niet voor het hoofd grijnzzzz
    Je zal intussen wel op het werk zijn...nu was al lang klaar maar geen internet en ja dan krabbel je weinig.
    Mzl en werk ze..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha onverwacht nog wat leuks...dochter had zich buiten gesloten en geen sleutel bij...komt er een belletje hebben jullie zin om op bezoek te komen hj...ja we moesten ff de deur open gaan maken en ja als we er dan toch zijn en Daan wakker dan maar even blijven grijnzzz...we mochten zelfs mee blijven eten, maar wortelstamp met dit weeer neuh toch maar niet...dus ben er weer om je smakelijk te wensen en een fijne werkavond...mzl




















































    BeantwoordenVerwijderen
  10. huh wat vreemds aan de hand geloof ik hahaha
    Alle ruimte in beslag genomen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Whahahahahahaha.......whaaaaaaaa... vooral die eerste pps is geweldig kareel, wat een heerlijk lach plaatjes hahahahaha.... Ik geniet daar werkelijk enorm van.

    Je tweede pps was er ook met allemaal dieren en dat doet een mens goed :-) Maar euhhhh.... had jij dat ehrt in je tuin???
    Hele fijne avond nog Karel en trust voor straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha jij ziet de ruimte onder mijn voorlaatste reactie niet met betti...bij de pc zal je het wel zien...oja zag dat je de mail gevonden hebt...hihi
    Een van die 2 heb ik gebruikt op haar hyves...en dacht zal ze ko sturen en fon en jou hahaha
    Werk aan de winkel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen