dinsdag 9 april 2013

Kunst in beeld en muziek


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

ik neem U ff mee naar wat ik
toch wel

Grote Kunst vind

U mag het alleen bekijken

daar ik hopelijk vandaag lekker zal slapen

ja zit weer in de nachtdiensten

ik hoop wel ff tijd te vinden om U een krabbel

te brengen

ondertussen

geniet

  photo mueck_21.jpg

en wat vind U

Grote Kunst toch ?

en ik heb een jukebox vol

ouwe Franstalige voor U

dan wens ik U welterusten

hihi

 

 photo thjimmie27s02.gif

 

fijne dag


en liefs

 Karel

17 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je veel nachtdiensten moet draaien weet je toch altijd de tijd te vinden om reacties achter te laten. Dat siert je!

    Ik vraag me toch wel af wat die handen betekenen om die twee personen heen. Ik houd van kunst maar deze snap ik niet. Al is het wel een mooie foto van deze twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij in de trein naar huis ik wat later.. Ja was niet de bedoling maar goed het kan vandaag.. Ik hou het even kort maar kom later wel even terug voor een langere krabbel en om te kijken wat je op je blog hebt.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel,
    Voor jou zo welterusten.
    Mooie pps maar ik vind het ook een beetje eng om te zien.Zo levensecht.
    Ja..het was gisteren een dag met een zwart randje.
    De zus van onze vriend,net 57 jaar is toch overleden.
    Ze was al opgenomen in het ziekenhuis maar het ging razend snel.
    Kanker..een afschuwelijke ziekte.
    Slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als Corry vind ik deze beelden een beetje eng om te zien .Doe mij maar een bloementuintje haha.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die karel...jij slaapt vast al denk ik na zo'n ontbijt kan je toch niet gelijk je bed induiken pffttt
    Eieren met bacon..maar goed je moet natuurlijk wel ontbijten.
    Wat een kunstenaar...vind ze prachtig.
    Helemaal mijn ding en dacht gelijk aan de poppen die ik zelf ooit maakte...anders maar weet hoe moeilijk een gezichtsuitdrukking te maken is...en dan zo levensecht...hihi de baby vond ik wel reusachtig maja ben nu wel een heel kleintje gewend al was die ook niet echt klein. En die ouwetjes de vrouwtjes kwam ik al meer tegen. Maar leuk om zo de hele tentoonstelling te zien...toch nog een grote verscheidenheid...knap gemaakt. De franstalige muziek daar klik ik na me rondje wel even op...owiezo niet zo mijn favoriet hihi
    Slaap ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo al wakker...kort slaapje hihi
    Maja de inwendige mens wil ook wat dus naar de winkel grijnzzzz
    Nu hier is het nat buiten...weer eens wat anders whahaha
    Maar goed voor de natuur zeker geen slechte zaak...en je smelt niet van een paar druppels. Ze zijn echt mooi die levensechte beelden. Ha niet iedereen vind het kunst lees ik wel whahaha...
    Zal ff op de muziek klikken...me rondje zit erop hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha hou helemaal niet van de franse taal maar merk dat ik er toch meer ken dan ik gedacht had...was nog leuk ook om ze weer eens te horen. :)

      Verwijderen
  7. Hoi Karel,
    Zeker een kort slaapje.
    Straks weer lekker je mandje in,hoelang heb je de nachtdiensten?
    Geen regen maar een lekker zonnetje en redelijke temperaturen.
    Smakelijk en welterusten.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohohhh op de gracht schijnt de zon...die kant op dan haha
    Jeetje hier valt er steeds meer blijf je graag binnen...
    Maar goed al wat we gehad hebben is goed voor het tuintje...en de blommen haha...ga ik wel wat leuks doen want ja er is er zo weer eentje jarig grijnzzzz
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is weer een rommeltje en heb kunst en vliegwerk nodig om op je blog te komen...pfftttt
    Ga jij maar lekker weer slapen misschien dat het straks weer normaal loopt. Jammie kaas op de macaronie...smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nah ja ik maak er geen rommeltje van dat doen ze op blogger...maar loopt weer goed dus het is weer ff over.
    Baal enorm van al die veranderingen maar of het helpt hihi
    Slaap lekker en met wekker moet het lukken om er op tijd weer uit te zijn...moet je er wel niet op rammen als die afloopt grijnzzzz
    Kan die vast niet tegen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo karel,

    misschien ben je net wakker en zit je bij te komen met een bakkie koffie :-) Ik heb vroege diensten dus ben dan redelijk op tijd (lees tussen 4 en 5 weer thuis.
    Die kunst is inderdaad echt kunst hihi......
    En zowaar Franstalige muziek.
    Is weer even heel wat anders.

    Alvast werkse voor de komende nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha gezamelijk aan de koffie..ja ook hier prutteld die en kan mooi gelijk met gtst gefronken worden.
    Denk dat de veranderingen in google zitten want kan niks op blogger ontdekken wat er nu veranderd is...maar goed blogger is van google dus hebben wij er ook last van.
    Och ik neem de veranderingen zoals ze komen en meestal niet als laatste...dus al mee aan het werken als anderen het nog uit moeten vinden. Zo blijven we wel bij...ook een voordeel.
    En ja dat die veranderingen broodnodig zijn weten we...
    Maar is zo irritant als ze bezig zijn en je kan bijna nergens normaal komen. Nu wens ik je een lekker bakkie toe en kan je de wekker morgen weer gebruiken als die niet kapot geslagen is hj...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo net het eerste mankement ontdekt...de muisaanwijzer doet het niet pffttt en ook op mijn stekkie ziet het er wat vreemd uit...straks eens even zoeken hoe we dat weer aan kunnen passen.
    Nu even niet whahaha
    Ja klopt de ochtendkoffie is idd het lekkerst van de hele dag....al begin ik meestal met een heerlijk glas water...ook lekker. Zal op tijd naar je blogje kijken hihi....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van die muis in de rechterbovenhoek snap ik ffkes niet hihi
    Ja dat je nu moet verkleden en aan de boemel wel grijnzzzz
    Fijne werknacht...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee bedoelde de letterslinger die ik eraan had hangen...och wacht het ffkes af en anders maar weghalen. Zou ik wel jammer vinden maar goed als die niet werkt dan is het overbodig.
    Maar goed jij aan de boemel en op naar het werk...hou het droog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi met een te klein schermpje...maar goed je komt ook weer een keer thuis toch?
    Nu dat heb ik al geprobeerd...het vreemde is op beide bloggers...maar kijk ik naar een voorbeeld blogje dan werkt het gewoon pfftttt wat een gezoek...maar komt goed whahahaha OOIT...spookje hj

    BeantwoordenVerwijderen