maandag 8 april 2013

omschakelen




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

maandag morgen

ik hoop U allen had een fijn weekend

ik was gewoon op mijn werk en genoot al van de zon

en U heeft vast wel bemerkt

dat de tijd van groei en bloei is begonnen

zal ik U iets laten zien

weet U hoe het werkt

  photo y1paBWU9ztNPXfb5e4arbI5fwqqeo3DfRBi.jpg

ff op alleen lezen klikken

ja een vrije dag met een ?

want in de avond ga ik de nachtdienst weer ij

baas zegt die tijd krijg je terug als je uit de nacht komt

zit wel wat in

dus ik laat het maat zo

hihi

ik moet nog zien wat ik vandaag doe

en of onderneem

de dagen erna zijn nat

dus wie weet ben ik vandaag niet hier

beetje rokenrol erbij

allen blij

 photo thjimmie27s02.gif

 

fijne dag


en liefs

 Karel



18 opmerkingen:

  1. Prachtig die klaprozen...blijft toch een van mijn favoriete wilde bloemen.
    Wordt er blij van om ze langs de kanten van de weg te zien...en o wat zitten er mooie plaatjes bij...zou ik zomaar kunnen gebruiken met freubelen hihi...nee heb er al een met klaprozen whahaha...en ja Fats Domino is een goede keuze...Welterusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu in de nachtdienst en je krijgt de tijd terug. Kan jij de tijd die is opgespaard lekker besteden aan warme lentedagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja jij vandaag vrij maar ook weer niet helemaal. Mag je je weer klaar gaan maken voor de nachtdienst.. de omgekeerde wereld.. Maar goed nadien weer vrije dagen dus kun je dan weer even bij gaan tanken. Hier begint de maandag ook weer al loopt het al weer anders. Ritza niet fit uit bed, heeft gisteravond nog over gegeven, ik aan de snelle dus het kan wat worden vandaag. We zien het wel. Ik ga zo gewoon aan de maandag morgen klusjes beginnen en zie het wel. He ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    mooie pps en wat zijn de woorden waar
    laat de zon altijd schijnen in je hart,dan loop je over van liefde en geluk
    het beste medicijn die er op aarde is
    ook ik ben weer blij en vrolijk van bed gestapt
    benieuwd wat deze week weer voor me in petto heeft
    jij nachtdiensten,dus dag zon en welkom maan
    even wennen natuurlijk,al zou ik het niet kunnen hihi
    ben een echt ochtend mens
    en geef mij maar een zakje zaadjes van de klaprozen,ik vind ze prachtig
    karel wens je een hele goede start van de nieuwe week toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodmeurning Sarelke ! Met wat een goed gevoel ga ik hier weg ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Zo dat was weer een heel mooie met de klaprozen.Ja ik zie al hier en daar wat groen tevoorschijn komen.Fats Domino daar heb ik nog een dubel cd vn ,lekkere muziek.Het is nu nog zonnig gelukkig ,ga ik nog ff shoppen voor leuke dingetjes in mijn huisje.Ik wens je een fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. En al aan de wandel of zit je mee te draaien op je wasmachine.. hihihi. Ik ben net klaar met de klusjes en moet ook nog 1 was op de hang. Dan rust. vanmorgen heeft zus hier nog meelkoekjes gebracht.. stukje brood smaakte niet maar wel een hol gevoel.. helemaal leeg dus. Nu net wel een stukje brood naar binnen kunnen werken.. Hoorde van Fon dat ook Maikel last had gehad van overgeven dus het kan ook wel een jacht zijn van een dag.. Ook zus was vorige week aan de snelle.. verandering van het weer denk ik.. zou het anders niet weten. Maar goed ik ben er verder niet ziek onder.. Jij vanmiddag even tukken denk ik.. ik plof straks lekker ook op de bank. He Karel, ik ga weer, laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja die klaprozen.. je ziet ze niet zo veel meer maar ze blijven mooi..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel...jij bent vast al volop aan het genieten van je vrije dag...hier vanalles en nog wat te doen en even pauze inlassen met de enveloppen schrijven pffttt
    Jeetje wat hebben die veel vrienden grijnzzzz
    Maar oke voor 5 uur moeten ze op de bus zijn...we doen ons best.
    Zit nu even met een bakkie hier en maak me rondje...jij aan de wandel ???
    Grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je was al aan de wandel en die vul maar in doen we tussen de bedrijven door, maar met mate whahahaha
    Wandel ze...en heerlijk slapen na de gezonde buitenlucht...dus dat gaat lukken. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ook hier is het huiswerk klaar...en nu de keuken in om voor een maal te zorgen. Maar een ding is zeker dochter is blij dat de kaarten de deur uit zijn. Wij ook blij haha
    Oja de groetjes van Co die had een crematie vandaag dus geen tijd en zin om te krabbelen...tuk ze hj

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja slapen en waken is ook rusten en je komt er de nacht wel mee door...haha jij trots op mij...is leuker dan strijken.
    Weer nieuwe fototjes van robin geplaatst...nu zonder mutsje haha zie je zijn zwarte haardos hihi
    Als je gaat kijken dan whahaha
    En jij zo meteen aan de boemel...en het is toch al zo rustig overal grijnzzzzz...wat een lekker zonneke vandaag, zal vanavond wel anders zijn. Gewoon weer koud !!!
    Dus goed inpakken en hard werken krijg je het wel warm...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ik had even mijn broodnodige rust genomen op de bank en ja die zat lekker dus blijven hangen. En de tunnel al uit ??? hj
    Ga weer terug naar de bank...leuke film aan het kijken.
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die bank van jou heeft even rust...
    En de foto niet meer gevonden ???
    Zag geen reactie meer dus werkje voor morgen tussen de slaapjes door hihi...ja is echt de moeite waard hoor...
    Werk ze...ik slaap wel hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zag geen reactie dus dacht dat is die vergeten...
    En nu aan het werk jij hj de kou trotseren en nee plannen maken beter van niet. Laat het maar afhangen van je slaap.
    Fijn nachtdienst moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha niet terug te vinden...vergeten op enter te drukken hj
    Och maakt niet uit maar was zo blij met die foto en zo zullen er nog wel meer volgen :)
    Die mutsen zijn handig maar ik zie ze liever zonder...maja is voor de tocht en op temperatuur blijven de eerste dag
    Ha dus jij mag hard aan de slag...van 1 tot 6 valt nog mee dan grijnzzzz...voor mij vliegt die tijd om whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu dan heb je ook eens huiswerk hj
    Ja het is zo het is en ik ga slapen...weer een produktieve dag geweest...vierkante oogjes...
    Jij buuffeld nog maar even...en dan is het erna goed rusten op een zacht kussen...of zoiets whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alleen dat plaatje met die klaprozen al is een genot om naar te kijken Karel.
    Daaronder zit nog veel meer moois :-)
    Je verwent ons weer hihi.......

    BeantwoordenVerwijderen