vrijdag 12 april 2013

rare beelden ik vermoed door omschakelen op vrij dag


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

vrij dag

komt de melkboer

  photo melkboer3.jpg

nu voor mij ook vrijdag

geen melk nodig

zo een vrij weekend komt er aan

en zijn de nachtdiensten weer gedaan

ja je zou er vreemde beelden van gaan zien

nachtmerries of dagdromen

je denkt dat je alles al gezien hebt

  photo lostdream.jpg

ja zou toch best kunnen

ik ga weer omschakelen

krijg je wie weet ook wel rare beelden van

hihi

fijne dag


en liefs

 Karel


10 opmerkingen:

  1. Wilde nog snel even reageren maar nee hoor alles loopt in de soep...nu met chrome werkt het wel dus toch nog ffkes...lijkt wel of je in een nachtmerrie zit...vreemde beelden whahahaha...wel lachen.
    Mogge karel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk vrij weekend komt er aan nu dat heb je dan ook wel weer hard nodig na al die nachtdiensten. Of slaap je in het weekend ook overdag? Als eenmaal de ritme erinzit lijkt het me moeilijk om te schakelen.

    En vreemde beelden zie ik ook wel eens vooral als ik weer eens een nachtmerrie heb gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus rare beelden hihihihi. Zal als ik er de tijd even voor heb even naar kijken maar hou het nu even kort. ga zo in de kleren en straks Ritza even naar school brengen en dan snel naar huis om nog snel even wat te doen voor de koffie drinkers er zijn, mannetje thuis komt en we boodschappen gaan halen. Jij lekker de komende dagen vrij.. ga er lekker van genieten en ik hoop later vandaag nog even langs te komen maar voor nu wens ik je een hele fijne vrijdag en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel om 4 uur en om 7 uur mislukt maar nu ben ik er uit mezelf hihi...en wat er gisteravond was had niks met werkzaamheden te maken hier, maar de ie werkt voor geen meter...alles liep vast of laadde niet op...chrome no problems.
    Dus ik ben er gewoon en straks via de laptop bij het oppassen hihi als ze slapen. We zien wel...wens je een fijne dag en geniet je weekend...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Dar kwamen heel wat gekke beelden voorbij.Jij een vrij weekend ,nou dan heb je geluk met het mooie weer wat verwacht word.Ik ga maar in mijn tuintje werken dit weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Hahaha..kachen met die bovenste pps.Die melkboeren toch.
    De vreemde foto's kan ik echt van genieten.
    Jij begonnen aan je vrije weeekend.Zondag zomer.
    Nog een fijne (nacht) rust en smakelijk.enz.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha denk dat jij aan je nachtrust bent, maar niet te lang, anders slaap je in de nacht niet...maja dan moet je spoken hihi
    Her is er rust en slapen allemaal...en ja wat doe je dan...juist ff bij moatje krabbelen.
    Zal zachies weer weg gaan...smakelijk voor straks en fijne dag verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Karel,

    jij hebt nu dus lekker een weekend vrij. Ik mag morgen het weekend weer beginnen whahahahahaha.... Gelukkig geen nacht maar middag/avonddiensten en dan maandag heerlijk vrij :-)

    Wat jij al niet ziet met deze beelden *grinnik*. Er zaten anders mooitjes tussen hoor hihi.... Die theepot als benzinestation vond ik bv heel leuk, maar die blokkendoos van woningen leek me maar raar wonen *lol*.
    Geniet van je vrije weekend. het wordt mooi weer dus lekker erop uit met de fiets ofzo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wordt altijd toch weer later dan de planning maar goed ben er weer hihi en net op tijd zo te zien...
    Jij bent klaar voor een zonnig weekend...was benieuwd welke je zou kiezen...al lijken ze allemaal wel op elkaar er is verschil haha...dank je spookje zal de andere zo nog ff sturen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 5 minuten te vroeg...blogje staat er hihi
    Maar goed staat er morgen ook nog ...gefeliciteerd met je kleine nichtje hihi
    En ja hoor daantje kan ook kareltje of marijntje zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen