donderdag 25 april 2013

toch nog ff genieten op het eind van de 2de van 2 vrije dagen pppfffttt

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo luitjes U bent op 1 na
raar volk

ja rara waar gaat dit over

ik zeg niets hihi

komt van zelf

als U maar vis lust

ik was gistermiddag ook
eindelijk weer aan de wandel

maakte van de fototjes een ppsx

zonder tekst

bij mij opent het net als die van Greetje

en andere makers van deze mooie zaken

ik hoop bij U ook

U mag zelf zeggen wat U ziet

ik weet het al

hihi

  photo git3ocll.gif



ja en dan ben ik zo weer naar het werk wens U
een

fijne dag


en liefs

 Karel


12 opmerkingen:

  1. Ja je komt op marktplaats maar heb je het gelezen ook? Daar ging het om haha
    En ja wat zien we...foto's in een album wat geen album is hihi en een froggy...leuk hoor.
    Wat ben je vroeg met plaatsen hj
    Fijn stukje avond nog grijnzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je snapt um niet haha ja smaken verschillen ik lag in een deuk bij het lezen er van...
    Korten ja waarop niet maar voorlopig kan je nog heel goed voor jezelf zorgen toch? Slaap lekker moatje en je nu niet druk gaan maken over de zorg! Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu ik zie het wel dus geeft niet...ik heb flink gelachen om het verhaaltje...
    Denk dat rood jou lievelingskleur niet zal zijn...pffttt
    Ja dan kom je een stukje tekort, maja weet jezelf ook.
    En wat nog erger is als je weinig of niks hebt is het ook niet in te halen. Slaap toch lekker dat heb je nodig...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gezien dat je gelopen hebt in een prachtig natuurgebied. Onderweg genietend van de mooie bloesems in de bomen. Wat is dat toch altijd een mooi gezicht hé.

    En die eendjes, wat een ontzettend lief gezicht is met die kleintjes die er bij lopen. Daar kun je toch tijden van genieten.

    Dank je karel voor deze prachtige afbeeldingen! Ik heb echt genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ben al even de hei op geweest. Wordt nu mooi he en de bomen beginnen ook meer kleur te krijgen.. Daar worden we alleen maar vrolijk van. Jij je vrije dagen weer gehad en vandaag weer naar je werk. Ik zal ook opschieten hier.. Jij nog gefeliciteerd met Rob he.. een dagje later maar hij heeft zijn post wel op tijd gehad. Dus Bert en Ria samen ziek geweest.. hebben ze lekker vrij en worden ze ziek... hopelijk zijn ze al weer opgeknapt en hoe gaat het met jouw snotkop? Weinig slaap lees ik, ja dat is minder want dan voel je je gelijk ook weer minder. He ik ga je evengoed een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge Karel,
    Als ik jouw reactie lees is het misschien verstandig om je ziek te melden.Moe van het hoesten,klinkt niet best.
    Je hebt een pracht ppsje gemaakt.Van alles te zien.Je woont in een mooi gebied.
    Beterschap en proost.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Weet je ik ben toch benieuwd wie die op 1 na is hihi
    Zal wel vragen naar de bekende weg zijn.
    Kijk karel dat jij de humor er niet van inzag zal wel zijn omdat het een vrouwending is whahahaha...maar die snap jij toch ook wel grijnzzzzz
    Dus toch op naar je werk en buiten de nattigheid in...maar veel in je trekkertje blijven zitten...werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel regen weinig werk hj
    Ja verschil moet er zijn...vera slaapt en ik mag op de laptop...vor zolang het duurt...pas je een beetje op want nat worden geeft toch een risico...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Jeetje,wat een natte dag.
    Niet goed voor je longen.Gaat het wat beter?
    Nog een fijne werkmiddag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Tja weer pech want bij mij openen de ppsx bestanden nog steeds niet .Volgende keer beter!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Karel ,
    Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt .
    Zo leuk om mee te kijken waar je allemaal gewandeld hebt .
    En dan de jonge eendjes of gansjes en het vogeltje wat
    gewoon blijft zitten .
    Inderdaad heel mooi bij jou in de buurt .
    Toch aan het werk begrijp ik .
    Doe je wel een beetje goed op jezelf passen .
    Fijn weekend Karel ,
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha je wil slapen en niet eens thuis...ja een hele piet op de vrije dag maar werken is net weer anders. Dit hou je geen 4 dagen vol wel? Even goed naar je lijf luisteren...en zeker niet rond blijven lopen als het eigenlijk niet gaat...en al thuis intussen?
    Slaap lekker strakkies en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen