zaterdag 13 april 2013

voor mijn kleine nichtje :)



  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

verjaardag

ja ik zeg zodra ik wakker wordt ben ik jarig

maar U snapt me wel er is er een jarig vandaag

ik noem haar nog steeds mijn kleine nichtje :)

ook al is ze groter dan ik

zal ook altijd wel zo blijven

maar ik wil die kleine blonde krullenbol

ff in de schijnwerpers zetten

dat heeft ze zeker wel verdient



  photo opdewaardzwemmen-kopie-1.gif

ja andere tijden

ik heb daar in het dorp

nog steeds elke keer een pracht tijd

dank je lieverd

  photo e2b09b6f-42dc-4a16-ba14-06b75be8d4c4.jpg

is dit lief of is dit lief



zitten vele mooie rozen in

gezongen vorm laat het uitspelen en klik dan

op de groene knop voor een nieuwe bos

  photo d0fe383c_o_zps13d9f98c.gif

met dank aan Nellie

ja mensen ze is een lieverd

en gek van die mooie katten

 

nu de plaatjes staan er zal
eens kijken

voor een passend pps

het zijn niet van die
felicitatie ppsjes geworden

maar ik vermoed ik deed het goed

 

VAN HARTE KOBIE

geniet de dag

fijn weekend


en liefs

 Karel


28 opmerkingen:

  1. Nog even wat aan de leeuwenfluisteraar doen want die werkt niet...
    En ohhhh wat zag ze er lief uit hahaha en wat kon ze al liefdesbriefjes schrijven whahaha
    En mooier nog jij hebt ze bewaard...
    Karel gefeliciteerd met je lieve kleine nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och gossie dat is echt lief zo'n (liefdes) briefje. En die tekening ... dit karel is zoiets ... is gewoonweg ontroerend.

    Geef haar de hartelijke felicaties. En natuurlijk ben jij ook wat jarig en feliciteer ik jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Van harte gefeliciteerd met je klein nichtje.
    OOHHH..Wat schattig..een echt liefdesbriefje.Ik smelt !!
    En wat leuk dat je die altijd bewaard hebt.
    Prachtige rozen voor het jarig jobje.Je blogje is Top!
    Groetjes en proost op de jarige.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die karel
    jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van mijn zussie
    ja lief he de liefdesbrief van toen nog heel klein zussie
    leuk kadootje van freubel en spookje voor zus haar blog
    ik zal met jes en maikel zo die kant op
    heb na de kroeg wel zin in een bakkie
    wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha nachtdraver...jeetje als ik wakker wordt denk ik echt niet aan de pc whahahahaha...maar goed een pitstop daar hoef ik ook niet voor naar beneden. Die leeuwen zijn prachtig om te zien en wat een prachtkoppen zijn het. Kende deze wel al maar maakt niet uit met al de katten er nog omheen.
    Ha de spookaktie valt in de smaak...ja je weet dat nooit zeker hè...moet wel lachen nu het niet meer nodig is staat er een foto van ko bij fon pfftttt
    Maar nee doe het niet meer, ga vandaag spelen met Daan en wie weet naar buiten want de kinderwagen hebben ze ook mee genomen.
    Dus tot morgen avond alleen tijdens de slaapjes hier.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was zo benieuwd hoe ze je blogje zou vinden maar denk dat we tot morgen moeten wachten hihi....
    Geniet je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja volgens mij is dat ook gewoon jobje...of zou het liesje zijn.
    Hoe je het ook noemt jarige job snapt iedereen...
    Zo en nu ga ik spelen...doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dat kan dus niet hè die viert ook haar verjaardag...
    Dus milli zal aan de slag moeten om zijn vrouwen te verwennen vandaag hihi
    En jij aan de wandel vandaag?...hier begint het net te regenen.
    Hopelijk morgen droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel ,
    Ik wil je als eerste even feliciteren met je kleine nichtje .
    En natuurlijk Kobie zelf ook Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst .
    Wat een leuke foto ...eentje uit de oude doos .
    En dan de mooie rozen :-)
    Maar Karel wat een prachtige PPS met de leeuwen .
    Geweldig om te zien hoe de man zich zomaar tussen hun kan begeven.
    Het blijven toch indrukwekkende beesten met die mooie kop .
    Jij lekker vrij en aan de wandel geloof ik he .
    Nou fijne dag Karel en geniet er van .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Ik ga zo naar de markt.
    De zon laat zich voorzichtig zien.
    Jij weer druk op je vrije dag..hahaha.Mooi weer voor een wandeling.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Hier even de rust in huis. Volle bak vanmorgen dus je begrijpt dat er even geen tijd was om langs te komen. Bedankt voor de felicitaties en inderdaad .. een foto uit de oude doos, was ik nog blond met krullen hihihihi. Had hier een badstoffen bikini aan en aan het zwemmen op de waard, nu niet meer voor te stellen. Denk dat ik hier een jaar of 5 was dus ruim veertig jaar geleden, ben vandaag 46 geworden en nog steeds je kleine nichtje.. hihihi die jaren terug, net kon schrijven, een prachtig briefje aan haar grote neef schreef.. ik had wel een neef die cowboy was en die zag je anders alleen maar op de t.v .. stoer he.. Hiihihi, ja dat was echt kinderlogica.. zo leuk dat dit bewaard is gebleven. Ik vanmorgen dus even druk met leuters om de tafel. Fonnie en Eddie zijn hier tussen de middag blijven eten. Drie pannen soep met warme broodjes en tig soorten beleg.. Vanavond ook makkelijk, chinees en patat. Vanmiddag zal het wel rustig blijven denk ik en vanavond komt Anke zo wie zo nog.. verder zien we het wel. We zijn al goed bedeelt en ook vanmorgen een berichtje via mobiel van Bert en Ria en een belletje van Ed en Mirjam..
    Mooie katten heb je staan met mijn eigen Domino in het midden.. Tijgers zijn ook prachtig, ja ik heb iets met grote katten.. He ik ga verder, de zon schijnt dus mijn dag kan niet meer stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute ... although I don't speak Dutch, I can make sense of some because I understand "Niedersachsen Low German" ... we are connected, Karel, if not by language but by love ... I rather like that so far ... wishing you well ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelijk heb je.
    Ik ben van de markt gevlucht,zo druk was het.
    Morgen een stukje fietsen,hoop ik.We krijgen wel de kids te eten.
    We zien wel hoe het loopt.
    Nog een fijne en rustige middag en smakelijk
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha ze was niet verliefd op die karel maar de cowboy hihi
    Ja wie heeft dat als 7 jarige reuze spannend alleen het idee al...
    Vind het zo lief dat je dat bewaard hebt...en nog maar even doen je weet maar nooit waar het goed voor is...
    Ja hier is de rust er weer en de ouders de deur uitgewerkt en Daan slaapt...jeetje je hebt meer werk met de ouders dan met Daan hahaha...maar goed morgenmiddag komen ze hem weer halen...dus tot die tijd krijgen wij de lieve lachjes en poepluiers haha...ja is niet allemaal rozegeur en maneschijn. Wens je een fijne avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha voel me vandaag een vergeten blogger pffttt...
    Al ben ik er niet wil wel reacties lezen als ik er wel ben grijnzzzz...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja en nog niemand heeft je nieuwe banner gezien?

      Verwijderen
  16. Ha nu mijn rondje helemaal gehad en ja kwam je hier en daar tegen hihi...maar vond het op blogger zo stil vanaf jou kant...rond de middag de laatste en tel maar uit haha das wel bijna 10 uur...kan niet hè...
    En jawel ken de foto's wel van de coyboy...hihi
    Wat een andere tijd hè...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kon je wel eens gelijk in hebben maar nog liever dat ze zelf lopen...is een stuk gezelliger nog en Daan leuk om mee te nemen op de fiets straks...woont lekker dichtbij...
    en nu slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed dat Rebbeltje er even over begint. Ik had de nieuwe banner al gezien maar vergeten om op te reageren.

    Dat heb je handig in elkaar gefotoshopt. Ik ben wel eens bezig met fotoshop maar ik snap er geen bal van. Of het is omdat ik te ongeduldig ben. Hihi

    Fijne zondag Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel. Ja had de nieuwe banner ook al gezien gister hoor maar ik had al een heel verhaal gezet en ja dan vergeet je wel eens wat te melden maar bij deze..een echte zomerse banner deze keer. Nu vandaag nog even wachten op de zon, die slaapt ook uit volgens mij want het is nog behoorlijk bewolkt.. Ik zal zo de dag ook gaan beginnen en dan de boel even Gerwin proof maken hihihi. Ja die komen vanmiddag dus even rekening houden met de kleine man. Gister een geslaagde dag gehad en kan met een zeer tevreden gevoel er weer een jaar tegenaan. He Karel ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Karel,
    Oh erg zeg..ik zag ook de nieuwe banner maar niks geschreven.
    Leuk zomers maar hier nog niet veel van te zien.Tot nu toe regen.
    We zouden fietsen maar het moet wel droog blijven.
    Later komen de mee-etertjes.
    Nog een fijne zondag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi karel...jij wel op de fiets?
    Overal mopperen ze omdat er geen zon is...maar hier volop en niet op de fiets maar aan de wandel zo meteen...
    Fietsstoeltje bedoel ik van de zomer als hij goed kan zitten...
    Heb dat bij marijn en Vera gemist dus doen we het hier maar als het zo uitkomt haha....Groetjes en fijne dag..mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha dus nog wat frisjes...net een wandelingetje gedaan en nu zitten we uit de wind in de zon achter in de tuin...heerlijk dat het weer kan. Zou fijn zijn als morgen op de verjaardag van dochter we ook buiten kunnen zitten uit de wind hihi...we wachten het af. Fiets ze en gelijk vast smakelijk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha hier is dochter met Daan nog en ja dan maar mee eten hihi
    Gezellig middagje zo...en Daan pakt met zijn capriolen ons allemaal in haha
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nu met een half jaar doen ze vanalles draaien en proberen te kruipen...geluidjes maken en veel lachen en wij dus ook...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Idd een grote ontdekkingsreis...prachtig om te zien.
    Oja moet ik ook nog blogje maken hihi...tijd zat toch?
    Jij mag morgen weer beginnen wij feesten wel...
    Er is vast wel wat te vinden op tv...als je de afstandsbediening vast mag houden hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Grappig van dat schaatsen zei je ook in de chat...ja ik weet dat nog :)
    Zo nog even wat zoeken voor een jarige...al komt ze toch niet kijken hahaha...laat hem niet pikken door anderen...stel je voor hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En zomaar daar ook hihi
    Dus de buitenlucht heeft je goed gedaan en nu slapen gaan...
    Ja dan wil het wel...en weer aan de slag morgen...ben je goed uitgerust...hopelijk.
    Dus je zat nog in de oude doos...tja altijd leuk hè...trusten

    BeantwoordenVerwijderen