zaterdag 20 april 2013

voor U wat roosjes en wat gein , geniet het weekend




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

weekend ik weet niet wat U
doet

ik werk en wel van 1230 tot 2100

dus veel online zal ik niet zijn

en ik hoop vanwege mooi weer U ook niet

ja toch !

  photo club2.gif

mocht het nu toch weer voor
binnen is

 zal ik eens zien of ik niet iets moois heb voor U

nou die heeft U verdiend hoor

de rest is gein maar ook mooi

hihi



  photo image0011-6.gif

wist U dat er een Brabantse
versie

op het verhaal van Adam en Eva is

nee , nu dan heeft U geluk

  photo kZEaxBF3MJ52K2lLqHiP.gif

gaat lekker zo hé hihi

zou er trek van krijgen

  photo d99a.jpg

ach ge moet maar bedenken

het zijn verhaaltjes

  photo image01313131313.jpg

zo ik heb nog een mooie voor
U




 photo Afbeelding1-33.jpg


 

fijn weekend


en liefs

 Karel


30 opmerkingen:

  1. Die foto van die vrouw met het poesje, wat ontzettend leuk gemaakt.

    Je hebt me weer een glimlach onfutseld met al die leuke afbeeldingen.

    Fijn weekend Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat eronder verstopt zit is nog veel mooier en ook onder de andere...je kan hier net zolang aanwezig zijn als met het lezen bij jou :)

      Verwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja daar was ze weer hoor.. maar ook vandaag zal ik er verder weinig zij denk ik. ja een drukke maand is april voor ons en er komen alleen maar meer dingen bij. Vandaag gaan we Maikel verrassen want die is vandaag jarig.. Jessica weet dat we komen maar Maikel niet. Even een bakkie doen straks. Jij je vrije weekend weer gehad en je mag weer even aan de slag. Hebben jullie gister regen gehad daar? Hier droog op wat snitters na.. Ook nu de zon er volop bij. Heerlijk hoor. He karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en ik hoop vandaag nog even langs te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    kijk vanmiddag wel even onde je plaatjes
    nu eerst maar even iedereen een fijne zaterdag wensen
    ja jij weer aan het werk en nog laat thuis ook
    of jij om 00 uur op bed stapt is nog niet zeker
    jij moet altijd eerst je pc even napluizen haha
    ik doe vandaag denk ik niet zo veel extra
    ja was en stofzuigen,dat moet even
    mooi weer,dus de was kan buiten
    karel wens je eeb fijne werkdag toe
    en geniet tussen de bedrijven door lekker van het zonnetje
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Ik heb wel onder de plaatjes gekeken en het is genieten van allemaal.
    Hahaha..ik zag echt veel bijna Loesjes voorbij komen.
    Zelfde snoetje en die blauwe ogen.
    Jij alweer onderweg en je laat weer thuis.
    Neil is vrij na een zere drukke week.Hij is lekker buiten bezig met de waterpomp voor de aankomende plantjes en de hogedrukreiniger.
    Fijne werkdag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha en ik ik heb ze ook allemaal gezien...dacht even snel reageren maja dat lukt nu dus niet...
    goeiesmiddags hihi
    Nu de loesjes heb ik ook voorbij zien komen maar ook vreemde gevallen haha...ze blijven leuk die dierenplaten maar dan anders haha...en ja aan tafel, doe mij toch maar een gewone maaltijd.
    En de dame met poes daar heb ik een bewegende versie van hj...jij straks ook. En de brabantse versie kende ik al, maar wat een taaltje war? Fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Leuk taaltje,hoor..het Brabants.Ik kon het goed lezen omdat ik de abn versie ken.
    Jij te vroeg van huis gegaan?
    Maar het is heerlijk weer in de zon en achter glas.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ze bewegen hihi
    Te laat heb die al gestuurd whahaha
    Ja een aanvaring tussen 2 volwassenen kan behoorlijk wat irritaties opwekken...maar vind het alemaal niet de moeite waard om me mee bezig te houden.
    Van mij mag eenieder met zijn blog doen wat ie zelf wil en mij met rust laten whahahaha...
    Dus je was te enthousiast om weer aan de slag te gaan en levert zo een vrij uur in haha...pas op want zijn hackers die het spl voorzien hebben...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je zou daar zitten dan gaan de oogjes vast irriteren whahaha
    Dream on...en ja meningen kunnen verschillen maar laat eenieder in hun waarde...en klagen helpt ook niet toch?
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ja..ik zou best ppsjes willen ontleden,er staan vaak zulke mooie prenten in.
    Daar word ik hebberig van..hihi.
    Ik ben ook liever te vroeg dan te laat
    Nog een fijne avond en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel
    Zo te zien schiet je rondje erbij in...nu dan doe ik het maar...
    Mag je eten dan smakelijk en fijne avond...en boemel ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt niet dus...kan ik invullen zoals ik wil whahahaha
    Maar zal maar niet denken dat je me geen fijne avond wenst :)
    Ja er blijven vraagtekens...maja zolang er mensen zijn grijnzzzz
    Zo we gaan aan tafel dus je was nog op tijd...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor je was er 2 x zelfs haha
    En heb je nog geen tijd gekregen om te eten?
    Dan maar snel richting hutje op de hei grijnzzzz
    Boemel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bussen, boemelen en puftttt zo worden ze nog langer hihi
    Maar gelukkig al gegeten dus kan je avond zo beginnen...
    Fijne avond en puf, bus en boemel ze whahahaha
    Geintje hoor leef helemaal met je mee...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat nu weer liever nachtdiensten dan dagdiensten of snap ik um niet ???
    Jij houd je bedtijd maar goed in de gaten...kan je de wekker op zetten toch...geniet nog maar een uurtje hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dan is het toch ook alleen maar slapen, eten en werken...
    Als je het niet erg vind blijf ik dan nog even liggen whahahaha...7 uur. Dus zachies doen...sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelend joh...ja dan goed je rust nemen...
    Ging zo goed en dat moet je zien vast te houden.
    Of toch allergisch voor knipogende poesjes?
    Slaap lekker en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Heb jij een allergie voor knipogende poesjes? Hihihihihi... Geloof dat ze daar niets aan kunnen doen hoor gna gna. Maar heb net even wat leuke huisdieren en zo langs zien komen.. Vertederend, lief, maar ook van die oeps plaatsjes zaten er tussen.. Leuk om de dag mee te beginnen.. En de dag begint hier ook vrolijk met de zon er al volop bij. Vandaag maar eens kijken of we achter huis kunnen zitten vanmiddag. Verder zien we het wel vandaag, maar hou het rustig. He Karel een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. goedemorgen kael
    je vraagt wat we gaan doen
    we weet ik niet maar ik ga klussen
    het medicijnkastje ophangen en de tuinstoelen afboenen
    wasjes ophangen en verder genieten van het zonnetje
    goed uitgeslapen,jaja 8 uren op tuk geweest
    dus helder en fit ga ik deze zondag beginnen
    wens je een fijne en rustige zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge karel
    Ja jij er al een halve dag op zitten en al weg naar je werk.
    En niet fit voelen geen fijne combi, maar wie weet doet de buitenlucht je goed. Dat doet dit weer met mensen..lekker zonneke en gelijk denken dat het zomer is...snel een klets te pakken zo...
    Op tijd je rust nemen haha alsof dat kan op je werk..maar overdrijf maar wat dan houden ze er wel rekening mee en anders maar huiswaarts...toch?
    Beterschap...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zo fon kan schoon in het zonnetje zitten
    de tafel en stoelen zijn weer schoon
    ikke klets nat,dus even opwarmen met een bakkie koffie
    gelijk maar even typelen,wel zo gezellig haha
    jij snotterig en wat hees??? geen last van hooikoorts dan???guido en maikel hebben er ook last van,later dan anders maar toch
    he karel werk ze et tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje denk jij nu al aan een andere kouwe klets ???
    Zal de dag langer duren hihi
    Maar goed met een sjaaltje bescherm je in ieder geval je luchtwegen. Ha alles weg ja dat is balen natuurlijk en zeker als je toch weinig tijd hebt onder het werken...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Karel,
    Oh lief,het poesje geeft knipoogjes..
    Ik denk dat die ark mijn arkje ruimschoots in kan zwemmen.
    De ark is niet groot zoals die moderne die speciaal gebouwd worden.Daar moet je een dikke vette portemonnee voor hebben.
    Ik ben tevreden,hoor.
    Hahaha..ik ben bezig ppsjes te ontleden.
    Fijne werkdag en genier van de zon.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen

  23. ★ Ha een tegoed ja dan maar zorgen dat je gelijk weg kan haha

    Denk soms toch wel is vliegen wel zo veilig grijnzzzz
    Jij sleept maar...je moet toch bezig zijn tot einde werktijd...toch? ★

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Karel,
    Nog niet helemaal maar met de hulp van juf kom ik er wel om ppsjes te ontleden.
    Nellie ziet sterretjes..hihi..te lang in de zon gezeten
    Nou,dat denk ik ook.De soort schuiten zijn zo geweldig groot.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Klinkt niet als goed...dan lust je toch geen rakkers hj
    Kijk en dat sleutelen aan die dingen klinkt ook al niet goed...denk dat ik dit jaar met de fiets ga...vliegen hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. haha wel met vleugels hoor...
    Zo ook wij aan tafel...smakelijk en fijne avond.
    Waren de foto's op fb van vandaag dan ben je aan het werk hj
    Leuk om werkende mensen te zien...
    Nog ff en je mag aan de gele rakker(s)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou ja zeg ze staan op je smoelenboek...wilde de album delen maar ze staan er al...foto's van jeroen Toor in album servisair ???
    Ik zie alles en ook jou aan het werk hj
    Dus is nog niet alles als je gelijk je bed in duikt...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je gaat echt voor minstens 8 uur hj
    Maar gelijk naar bed is bijna de klok rond...als dat maar goed gaat grijnzzz...slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je begon al zo vroeg over slapen dat ik dacht die gaat eerder naar huis ipv later...wachten op de trein is niet fijn en zeker niet als je wil slapen.
    Nu uurtje zitten en 8 uur slapen...ga ervoor.
    Boemel ze..trusten

    BeantwoordenVerwijderen