dinsdag 2 april 2013

weer mens worden

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen


ja en nu op naar de pinkster zeker

of zit er nog zoiets tussen

maandag middag 2 uur
gewandeld

gister drie uur gewandeld

heerlijk al is de wind nog fris

maar je voelt dat de zon al kracht heeft

zeker in de luwte

ja had het ff nodig om weer mens te worden

na die toch wel zware nachtdiensten

heb nu nog twee dagen vrij en
de wind die blijft ook nog

dat de fiets krijgt van mij nog wat vrij

zal wel weer ff m'n tuintje door

 photo cascada-azul.gif

ff op alleen lezen klikken



 

fijne dag


en liefs

 Karel

 


13 opmerkingen:

  1. Nachtdiensten zijn ook zwaar. Wat is er dan fijner om even twee dagen vrij te hebben. De tuin even door werkt zeer ontspannend. Ik moet ook nodig aan de slag. De winter heeft veel puinhoop gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou je hoeft zelf de tuin niet in met een hark dat scheelt. je hoeft er alleen maar van te genieten. Ja de zon is heerlijk maar de wind is nog ijzig..Maar we krijgen verbetering hoor. vanaf volgende week gaat de boel langzaam aan wat omhoog. Ik zal de dag zo gaan beginnen, wat hh klusjes en vanmiddag naar de peut.. Ja en dat is even kijken hoe en wat. He ik hou het even kort.. wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    mooie platen weer in de pps
    ja wandelen gaat ij mij wat moeilijker,al ga ik wel steeds langer lopen hoor
    moeten de stoepen wel recht lopen en niet ongelijk
    maar daar moet je tegenwoordig om zoeken hier
    maar dat is op de fiets ook al zo,ik noem de wegen hier ,,de herniawegen,,
    gistermiddag even een ritje gemaakt in de auto
    marten kwam wat vroeger dus ik zei even opschikken
    stoel in standje fonnie en rijden maar
    nou het ouwetje wil wel hoor en op wat stugge veren na is de zit goed haha
    dus nu maar hopen dat we er nog veel plezier van mogen hebben
    karel wens je een fijne woensdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel en dat dacht jij een extra uurtje...niks ervan over een uurtje zitten we in de auto en gaan kennis maken met de nieuwe wereldburger...en hoe het verder gaat lopen zien we wel want ook marijn moet opgevangen worden dus zal er vandaag niet veel zijn.
    Ik ga oma spelen hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha weet je wel hoe lang dat is van 7 uur in de avond tot vanmorgen half 8 pfftttt Ik nu wel want heb de klok ieder uur gehoord...denk zo'n 3 tot 4 uurtjes slaap gehad.
    Maar we overleven het wel en halen we wel weer in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het helemaal goed hoor en we wisten al 5 mnden dat het een jongen werd. 4 jongens nu en 1 meisje haha ochèrm wat zal die zich moeten weren tegen de wildebrassen.
    Zo en nu ga ik afsluiten...werk ze haha mijn HH blijft voorlopig liggen. Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    We hebben er weer een blogneefje bij,Robin.
    Gefeliciteerd met je omaotje...hihi.
    Mooie pps heb je weer geplaatst.
    Koffie is op en ga zo in de kleren.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey karel,

    alleen het plaatje zelf al is een genot om naar te kijken. Ik was gisteren een dag vrij maar ga vandaag de middag/avonddienst weer in. De zon heeft inderdaad wel wat meer kracht maar de kou voert de boventoon nog *bibber*

    Lekker dat je 2 dagen vrij ben dus vandaag ook nog lekker even wandelen dan maar. De zon is er nog bij en dat is na vandaag ook weer gebeurd tssss.....

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel ,
    Jij lekker een paar daagjes vrij .
    Lees dat je flink aan de wandel bent geweest .
    Het is inderdaad nog behoorlijk fris .
    Maandag 2de paasdag hier langs het Haringvliet gewandeld
    maar brrrr viel zwaar tegen .
    Nellie weer opnieuw Oma geworden he .
    Leuk hoor ...4 jongens en een meisje .
    Geweldig toch .
    Wens jou nog een fijne dag en tot later maar weer .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel. Jij niet verdwalen hoor in het bos... Hihihihi. Gewoon op de geur van de chinees afgaan komt het vast goed. Ja was net bij zus toen ik je berichtje kreeg. Denk moet toch nog krabbelen dus zo maar even dan lees je het ook wel. Ik was net terug van de peut. Ben even flink onder handen genomen en bijna herboren weer terug naar huis. Ze heeft niet alleen de zere plek aangepakt maar alles wat er mee in verbinding staat. Ben je gelijk goed bezig toch.. Als het goed is moet dit ook afdoende zijn maar als ik denk na een paar dagen kan nog wat zitten dan mag ik weer bellen. Ik stond nu ook rechter dan bij binnenkomst zei ze.. ja het voelt goed. Nou maar afwachten. Rebbel weer oma geworden van een kleinzoon.. volgens mij mikken ze daar allemaal de zelfde kant op hihihihi.. geintje. He Karel ik ga verder.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Was je verdwaald? hahaha.
    Ik ben van schrik ook maar aan het HH geslagen.
    De foto in de mail dat je druk bezig bent dacht ik..ook maar aan de slag.
    Ik ben nog wel lekker buiten geweest.Het voelde niet zo koud.
    Nog een fijne avond en smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Jij lekker twee dagen vrij en dat mag ook wel na de nachtdiensten.En je bent flink aan de wandel geweest.Ja er stond een stevige wind maar het zonnetje was al lekker warm vandaag.Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi moatje zonder o ervoor hihi
    Weer een scheetje erbij hoor...zal straks alvast een foto in het blogje erbij zetten...kan je kennismaken met de knappert hihi
    Heerlijke dag gehad en gelijk heel veel met marijn..zodat de papa naar het zkh kon. Door het gewicht willen ze hem tot morgen houden en op suiker controleren maar tot zover niks aan de hand dus zal ze morgen wel naar huis mogen. Ja weer eentje 4320 gram. Flinke boy en net als marijn even zwaar.
    Alleen deze heeft het ritsje niet gebruikt en dochter voelt zich dus gelijk weer een hele piet...o wat een verschil met vorige keer.
    Maar goed heeft ze dit ook meegemaakt. Groetjes en was puur genieten vandaag...trusten

    BeantwoordenVerwijderen